merrick
Afraid
Spaghetti is straight too until you heat it up !
|
Post by merrick on Jul 2, 2008 23:41:53 GMT 2
"Hvad drikker du?" spurgte Max, mens han gjorde tegn til tjeneren, der straks skyndte sig derover. Max var en kendt kunde, der gav gode drikkepenge hvis han var tilfreds, men fik dig fyret hvis ikke. *Det er altid godt at have sex med ejeren af en bar... Så får man da hvad man vil have bagefter!* Max smilede lidt drømmende ved tanken. Bare Joe ikke kom herud.*Nå okay opmærksomhed tilbage til prins Joy. Det er ham der er aftenens mål!* tænkte Max.
|
|
|
Post by Elfboy on Jul 2, 2008 23:46:56 GMT 2
Joy sad sig og kigget underne på Max "Drikke? Cola. Det fint." Svaret Joy. Han synes der var noget galt. Max enders sig hele tiden. Men joy slog det hen Rolig nu. Du er sku for dramtisk. Bare fordi han har røde øjne. Er han ikke skidt. Joy rystet tanke af sig og kigget på max igen.
|
|
merrick
Afraid
|
Post by merrick on Jul 3, 2008 13:53:34 GMT 2
Max sukkede irriteret, men kammuflerde det hurtigt med et host.*Tænkte jeg det ikke nok. Et barn!*tænkte han, men erkendte i samme sekundt at det var sådan han bedst kunne lide dem. Til Joy sagde han:"hmm jeg elsker også cola, men når det nu er weekend så lad os puttte lidt rom i den for at fejre at vi har fri i moregen... Hørte du det James? rom og cola tilos begge" Så lænede han sig tilbage i sofaen. "Nå men hvad laver du så sådan du ved til hverdag?"
|
|
|
Post by Elfboy on Jul 3, 2008 15:00:56 GMT 2
Joy bemærket Max ansigts udtryk, og undrede sig. Men da Max bestilte Rom og cola kunne han regne ud hvad det var. Han var dog ikke så glad for at drikke med en vildt fremmet. Greneralt var han ikke glad for at drikke. Men Max skiftet tale emne så hurtigt at Joy ikke nåde at brokke sig. "Jeg arbejder inde i forlystelse parken's PR afdeling. Ellers er jeg der hjemme og slapper af." Svaret han på Max's spøgsmål "Hvad med dig?"
|
|
merrick
Afraid
|
Post by merrick on Jul 4, 2008 16:20:29 GMT 2
Hurtigt svar tilbage.*Hmm skal jeg sige sandheden denher gang? ja hvorfor ikke* tænkte Max. "Jeg er professionel fotograf med speciale i naturbilleder, selvom jeg selvfølgelig sagtens kan tage almindelige eller portræt billeder. Jeg har ikke nogen fritid." Sagde han halvt i spøg. desuden ville det nok ikke give point hvis han fortalte hvad hans største fritidsinteresse var. "Er det så også det job du kunne tænke dig at dortsætte med? Jeg mener, er det din drøm i overdrevet forstand?" spurgte Max for at fortsætte samtalen. Indtil de blev berusede gjaldt det bare om at holde samtale igang.
|
|
|
Post by Elfboy on Jul 4, 2008 16:24:54 GMT 2
Joy lændte sig tilbage og og træk på skulleren. "Jeg kan finde ud af det. Og det er sjovt nok. Jeg er glad for det. Så jo." Joy smiler. "HVad med dit job?? Det der noget du ville forsætte med eller hvad?" Han kigget rundt. Det var ved at blive sendt. Og han havde lovet at komme online på computeren iaften. Så han måtte lige holde øje med tiden.
|
|
merrick
Afraid
|
Post by merrick on Jul 4, 2008 16:32:33 GMT 2
*Joy er begyndt at se stresset ud* tænkte Max *han ser hele tiden på uret... Jeg er nød til at holde på ham.* I det samme kom tjeneren med deres drinks. "Nå det var da dejligt" sagde Max smilende "jeg var begyndt at blive tørstig... Nå men tilbage til dit spørgsmål. Jo jeg er meget godt tilfreds med mit job. Selvfølgelig kunne jeg da godt tænke mig flere fotoseancer men det er fint. Jeg ville ikke bryde mig om at blive for kendt. Bare tænk på alle de teenagepiger der ville overfalde en!" Max griner lavmælt. "Men hvad med dig? har du aldrig drømt om at blive noget stort inden for computerverdenen? Du lyder da til at have evnerne til det" Siger Max som lidt kamufleret smiger, og smiler flirtende.
