Nate
Distant
|
Post by Nate on Jun 17, 2008 19:14:04 GMT 2
,,Hm." Da han spurgte, smilede jeg bare skævt og trak på skuldrene - sikkert lige så intetsigende som han selv. ,,Jeg havde ikke noget at lave, og så.. måtte der gøres et eller andet drastisk," joker jeg og lader paraplyen glide lidt tilbage. Ind i mellem rammer en dråbe dens skjold, så det giver en enkelt dryp-lyd, men ellers er regnen aftaget igen; ganske praktisk, hvis jeg ikke skal drukne i egne sko.
|
|
Nate
Distant
|
Post by Nate on Jun 17, 2008 19:29:33 GMT 2
(jeg skal spise ^___^)
|
|
Yamapi
Distant
I'm your sacrifice...
|
Post by Yamapi on Jun 17, 2008 20:25:04 GMT 2
jeg nikkede let og smilede skævt. jeg bertagtede Nate med et varmt smil og lukkede igen øjnene da en kølig vind kom susende. jeg sukkede tungt og smilede varmt. jeg strøg en hånd gennem mit hår, og bed mig let i læben. "tja.. det er da også rart med noget frisk luft." sagde jeg smilende. håber snart du vågner.. så du kan opleve det gode vejr.. tænkte jeg stille uden at fortrække en mine.
|
|
Nate
Distant
|
Post by Nate on Jun 17, 2008 21:48:29 GMT 2
Jeg står et øjeblik uden rigtig at vide, om jeg skal fortsætte samtalen eller lade det være op til ham; da jeg så falder hen i tankerne, bliver det også lige meget. Jeg tænker mest på, hvad der skal ske i morgen, og at jeg måske burde gå hjemad, så dét kunne forberedes. Det er så træls at være bagud. ,,Well, ... rart at møde dig, Yamapi." Jeg smiler venligt mod fyren og lader paraplyen dreje sig, så der lyder nogle få dryp mod asfalten, da tilbageholdte dråber falder ned. ,,Vi ses måske en anden gang?" Herefter stikker jeg en hånd i lommen, lader den anden snurre paraplyen let rundt, vender mig og trasker hjemad.
|
|
Rin
Afraid
|
Post by Rin on Jul 4, 2008 14:29:19 GMT 2
Det var en rimelig dejlig dag. Solen skinnede og det blæste rimelig lidt.. Og hvis man så bort fra at fuglende kvidrede som gale så var der faktisk også rimeligt stille. Der var ikke så mange mennesker i parken, de fleste var sikkert på stranden, men ved siden af et af de store kirsebærtræer sad en høj fyr med mørkeblåt hår - Rin. Han sad med sin taske, ved sin side og med en matematik bog i sit skød. Yeah well, det var ikke kun eleverne der skulle lave lektier, Rin var også stadig student. Han brummede kort, bed i blyantens viskelæder og kradsede så nogle tal ned i bogen, før han kiggede op og betragtede sine omgivelser. Det var næsten syndt at sidde og lave lektier når man kunne sidde her og nyde vejrt. Hurtigt besluttede hans sig og gav sig til at pakke tingende væk.
|
|
|
Post by Ritsuka on Jul 4, 2008 14:43:35 GMT 2
Ritsuka kom gående i normalt tøj for en gangs skyld. han plejede altid at gå rundt i sin skole uniform. men ikke i dag. En alt for stor sort og grå stribet sweater, et par sorteløse bukser, og et par lyserøde all stars med hvide snørre, mente Ritsuka var tilpas nok til idag. Han så op i himlen og sukkede stille. Da han fik øje på en skikkelse henne ved træet lyste han op. et varmt smil bredte sig hen over hans læber, og han fór afsted over til personen. "RIIIIIN~!!" udbrød han glad, og svang sig om halsen på ham.
