|
Post by Yutaka on Dec 24, 2007 0:04:48 GMT 2
Yutaka lukker stille sine øjne.. en enkelt tåre glider nad at hans kinde.. "..lad nu vær Zon.. tag dig nu at din lille bror.." siger han helt stille og tørre tåren væk.. hans hænder ryster og han ville ønske at han bare kunne begynde at gå igen, men det at Zon holder om ham får ham til at stoppe.. Det er for meget, alt sammen.. jeg øddelægger familien.. tænker han stille for sig selv..
|
|
|
Post by Zondra on Dec 24, 2007 0:08:23 GMT 2
Lige nu står hun som altid i midten. Den ene bror er sur på hende og har brug for at snakke og den anden er skadet/dårlig og på vej væk, så hun gør som altid. Bliver forvirret og lader sig falde til jorden. "Hvad sker der med os?" Mumler hun grædene
|
|
|
Post by Kazumetzu on Dec 24, 2007 0:10:35 GMT 2
Kazumetzu går bare med sænket blik, snøfter stille mens han ser delvist ned foran sig, delvist ned på posen. Det er ondt.... tænker han stille. Jeg forsvinder væk fra alt og alle... Han fortsætter bare sin vandring mod udgangen..
|
|
|
Post by Yutaka on Dec 24, 2007 0:13:17 GMT 2
Yutaka står lidt, men vender sig så helt stille om og sætter sig på knæ ved Zondra.. han tag hende op i sin favn og rejser sig ordenlig op igen.. han siger ikke noget men skynder sig efter Metzu, det må ikke gå i stykker mellem Metzu og Zon.. "Metzu vent!?" kalder hen og kommer hen til ham let løbende.. det minder ham om engang Zondra havde vrikket om på foden, dengang deres mor levede..
|
|
|
Post by Zondra on Dec 24, 2007 0:16:05 GMT 2
Hun får et ordenligt chock og klynger sig fast til ham. Det vinder os hende om dengang hun vrikkede om på foden. Hun er så småt stoppet med at græde.
|
|
|
Post by Kazumetzu on Dec 24, 2007 0:17:32 GMT 2
Kazumetzu standser og ser sig over skulderen med helt blanke øjne. "... Min... Min gave Til Chiaki er gået i stykker.." siger han grødet. "Jeg hader jul!!" han gemmer øjnene væk i et ærme. "Alting går bare galt.."
|
|
|
Post by Yutaka on Dec 24, 2007 0:22:49 GMT 2
Yutaka vil gerne kramme Metzu men kan ikke med Zondra i favnen, så på en ret underlid måde får han hende om på ryggen som om hun red på ham, hvor på han løfter Metzu op til sit.. Yutaka er ved at falde bagover, men genvinder balangsen.. "Metzu, hvis du fortæller mig hvad det er så skal jeg nok skaffe en ny.. og det hele er ikke ødelagt endnu.. jeg har et juletræ hjemme hos mig og hvis i begge kan overleve med at Ryo måske også kommer så kan vi holde jul sammen.. og Chiaki må gerne komme med.." siger han og begynder at på med en i favnen og en på ryggen.. Metzu vil måske kunne se hvor Yutaka's tåre var løbet ned over hans kind.. "forhelvedet i er blevet tunge.." mumler han så.. noget skal han sku klage over.. hvilket et typiskt Yutaka..
|
|
|
Post by Zondra on Dec 24, 2007 0:27:24 GMT 2
"Der nævnte du hans navn igen. Hvem er Ryo?" Spørg hun nysgerrigt, men kan ikk lade være med at grine over Takas kommentar om deres vægt.
|
|
|
Post by Kazumetzu on Dec 24, 2007 0:29:22 GMT 2
Kazumetzu griner ikke over kommentaren.. han viser det ikke, men han tager det egentlig ret personligt.. "Bare sæt mig ned Yutaka.." siger han let snøftende. "Hvad med far?.." han ser væk.
|
|
|
Post by Yutaka on Dec 24, 2007 0:34:02 GMT 2
Da de kommer hen til en anden bænk sætter han først Zondra på den og sætter så stille Metzu.. "far kommer ikke med.. jeg vil ikke skunne styre mit tempramang.." forklare han roligt og ser på Zondra da hun jo har spurgt til Ryo igen.. han sukker lidt før han sætter sig ved hendes side.. så de sidder enlig; Metzu - Zondra - Yutaka.. "der var et bande opgør.. og desværre var der en fra den anden bande der skød Ryo.. han troede vel at Ryo var i min bande.. men.. jeg kunne ikke bare lade ham ligge.. så.. jeg tog ham med mig hjem og ordnede hans sår.. og nu.. tja... han kommer tit og besøger mig.. holder mig lidt med selvskab.. han er vel.. en god ven.." det aler sidste mumler han lidt.. det er sjældent Yutaka siger ordet ven og så i sammen sætning med en.. OO"
|
|
|
Post by Zondra on Dec 24, 2007 0:36:45 GMT 2
"Hvor er det sødt" Kommentere hun omkring hans forhold med Ryo. "Jeg forstår godt nu hvorfor i ikk vil have far med, men er jeg velkommen?" Spørg hun stille
|
|
|
Post by Kazumetzu on Dec 24, 2007 0:38:45 GMT 2
Kazumetzu rejser sig igen. "Jeg vil ikke være der, hvis far ikke er!!" nærmest hvæser han. "Han er vores far for helvede! Og jeg tror godt han kan holde sig fra flasken bare én aften!" han ser såret og vredt på sine søskene. Normalt ville han også gerne høre mere om Ryo.. men ligenu er han ligeglad
|
|
|
Post by Yutaka on Dec 24, 2007 0:45:19 GMT 2
Han ser op på Metzu, før han ser på Zondra.. "jeg tror det er bedst hvis i holder det hjemme hos far.." siger han så stille, han har lige sagt at han er bange for at han ikke vil kunne styre sig selv.. han rejser sig og ser på Metzu.. "Metzu.. fortæl far.. at hvis han gør dig det minsdste... som han gjorde sidst hvor jeg kom og hentede dir og Chiaki.. så slår jeg ham ihjel.. og denne gang stopper jeg ikke.. om så jeg ryger væk for det.. for INGEN!.. -" han stopper sig selv.. han var ved at sige at han ikke ville lade nogen skade Metzu, men han retter sig bare ordenligt op og begynder at gå.. han vil ikke give flere problemer..
|
|
|
Post by Zondra on Dec 24, 2007 0:47:37 GMT 2
Hun smiler og kigger ned i jorden. "I er verdens bedste brødre. Jeg elsker jer virkelig"
|
|
|
Post by Kazumetzu on Dec 24, 2007 0:49:46 GMT 2
Kazumetzu ser mod Yutaka. "Og du har bare at dukke op!!" hvæser han. "Vores familie er splittet og ødelagt nok i forevejen, og jeg gider ikke ha at vi ikke engang kan holde en ordenlig jul!! Hvis mor havde kunnet snakke med os nu, ville hun syntes det samme!" han gnider i sine øjne for at holde dem frie for vand
|
|