|
Post by Elfboy on Jun 29, 2008 22:24:02 GMT 2
Det var aften. Lørdag. Perfekt aften til at gå i biffen. Joy sade og ventet til dørene bliv åbnet til filmen han skulle ind og se. Han skulle alene ind og se den. Men det gjorde han ikke noget. Det kunne han godt få sin tid til at gå med. Han sad i Biograf Cafen med en cola og læse i en af de blade om de kommende film. Der var en halv time til der bliv åbnet. Joy viste at hvis man ville have gode pladser så var det med at komme i god tid.
|
|
merrick
Afraid
Spaghetti is straight too until you heat it up !
|
Post by merrick on Jun 29, 2008 22:30:24 GMT 2
Max var på vej i biografen. Han skulle se en film om 2 verdenskrig, rimeligt kedeligt, men han var blevet bedt om at anmelde billedkvaliteten til at fotografblad, så han var nød til det. En af kvinderne fra kontoret havde spurgt om hun skulle tage med men Var der noget han ikke kunne klare var det de der sleske kvinder. De skulle altid forfølge ham. Max kommer ind. Et kvarter til filmen begyndte. Hmm bare der ikke var nogen der sad ved siden af hans plads. Da han kommer ind sidder der ganske som forventet en dame ved siden af ham, men et blik fra hans røde øjne fik hende til at flygte hen i den anden ende af salen. Hmm de kunne nu være ganske praktiske.
|
|
|
Post by Elfboy on Jun 29, 2008 22:41:28 GMT 2
Joy sad og læste. Han glemte næsten tiden. Så 5 min før filmen startet opdaget han tiden og fik møvet sig ind i biografen. Han så at der var overproppet og sukket. Han hadet når der var masser af mennesker. De larmet altid allesammen. Men nu var billet jo betalt. Han gik hen mod hans plads og opdaget at der sad en dame på hans plads. "Øhhh.. Det der er min plads fru." Hun smilte til ham. "Det må du undskylde. Men jeg ville så forfærteligt gerne sidde her. Kan vi ikke bytte" Spurte hun. Joy kigget dumt på hende. *Nej vel kan vi sku da ej. Jeg har ventet længe på den plads.* Hen rystet på hovdet "Jeg har ventet på denne plads. Så jeg ville gerne have den" Sage han letter irateret. Men de stod og snakket begynde reklamerne. Og flere begynde at se irateret på Joy fordi han stod midt i det hele.
|
|
merrick
Afraid
|
Post by merrick on Jun 29, 2008 23:12:29 GMT 2
hmm nu måtte filmen gerne snart starte. Max kiggede sig irriteret omkring. Damen han havde sendt væk fra pladsen ved siden af, stod og skændtes med en eller anden lettere kedelig fyr. Bare han ikke begyndte at genere hans koncentration om filmen. Det kunne lige ligne en af de der barnlige teenagefyre. Salens lys blev slukket og reklamerne startede. Max holdt op med at tænke på det og vendte opmærksomheden til sin opgave.
|
|
|
Post by Elfboy on Jun 29, 2008 23:19:37 GMT 2
Folk begynde at bede Joy at sidde sig ned. Damen holde stadig hendes billet frem og kigget på ham "Tag den nu heller. ellers bliver vi bare smit ud." Joy sukket og tog den. Han fandt pladesen og sad sig surt ned "kvinder..." Mumlede han for sif selv. Han kigget rundt. Men fik bliv overrasket over fyren ved siden af ham. Han var helt hvid og røde øjne. Lidt Skræmende. men han kigget tilbage på laderet. *Fedt. Nu er jeg jo mega sur. Hvordan skulle jeg nu kunne nyde filmen...* ((Husk. Hvis Personen siger noget skal der være "" Omkring Ek: "Hej" Og Hvis Personen tænker skal der være * omkring. Ek: *Årnej* Og () Om off game ting. Som denne besked ))
|
|
merrick
Afraid
|
Post by merrick on Jun 30, 2008 7:31:43 GMT 2
Max blev forstyrret af at nogen satte sig ned ved siden af ham. Irriteret kiggede han over på ham. Det var drengen fra før. *Fedt, nu kommer jeg da slet ikke til at kunne koncentrere mig*, tænkte han, med større og større irritation. *han skal garenteret sidde og sms og æde popkorn gennem hele filmen, det plejer sådan nogle*. Max fortsatte med at kigge op på skærmen hvor filmen lige var gået igang, mens han lavmældt sagde ud af mundvigen:"Hvis du forstyrrer mig slår jeg dig ihjel." Han kiggede på drengen. *hmm slet ikke så værst som jeg troede...* Han rystede tanken af sig. *Hvad var det lige der skete der?! opmærksomhed TILBAGE TIL FILMEN! tag dig sammen...*
|
|
|
Post by Elfboy on Jun 30, 2008 7:56:15 GMT 2
Joy sad og så filmen da manden ved siden af ham sage noget. Han kigget på manden underligt. "Rolig nu..." Svaret han lavmelt. Han så vider på filmen. *Okay. Det her er sku mindre fedt end jeg trode... Suk...* Han træk hans ben op så vider.