|
|
Rin
Afraid
|
Post by Rin on Jul 4, 2008 14:49:01 GMT 2
Rin lagde slet ikke mærke til den lille person der pludseligt spænede hen over græsset hen til ham, det var først da personen råbte hans navn op og svang sig om Rins hals at han blev opmærksom på det. ,,Hng.." Udbrød han, lettere forskrækket, og væltede tilbage på bænken. Heldigvis var der ryglæn så han faldt ikke af bænken. Rin sad lidt, en smule chokeret over at være blevet overfaldet på den måde, så slyngede han armende om Ritsuka og lo ,,Ritsu-chan!" Udbrød han, rejste sig op og svang ham en omgang rundt før han så satte den yngre fyr ned, plantede et forsigtigt kys på hans læber og smilede så ,,Det er godt at se dig" Mumlede han så, smilende, og rodede op i hans hår.
|
|
|
Post by Ritsuka on Jul 4, 2008 14:55:23 GMT 2
Ritsuka grinede varmt og lagde hovedet på skrå. et varmt og kærligt smil hang over hans læber, som om det aldrig ville forsvinde. forsigtigt gengældte han let Rin's kys og så ned stadig med det varme smil på læben. "Jeg har savnet dig." sagde han stille og mærkede en let rødmen blusse op i hans kinder. med en let hånd kløede han sig i nakken og grinede let. Han så op da en hurtig skygge fløj over hovedet på dem. han smilede varmt ved syntes af fuglen der havde skygget og lukkede kort øjnene.
|
|
Rin
Afraid
|
Post by Rin on Jul 4, 2008 15:12:00 GMT 2
Rin smilede og lo hjerteligt ,,I lige måde.." Mumlede han så og strøg hans hår, forstigtigt, før han også kiggede op i himlen. Han fulgte Ritsukas blik op på en fugl og smilede kort, før han så, så ned på Ritsuka igen. Langsomt lod han armende snige sig rundt omkring ham og trak ham ind til sig ,,Har du haft det godt i den tid hvor jeg ikke har set dig?" Spurgte han så og lagde hovedet på skrå. Han fandt det stadig rimeligt mærkeligt at en dreng, så ung, ville gå ud med en fyr på 26. Oh well, Rin skulle ikke beklage sig.
|
|
|
Post by Ritsuka on Jul 4, 2008 15:16:10 GMT 2
Ritsuka smilede varmt og lagde armene om halsen på Rin. han lagde hovedet på skrå og betragtede ham let. "ja det har jeg egentlig." svarede han med et smil, og nussede blidt Rin i nakken. han smilede varmt op til ham, og så kort op i himlen, før han vendte sin opmærksomhed på Rin igen. "hvad med dig selv?" spurgte han stille og smilede. mon Rin også havde haft det godt? det håbede han..
|
|
Rin
Afraid
|
Post by Rin on Jul 4, 2008 15:42:06 GMT 2
Rin smilede og strøg Ritsukas ryg, en enkelt, gang, før han så bare lod sine hænder hvile omkring hans liv. ,,Det er godt at høre" Mumlede han og smilede kort, før han så fulgte Ritsukas blik op i himlen. Hvad var det der var så intressant oppe i himlen lige nu?.. Rin kunne bedts lide himlen om natten, der var de 'n intressant. ,,Yeah.. Jeg har haft det fint.. Jeg har haft en masse lektier for på det sidste så en smule stresset har man vel været" Svarede han så og smilede.
|
|
|
Post by Ritsuka on Jul 4, 2008 15:48:24 GMT 2
Ritsuka smilede skævt og trak sig lidt væk fra Rin. han satte sig på bænken med et suk, og lænede hovedet på træet bag den. han lukkede øjnene og nød brisen. den sort og grå stribet sweater gled ned over hans venstre skulder og blottede den lyse og silkebløde hud. Ritsuka lagde ikke selv mærke til det. han blev bare siddende i en af slappet stilling og lod det varme smil sidde fast på hans læber,
|
|