|
|
|
Post by Elfboy on Jul 4, 2008 16:38:54 GMT 2
Joy træk på skulleren igen "Jo det kunne jeg godt. Man tjener godt på det. Detgør jeg allerrede nu. Så jo. Kunne da være fedt. Så behøver jeg ikke at tænke på penge." Joy smilte. "Men jeg ved ikke. Jeg er også kun lige startet på jobet. Så jeg ville se på det." Han tog en slurk af Hans glas. Joy synes ikke at det smagte så godt. Rom var ikke det beste han viste. Men det gik an. Han kigget på sit ur igen
|
|
merrick
Afraid
|
Post by merrick on Jul 4, 2008 16:43:47 GMT 2
Max bliver irriteret ved synet af den utålmodige dreng over for ham. Joy burde da kunne fornemme hvad der var i luften. Og der var da ikke NOGEN der hellere ville side ved sin computer end at blive lagt an på af en (efter Max's egen mening) så lækker fyr som Max. *Hvad sker der?!* tænker han irriteret. Max kunne mærke sit dårlige humør vende tilbage. Han lænede sig tilbage og stirrede koldt på Joy. "Kan du ikke lide det?" spurgte han.
|
|
|
Post by Elfboy on Jul 4, 2008 16:47:08 GMT 2
Joy smilte. "Jeg er ikke den storer drikke tybe. Jeg drikker ikke så tit. Og så plejer det ikke at være så stærk" Han kigget på max. "Er der noget galt? Du virker irateret" Spurte han underne. Han begynde at tænke lidt *Hvad sker der? Hvorfor bliver han så sur? Jeg synes han er lidt mærkelig. Er han ude på noget?*
|
|
merrick
Afraid
|
Post by merrick on Jul 4, 2008 16:53:46 GMT 2
Max indser hvad han har gang i og finder sin sædvanlige høflige fasade frem. "Nå det er ikke noget. Jeg kom bare lige til at tænke på noget... Hvis du vil have det kan du bare få en anden drink. Jeg er i det gavmilde hjørne^^ men hvis der er noget du skal vil du måske hellere bare hjem? Du virkerlidt utålmodig..." Max håber på sin vis at Joy skal takke nej og tage hjem. Al lyst til at lege scorekarl - eller hvad man nu siger - er forsvundet. Ham føler sig bare lidt halv kold. *Hvis det her skal blive til noget må han vist til at gøre en indsats...* tænker Max kynisk.
|
|
|
Post by Elfboy on Jul 4, 2008 16:59:45 GMT 2
Joy træk på skulleren. Han Viste ikke hvad han ville. Der var noget galt. Joy var ikke dum. Max havde selv tråkket joy ud af bioen for at de skulle drikke sammen. "Hvorfor siger du det? Det var dig der ville have at vi snakket sammen?" Han drak mere af hans glas. "Hvis du heller ville ud og fest så må du jo bare sige det istedet for. Jo, jeg skal noget. Har lovet at komme online. Men det kan jeg gør gennem min mobil telefon." Han lænde sig frem og kigget afvendtene på Max
|
|
merrick
Afraid
|
Post by merrick on Jul 4, 2008 17:09:19 GMT 2
Max begynder langsomt at smile igen. *Nå da da han er vist lidt interreseseret alligevel* tænker han. Han charme vender tilbage. "Jamen det lyder da perfekt! Så kan du lige ordne det på mobilen, og så vil jeg imens gå over til baren og skaffe dig noget alkohol du rent faktisk kan lide:) Hvad med bailey?" Max er allerede oppe og ved at ordne tingene. "Og desuden... hvem har sagt noget om at feste? Hvis jeg skulle have været ude at feste kunne jeg jo bare tage dig med..."
|
|
|
Post by Elfboy on Jul 4, 2008 17:15:54 GMT 2
Joy smilte. Der var rar at være sammen med folk hvis de ville være sammen med en. "Bare Smirnoff Ice. Det fint" Han kigge tpå klokken. Det var alt for tidelig at gå på nette. Klokken var kun lidt over 8. Ninna kom ikke på før kl 9-10 stykker. Han kigget efter Max da han gik op til baren. Han underet sig over hvordan tjerne viste frygt over for ham. Men slog det hen
|
|
merrick
Afraid
|
Post by merrick on Jul 4, 2008 17:25:38 GMT 2
Max var hurtigt tilbage med en smirnoff til joy. Ham placerede glasset galant foran ham og hældte op på en måde der rigitg gjorde grin med tjenerne. "Nu håber jeg at det passer herrens smag." sagde han med hovskisnovski stemme, og lo afslappet. Så satte han sig ned igen. "Nå men spøg til side... fik du ordnet det der internetstads?" Max føler sig afslappet. Måske var det på tide at han begyndte at tænke over hvor meget han havde drukket afden rom og cola...
|
|