|
Post by daruso on Jun 10, 2007 2:11:56 GMT 2
Han nikker bare, til at han husker på at Kioshi ikke kan se noget. "Ja, jeg er gymnasieelev.. Og.. Jeg er 17 år" Han trækker igen på skuldrene. 17 år.. Det lyder ikke af ret meget, de fleste er 18-19..
|
|
|
Post by Kioshi on Jun 10, 2007 2:13:43 GMT 2
"Eh, det er jeg også!" Siger han, og smiler. Han sætter den tunge taske ned, og holder blikket imod Da'Ruso's stemme ".. Undskyld, men må jeg lige prøve noget?" Spørger han forsigtigt, og rødmer en smule
|
|
|
Post by daruso on Jun 10, 2007 2:15:39 GMT 2
"Uh? Øh.. Ja.." siger han og ser undrende på Kioshi. Ved ikke hvad han vil, men skæver til tasken og det tunge 'bumb' der lyder da den støder på broen. Ser så på Kioshi igen.
|
|
|
Post by Kioshi on Jun 10, 2007 2:17:19 GMT 2
Han rækker hænderne ud efter Da'Ruso's ansigt, og lægger hver hånd på hans kinder. Fører hænderne lidt længere op, føler hvordan han ser ud. Fører en finger over hans læber, og holder i en lille lok af hans hår. Han smiler forsigtigt, og tager hænderne til sig igen, rødmende
|
|
|
Post by daruso on Jun 10, 2007 2:20:43 GMT 2
Han ser forvirret på Kioshis hænder som de falmer ud i luften. Stivner let da han får fat i hans kinder, og lader ham tøvende undersøge hans ansigt. Ser på Kioshis tomme blik, men kan også godt fornæmme et undersøgende blik bag de tomme glashinder. Da Kioshi tager hænderne til sig igen står han lidt paf. Kan ikke se hans rødmen pga. mørket. "Hva.. Ved du så hvordan jeg ser ud nu?" smiler han lidt tøvende. Er ikke helt sikker på hvad det skulle til for.
|
|
|
Post by Kioshi on Jun 10, 2007 2:23:40 GMT 2
"På en måde, på en måde ikke.. Jeg kender ikke dine farver, men din form.." Han smiler, og lægger hovedet lidt på skrå "Det er måske lidt underligt.. Undskyld" Han samler hænderne i nakken, og griner stille.
|
|
|
Post by daruso on Jun 10, 2007 2:26:10 GMT 2
"Hvis du nogensinde har hørt om emoer.. Så er det sådan jeg ser ud" smiler han og griner lidt med. Kioshi virker nu sød, på en pinlig og genert måde. "Syntes ikke at der er noget galt i at undersøge sine omgivelser"
|
|
|
Post by Kioshi on Jun 10, 2007 2:28:29 GMT 2
"Eh.. Det tror jeg ikke" Han ser lidt undrende ud, men smiler så igen "Så du går på gymnasiet? Jeg starter der på mandag.." Siger han glad
|
|
|
Post by daruso on Jun 10, 2007 2:30:12 GMT 2
Han smiler. "Så ses vi i hvert fald også der!" Han ligger hovedet på skrå og lukker øjnene kort. Bare for at forestille sig det mørke hele livet igennem. Han åbner dem langsomt igen. Trist... "Hey Kioshi.. Stå lige stille"
|
|
|
Post by Kioshi on Jun 10, 2007 2:30:57 GMT 2
"Eh..? Okay.." Han står stille, og lukker øjnene. Ved ikke rigtigt hvorfor.
|
|
|
Post by daruso on Jun 10, 2007 2:33:38 GMT 2
Han læner sig langsomt frem. Tøvende, og er tæt ved at fortryde. Stopper midt i sin bevægelse og tænker over det. Men.. Helt ærligt.. Hvad skulle der kunne ske? Han læner sig lidt længere frem til at hans ansigt er helt op af Kioshis. Han lader forsigtigt tungen støde mod drengens læber først, før at han kysser ham.
|
|
|
Post by Kioshi on Jun 10, 2007 2:37:10 GMT 2
"Mmh!" Han spærrer øjnene op igen, uden at få meget resultat af det. Han rykker sig lidt tilbage "Hv-vad laver du?" Spørger han forskrækket. De kendte jo knap nok hinanden, var det bare sådan noget man gjorde i den her by?
|
|
|
Post by daruso on Jun 10, 2007 2:40:07 GMT 2
Han kommer til at smile af Kioshi og retter sig op igen. Læner sig op af rekværket mens han ser på ham. Undviger hans spørgsmål og smiler stadig over Kioshis reaktion. "Kunne du ikke lide det?"
|
|
|
Post by Kioshi on Jun 10, 2007 2:43:05 GMT 2
"Jamn.." Han holder en hånd for sin mund. Da'Ruso havde meget bløde læber. Han rødmede endnu mere. "D-det.. Sådan noget gør man altså ikke ved fremmede!" Siger han med en tydeligt overrasket stemme
|
|
|
Post by daruso on Jun 10, 2007 2:46:57 GMT 2
Må anstrenge sig for ikke at grine af Kioshi. Hvis han kunne se, ville han se Da'Ruso bide sig i læben for at holde sine fnis tilbage. Får så styr på sig selv, og det ender bare i et smil igen. Mener virkelig at have fat i den lange ende her. "Hvorfor ikke?" spørger han, og læner sig lidt frem mod Kioshi igen. Ligger ikke skjul på det, da han trækker vejret lidt tungt så Kioshi kan høre at han nærmer sig.
|
|