|
Post by Chiaki on Jul 27, 2007 21:24:02 GMT 2
Chiaki's fingre stivnede. "Ja.. men.." Chiaki stoppede sig selv lidt. "Mhm.. men jeg var jo ikke ham" han hentydede åbentbart til at han var en smule jaloux over det.
|
|
|
Post by Kazumetzu on Jul 27, 2007 21:30:07 GMT 2
Kazumetzu forstår ikke hvad Chiaki mener.. Opfatter ikke de jaloux undertoner. "Hvad mener du..?" spørger han stille, ser op på Chiaki med de klare øjne
|
|
|
Post by Chiaki on Jul 27, 2007 21:34:42 GMT 2
"Mhm.." Chiaki så til siden. "Det jeg siger er.. at jeg vil være den eneste.. som må røre ved dig.." mumlede han.
|
|
|
Post by Kazumetzu on Jul 27, 2007 21:40:11 GMT 2
Kazumetzu misser overrasket med øjnene... på en måde føler han sig helt smigret, og det får ham til at lægge en hånd op på Chiakis kind, inden han stiller sig så meget på tæer han kan, flytter hånden om bag hans nakke og trækker Chiakis hoved frem af, så han kan nå ham, og kysser ham midt på munden med en svag rødmen i kinderne..
|
|
|
Post by Chiaki on Jul 27, 2007 21:52:56 GMT 2
Chiaki spærrer øjnene op da Kazu's læber rører hans. "Uhm.." han lukker øjnene i og gengælder blidt kysset.
.. jeg er bare glad for at der ikke er sket ham noget.. men hvis jeg nogensinde!! .. støder på fyren.. så smadrer jeg ham synder og sammen!!
|
|
|
Post by Kazumetzu on Jul 27, 2007 21:56:23 GMT 2
han holder kysset lidt, inden han slipper det, og trækker armene ned foran sig, bakker en smule forlegent og ser op på ham med et næsten undskyldende blik. Hov... Hvorfor..Jeg mener..?! Hvad lavede jeg?! det.. det... gjorde det bare.. tænker han en smule skræmt over sig selv
|
|
|
Post by Chiaki on Jul 27, 2007 22:16:25 GMT 2
Chiaki smiler svagt.. vreden fra hans øjne er lige så småt ved at forsvinde. "Tak.. " han sukkede svagt og lod sin hånd glide igennem sit strittende hår. "Du har det godt nok ikke?" mumler han og ligger en hånd på Kazumetzu's kind.
|
|
|
Post by Kazumetzu on Jul 27, 2007 22:24:02 GMT 2
"... joeh.." siger han en smule tøvende, mens han svagt lukker øjnene en smule mere i, men åbner dem så igen.. Chiakis hånd mod sin kind... det føltes.. rart
|
|
|
Post by Chiaki on Jul 27, 2007 22:33:39 GMT 2
Chiaki kysser ham roligt på panden. "mhm?"
|
|
|
Post by Kazumetzu on Jul 27, 2007 22:35:27 GMT 2
"Det hele er lidt stressende... Jeg kan ikke tænde min mobil heller.. far sporer mig sikkert..." han ser lidt op på ham
|
|
|
Post by Chiaki on Jul 27, 2007 22:42:43 GMT 2
"Souka.. du kan altid låne min mobil .. hvis du vil?" han ser roligt på Kazumetzu. og tanken om hans far, får ham til at se duer der brækker halsen.
|
|
|
Post by Kazumetzu on Jul 27, 2007 22:46:39 GMT 2
"Nej det er lige meget.." han smiler en smule. "Det var mest bare... da jeg gik rundt alene på perroner hvor jeg tog med tog frem og tilbage mellem forskellige steder... Følte mig meget utryk... især ved dem der fulgte efter mig.." han bider sig lidt i underlæben.
|
|
|
Post by Chiaki on Jul 27, 2007 22:47:40 GMT 2
"mhm.. fulgte efter dig?" han får et spidst udtryk i ansigtet.
|
|
|
Post by Kazumetzu on Jul 27, 2007 22:49:18 GMT 2
"ja..." han klør sig lidt i nakken og ser ned. "De kaldte mig for en ludertøs.. jeg gik, og de gik efter bare for at provokere.... Bare fordi de ikke kan lide jeg har nederdel på åbenbart..." han ser lidt ned
|
|
|
Post by Chiaki on Jul 27, 2007 22:53:40 GMT 2
"Mhm.. aha.." han knyttede en næve. "Sådan nogle idioter!"
|
|