|
Post by Kazumetzu on May 26, 2007 18:24:33 GMT 2
"N... Nej.. Nej helst ikke.." han blegner... Jeg tager ALDRIG med nogen! Ikke efter det i går.. hans øjne bliver let blanke
|
|
|
Post by Zondra on May 26, 2007 18:29:52 GMT 2
"Hør jeg vil bare hjælpe dig.. Du har brug for at slappe lidt af.." Hun får et glimt i øjnene, et glimt af kærlighed, glæde og omsorg, et glimt hun har haft siden hun var lille. "Stol på mig" Siger hun og smiler kærligt
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 26, 2007 18:32:16 GMT 2
han ser nervøst op på hende. Havde han haft selvtillid nok, havde han svaret nej, men ligesom overfor gruppepres, nikker han så bare lidt tøvende. "O... okay.." siger han forsigtigt... mærker igen den nervøse knude i maven
|
|
|
Post by Zondra on May 26, 2007 18:33:50 GMT 2
Hun tager forsigtigt ham i hånden.. "Kom" Siger hun og begynder at gå stille
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 26, 2007 18:34:55 GMT 2
"urhm.." han ser lidt uroligt op på hende, men følger bare forsigtigt med
|
|
|
Post by daruso on Jun 10, 2007 1:47:57 GMT 2
Da'Ruso kommer luntende over broen. Månen spejler sig i vandet, og han stopper op for at se på det. Sukker stille og smiler. Vejret er varmt, og han kan sagtens stå i sine shorts og sin T-shirt.
|
|
|
Post by Kioshi on Jun 10, 2007 1:49:33 GMT 2
Kioshi kommer gående i sin løse grønne trøje, og nogle lidt mørkere bukser. Han har tasken over skulderen, og svinger lidt med staven foran sig. Han kommer til at ramme Da'Ruso, standser og ser omkring "Uhh.. Ramte jeg nogen?" Spurgte han forsigtigt, undskyldene
|
|
|
Post by daruso on Jun 10, 2007 1:52:46 GMT 2
Ser ikke drengen, er helt opslugt i sine egne tanker. Reagere først da han ramler ind i ham med staven. "Ups.. Ja, det er okay" smiler han og ser op på skikkelsen i den grønne trøje. Hans øjne er mærkeligt.. Tomme. Uden at tænke over det først, løfter han hånden og svinger den foran drengens hoved.
|
|
|
Post by Kioshi on Jun 10, 2007 1:54:48 GMT 2
Han lægger overhoved ikke mærke til hånden, hans øjne stirrer fraværende ud i luften "Det gjorde vel ikke ondt?" Spørger han, og holder hånden ud imod ham, for at se hvor han står. Han får fat på trøjen.
|
|
|
Post by daruso on Jun 10, 2007 1:56:22 GMT 2
Træder lidt nærmere drengen for at kan ikke skal hive i trøjen. Hans elskede trøje.. "Nej nej, jeg har det fint" smiler han og ser på drengens øjne. Helt fraværende, på en uhyggelig måde. "Hvad hedder du?"
|
|
|
Post by Kioshi on Jun 10, 2007 1:58:55 GMT 2
"Ichiro Kioshi" Siger han, og famler lidt ved trøjen. Han giver slip igen, da han nogenlunde ved hvor han er. "Hvem er du? Der er ikke mange der er ude på det her tidspunkt.."
|
|
|
Post by daruso on Jun 10, 2007 2:02:14 GMT 2
"Jeg er Da'Ruso Damashi. Jeg er bare ude for at få noget luft. Kunne ikke sove" svare han, og retter lidt på sin trøje som Kioshi giver slip. Ser så på Kioshi igen, stadig med en gysen ved hans øjne. "Kioshi.. Er du blind?" spørger han så dumt, selvom det jo nok er gået op for ham inderst inde.
|
|
|
Post by Kioshi on Jun 10, 2007 2:05:04 GMT 2
"Øhh.. Ja" Mumler han, og ser ned på jorden. "Jeg er ked af det, hvis mine øjne.. Du ved.. Skræmte dig" Mumler han, og pakker staven sammen, og lægger den i skuldertasken han har.
|
|
|
Post by daruso on Jun 10, 2007 2:07:51 GMT 2
"Det gør ikke noget" siger han og trækker på skuldrene. Ser på hans skuldertaske, som ser ud til at være tung. Der må være meget deri.. Men selfølgelig. Hvis man er blind er det da det bedste at have så mange ting med hånden som muligt, i stedet for at man skal til at vælte alt ned der kommer ens hånd i vejen. "Har du altid været blind?"
|
|
|
Post by Kioshi on Jun 10, 2007 2:09:39 GMT 2
"Ja, jeg blev født sådan.." Han ser op på Da'Ruso igen "Såå.. Er du gymnasieelev? Du lyder ikke ret gammel"
|
|