sora
Afraid
|
Post by sora on Jun 25, 2007 15:59:04 GMT 2
ser efter ham..
|
|
sora
Afraid
|
Post by sora on Jun 25, 2007 16:01:25 GMT 2
rejser mig og går //Out
|
|
|
Post by Hikaru on Jun 26, 2007 20:36:51 GMT 2
Hikaru sidder på bænken og vipper med benene, mens han følger nogle faldende kirsebærblomster med blikket. Han piller lidt ved sin lyserøde hættetrøje, der er så stor at den poser helt ned om lårene.
|
|
Kaiko
Afraid
I Belive I Can Fly <3
|
Post by Kaiko on Jun 26, 2007 20:39:40 GMT 2
Kaiko kommer langsomt luntende. Han hænder er begravet dybt ned i hans lommer, og han går med trøjen så højt op af halsen, som overhovedet muligt. Han gaber kort, de sidste par dage har han næsten ingen søvn fået. Højst en time eller to, måske.
|
|
|
Post by Hikaru on Jun 26, 2007 20:42:49 GMT 2
Hikaru ser op da der lyder skridt, hvor han lyser op i et stort smil. Han rejser sig omgående op og halvløber hen til Kaiko, som han straks slår armene om og knuger sig ind til. ,,Kaiko!" klynker han stille og putter sig så tæt som muligt ind til ham.
|
|
Kaiko
Afraid
I Belive I Can Fly <3
|
Post by Kaiko on Jun 26, 2007 20:45:49 GMT 2
Han ser overrasket på Hikaru, og ler svagt. ,,Hikaru." brummer han træt, med et smil på læben. Han får fumlet sin hænder op af lommerne, og lægger dem langsomt om Hikaru.
|
|
|
Post by Hikaru on Jun 26, 2007 20:54:38 GMT 2
,,Jeg har savnet dig sådan.." piver han spædt og gemmer sit ansigt i Kaikos trøje. Han bliver dog helt stille da han bliver holdt om og sukker inderligt.
|
|
Kaiko
Afraid
I Belive I Can Fly <3
|
Post by Kaiko on Jun 26, 2007 20:58:32 GMT 2
Han smiler let. ,,Jeg har også savnet dig." mumler han lavt, og knuger ham svagt ind til sig. ,,mhmm.." brummer han lavt, med et smil.
|
|
|
Post by Hikaru on Jun 26, 2007 21:04:05 GMT 2
Hikaru nusser næsen ind mod Kaikos bryst og holder ham tæt, som ville han aldrig slippe igen. ,,Jeg kan slet ikke holde ud at være væk fra dig så længe, Kai-chan.." siger han stille og bider sig i læben.
|
|
Kaiko
Afraid
I Belive I Can Fly <3
|
Post by Kaiko on Jun 26, 2007 21:06:53 GMT 2
Han smiler svagt, uden et ord. Egentlig er han lidt skuffet over sig selv, da han ikke har tænkt på Hikaru hele tiden, dog er han da dukket op i hans tanker i ny og næ, og hans drømme, men han har haft meget af lave på det sidste.
|
|
|
Post by Hikaru on Jun 26, 2007 21:11:50 GMT 2
Hikaru smiler og ser op på Kaiko. Han hælder hovedet på skrå og betragter ham lidt, inden han hæver en hånd og let dutter Kai-chan på næsen. ,,Du ser træt ud!" konstatere han og træder et skridt frem, blot for at kunne komme endnu tættere på Kaiko.
|
|
Kaiko
Afraid
I Belive I Can Fly <3
|
Post by Kaiko on Jun 26, 2007 21:19:54 GMT 2
,,Jeg er skam også træt. Meget." mumler han, med et svagt suk, og smiler skævt af Hikaru. For træt.. tænker han og kvæler et gab.
|
|
|
Post by Hikaru on Jun 26, 2007 21:25:36 GMT 2
,,Så må du da hellere gå hjem.. og sove.." foreslår han tøvende og skraber lidt i jorden med skosnuden, selvom han egentlig slet ikke vil have at kaiko skal gå.. Han vil helst have ham til at blive, blive lige så længe han overhovedet kan.
|
|
Kaiko
Afraid
I Belive I Can Fly <3
|
Post by Kaiko on Jun 26, 2007 21:27:02 GMT 2
,,Nej da. Nu hvor jeg endelig har fundet dig, bliver jeg nød til at blive." siger han smilende, og trykker kort sine læber mod Hikaru's pande.
|
|
|
Post by Hikaru on Jun 26, 2007 21:33:47 GMT 2
Hikaru glipper om øjnene og skæver op på Kai-chan da han bliver kysset. Smiler bredt og gnider sig på kinden med det alt for store trøjeærme, inden han igen lægger armen tilbage om livet på Kaiko. ,,Nej, jeg insistere! Jeg kan bare gå hele vejen med dig hjem.." siger han så bestemt og gør sig fri af Kai-chan, hvor han tager hans hånd og fletter deres fingre sammen. ,,Koom så!" tilføjer han muntert og trækker væk med Kaiko.
|
|