|
Post by Yutaka on Dec 24, 2007 0:53:26 GMT 2
Yutaka vender sig om og ser med Metzu.. "fatter du det ikke?" spørg han stille, nærmest hviskende.. "jeg øddelægger jo altid det hele for jer.. hvis jeg ikke er der kan i mpske finde ud af det bare den ene aften.. jeg ønsker ikke at skade jer.. og du så jo hvad jeg gjorde ved Zondra fordi jeg blev vred.." siger han helt stille.. "kan du ikke så jeg øddelægger det hele ?" spørg han helt stille.. det er en sorg i Yutakas øjne, før han ser lidt ned i gruset..
|
|
|
Post by Zondra on Dec 24, 2007 0:59:06 GMT 2
"Nu holder du op Taka. Du kommer i morgen.. Der med basta. Jeg forstår dig godt, men gi det en chanche. Du har aldrig ødelagt noget i mine øjne, men kommer du ikk i morgen, så gør du" Hun tøre nogle tåre væk fra sine kinder og begynder at gå væk fra parken
|
|
|
Post by Kazumetzu on Dec 24, 2007 1:01:20 GMT 2
"Hvis du ikke dukker op, så gør jeg heller ikke!" hvæser Kazumetzu af Yutaka. "For der blir ingen jul overhovedet, hvis vi ikke er samlet! vi er en familie uanset hvor meget splittede vi blir!" han samler posen til sig, sætter i løb hen mod en af de store forlystelser.. han mener Chiaki er der i nærheden, og han vil se om han stadig er der.. klokken er over 12, så måske Chiaki ikke er på nattearbejde?
|
|
|
Post by Yutaka on Dec 24, 2007 1:04:20 GMT 2
Han står lidt, hans søskende går jo hver sin vej.. han løber først efter Metsu og tag stille fast i ham.. "fint.. jeg skal nok komme.. men jeg går hvis jeg er ved at gøre noget dumt.." siger han stille.. "men jeg må altså lige snakke med Zondra.. og.. undskyld at jeg var sådan før.." siger han så stille til Metzu.. undskyldend, før han løber efter Zondra.. "Zon.. vent!?" råber han og har meget travlt med at komme efter hende..
|
|
|
Post by Zondra on Dec 24, 2007 1:06:23 GMT 2
Hun stopper op, men vender sig ikk om. Hverken gør hun noget eller siger noget, står bare og kigger tomt ud i luften
|
|
|
Post by Kazumetzu on Dec 24, 2007 1:06:50 GMT 2
Kazumetzu nikker bare, og forsvinder så helt væk
|
|
|
Post by Yutaka on Dec 24, 2007 1:11:22 GMT 2
Han kommer hen til Zondra.. "Zon.. ehm.. det før.. det.. det er jeg meger.. virkelig meget.. du ved.. ked.. af..." prøver han lidt, det med at han havde taget hårdt fast i hende, han skammer sig virkelig meget over det, men han har jo meget svært med det med følelser og at undskylde.. han vil gerne tag hendes ene hånd eller noget, men tør ikke..
|
|
|
Post by Zondra on Dec 24, 2007 1:15:02 GMT 2
"Kommer du i morgen" Snøfter hun og vender sig om og kigger på ham "Kommer du?" Hendes øjne er spejl blake og hendes kinder helt røde pga. de våde og is kolde tåre
|
|
|
Post by Yutaka on Dec 24, 2007 1:18:12 GMT 2
Han ser lidt på hende, tag et lille skridt frem mod hende og ligger en hånd på hendes kind.. "..ja.. jag skal nok komme.. men.. hvis det bliver for meget.. så går jeg.. jeg vil ikke øddelægge det mere end højst nødvendigt.. det håber jeg du forstår.." siger han ganse stille..
|
|
|
Post by Zondra on Dec 24, 2007 1:21:53 GMT 2
"Du må ikk gå" Snøfter hun og krammer sig ind til ham "Og du er tilgivet. Forstår godt hvorfor du gjorde det." Hulker hun og kysser ham på halsen
|
|
|
Post by Yutaka on Dec 24, 2007 1:27:25 GMT 2
Han ligger armende tæt om hende.. "..jeg skal nok blive.." hvisker han helt stille.. "..og.. jeg vil aldrig skade dig igen.. det lover jeg.." siger han igen hviskende.. han kysser hende blidt på panden.. han elsker virkelig sin søster noget så højt..
|
|
|
Post by Zondra on Dec 24, 2007 1:32:11 GMT 2
Hun kan ikk lade være med at smile og kammer ham tæt ind til sig. "Det er okay. Jeg ved jeg gjorde dig sur." Hun kigger op på ham "Bare du forstår at det virkeligt ikk var med vilje at jeg slog ham. Du ved jeg elsker den lille fyr og vil give mit liv for ham.."
|
|
|
Post by Yutaka on Dec 24, 2007 1:35:11 GMT 2
Han ser stille ned på hende med et lille smil.. "..det ved jeg Zon.. det ved jeg.. så dum er jeg heller ikke.." siger han med et lille skævt smil.. dog føler han sig så dum.. "vil du med mig hjem og sove? jeg har fået min egen lejlighed.. og Ryo er der nok ikke.. han snakkede noget om noget familie.." siger han stille og tænker ikke over at han enlig fortæller at Ryo er en del hos ham..
|
|
|
Post by Zondra on Dec 24, 2007 1:39:33 GMT 2
Hun smiler og nikker. "Der er intet jeg hellere vil." Hun tager ham i hånden og smiler
|
|
|
Post by Yutaka on Dec 24, 2007 1:43:15 GMT 2
Han gengælder smilet og kysser hende på kinden før han ganske roligt begynder af gå ud af pakken med hende i hånden.. "..jeg.. elsker også dig.." siger han så helt stille mens han ser lidt væk.. han havde jo ikke rigtig svaret hende på det tidligere..
|
|