|
|
merrick
Afraid
|
Post by merrick on Jul 2, 2008 10:28:20 GMT 2
godt en halvtime inde i filmen havde max stadig ikke fået koncentrationen tilbage. Den var dødkedelig, og billederne var noget lort. Max strækkede sig dovent, og tænkte med forundring på at den der teenager ikke har sagt en lyd endnu. Han lænede sig over mod og spurgte smilende:"hvad hedder du?" Det gav et spjæt i drengen.
|
|
|
Post by Elfboy on Jul 2, 2008 11:01:31 GMT 2
Joy sad og så filmen. Han Synes det var meget spæende. Ja den var af lort. Men det var en god historie. Pluselig lænde manden fra før sig over mod ham og spurte om Joy's navn. Han kigget underne på ham Var det ikke ham der sage at jeg skulle være stille?? Joy så lidt på ham. Han så virkelig underlig ud. "Øhh... Joy.." Svar Joy Kort
|
|
merrick
Afraid
|
Post by merrick on Jul 2, 2008 11:11:07 GMT 2
Drengen så fovirret ud og det varede et stykke tid før han svarede. *Kan han ikke forstå så nemt et spørgsmål?!* når han lige at tænke før drengen svarer. Joy. *Aha dummere er han alligevel ikke* tænker Max og smiler. Så svarer han smilende:" okay jeg hedder Max. Hvorfor har du lige netop valgt den her film?" Han forsøger at føre en samtale. Filmen er kedelig og han har hvad han skal bruge til et referart. Så gælder det bare om at finde noget at lave den sidste time, og drengen virker interresant. *Han ser ud som om han er halvbange for mig* tænker Max tilfreds og læner sig endnu tættere på.
|
|
|
Post by Elfboy on Jul 2, 2008 11:32:24 GMT 2
Joy kigget underligt på Manden. Han så ud til at være tilfreds. Men hvad ande Joy ikke. Okay. Han er skummel.. Måske er det bar hans udsende. Joy valgte ikke at rykke sig væk fra Manden. Der sad mennesker bare ved ham jo. Han synes manden interasse var underlig. Men svaret: "Jeg kan godt lide gamle film. De har gode historier." Joy kigget tilbage på lageret.
|
|
merrick
Afraid
|
Post by merrick on Jul 2, 2008 23:06:41 GMT 2
Drengen-Joy- fik et endnu mere mystifiseret udtryk i ansigtet. Så svarede han. *okaaay nørd* tænkte Max, men svarede stadig smilende:"jamen det har de da, det har de da, det er måske bare ikke altid jeg kan koncentrere mig om dem... Som foreksempel nu! Hvad siger du til at vi forlader biograflokalet og sætter os ud i baren istedet? Jeg skal nok betale... Du virker jo som en øhmm hvad skal jeg sige... Interresant fyr?" Max smilede sit mest charmerende smil og lænede sig tilbage overbevist om at han ikke behøvede at bekymre sig mere om selskab i aften.
|
|
|
Post by Elfboy on Jul 2, 2008 23:11:30 GMT 2
Joy kigger uforstående på Max. Hvad Filen havde Fyren gang i?? Men Joy træk på skullerne. Han kunne se filmen imorgen hvis det skulle værer. "Ja okay. Hvorfor ikke?" Joy rejste sig og gid ud af biograffen. Hvad er han ude på?? Han er lidt underlig...
|
|
merrick
Afraid
|
Post by merrick on Jul 2, 2008 23:28:53 GMT 2
Max gik storsmilende foran joy ud af biografensalen. Der var en masse mennesker der blev sure, men det kunne han ikke tage sig af lige nu. Max blev altid glad når han fik fat i sådan nogle som Joy. Måske ikke verdens sjoveste personlighed, men hvad fanden man var der jo heller ikke for at snakke med dem?! *Det gælder bar om at charmere ham og være enig med ham resten af aftenen, og desuden give ham masser at drikke... Så ender det heller som det skal! :3* tænkte Max selvtilfreds... De gik ud af biografdøren, som han selvfælgelig elegant holdte for Joy. "Skal vi sætte os ovre i hjørnet?" spurgte Max.
|
|
|
Post by Elfboy on Jul 2, 2008 23:32:27 GMT 2
Joy prøvet at undgå at folk bliv sur. Men det var lidt umuligt. Han smilte til dem og håbet at de ikke bliv alt for surer. Han følde efter Max ud og smilte da han holde døren for ham "Takker" Han kigget over hvor Max forslog at de skulle sidde. "Ja okay. Det fint nok." Han gik der hen af.
|
|