|
Post by asana on Jun 1, 2007 13:55:05 GMT 2
,,Skal jeg ringe efter en ambulance ?" spørger han sarkastisk, og himler kort med øjnene . Dog kan han ikke lade være med at være en smule bekymret .
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on Jun 1, 2007 14:04:34 GMT 2
Høre ikke rigtig noget af det hans siger, men snerrer kort, og mumlende af ham. Gnubber min pande en smule, og sukker så tungt.
|
|
|
Post by asana on Jun 1, 2007 14:05:48 GMT 2
Faktisk begynder han at overveje om han rent faktisk skal ringe efter en ambulance, for Kiyo ser temmelig dårlig ud .
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on Jun 1, 2007 14:12:32 GMT 2
Åbner munden en anelse for at sige noget, men ryster så bare på hovedet. Bliver sidden hvor jeg er uden at røre mig en tomme.
|
|
|
Post by asana on Jun 1, 2007 14:15:24 GMT 2
,,Hmmm.. Er du sikker på du er okay ?" bliver han ved, og ser halv bekymret på ham, men også en smule irriteret over ikke at blive svaret .
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on Jun 1, 2007 14:20:44 GMT 2
Trækker kort på skulderen og rejser mig langsomt, svajende, op. Strækker armene ud til siden, og står stille, for at få balancen igen.
|
|
|
Post by asana on Jun 1, 2007 14:24:41 GMT 2
Han går overrasket et skridt tilbage, og ser temmelig forvirret ud . Hvad i alverden har han gang i ? tænker han .
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on Jun 1, 2007 14:28:37 GMT 2
Lukker øjnene halvt i, og grynter kort da jeg er lige ved at falde bagover, løfter det ene ben og stemmer til med foden. Står stadig uden at sige noget og prøver at få balancenæ
|
|
|
Post by asana on Jun 1, 2007 14:33:55 GMT 2
Han står og frygter at Kiyo pludselig vil falde besvimet om eller noget, så bakker et kort skridt . Asana har aldrig prøvet sådan en situation før, og aner ikke hvad han skal gøre ved det .
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on Jun 1, 2007 14:39:41 GMT 2
Synker bare sammen igen, ned og side igen, rastløst, bevæger jeg hovedet fra side til side.
|
|
|
Post by asana on Jun 1, 2007 14:40:41 GMT 2
,,Okay ! Nu er det nok !" udbryder han irriteret, og går hen til Kiyo . Han bøjer sig ned og tager hans arm over skulderen, for ligsom at støtte ham . ,,Hvor bor du henne ?" spørger han halv gnavent .
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on Jun 1, 2007 14:52:36 GMT 2
Brummer kort; ,,Samme bygning som dig.." Svare jeg, men rynker så det ene bryn. ,,Nej ved du hvad?!... Du skal ikke gøre mig nogen tjenester!... Jeg prøvede fra starten af være venlig imod dig.. .men siden du ikke vil have min venlighed, eller mit venskab, FINT... Jeg vil vise dig jeg kan klare mig selv... Uden din hjælp!" Snerrer jeg af ham, hvad det end va der lige var sket nu, så mente jeg det, inderst inde, ikke.
|
|
|
Post by asana on Jun 1, 2007 14:55:11 GMT 2
,,Drop det, jeg gider ikke høre på dit lort.. Jeg gør dig ikke en tjeneste, jeg gider bare ikke have skylden hvis du ligger her og dør og jeg ikke gjorder noget" snerre han, og begynder at gå ned mod lejlighederne ..
|
|
Kiyo
Afraid
|
Post by Kiyo on Jun 1, 2007 15:02:07 GMT 2
Skubebr til ham ,,hvem giver dig skylden?!" Snerrer jeg af ham ,,Det er sku min skyld... Min skyld... Aaaalt er min skyld... Okay?!.. Nu kan du gå væk igen, og glemme ALT om hvad du lige så, og hørte... Så giver ingen dig skylden, men mig..." Råber jeg nærmest, og fortsætter på egen, hånd, selvom mine ben er utrolige usikre.
|
|
|
Post by asana on Jun 1, 2007 15:04:47 GMT 2
,,Så gør det ! Det er jo ikke mit problem " snerre han arrigt, og vender ryggen til ham .. Utaknemmelige, lille.. tænker han, og skuler til ham i øjenkrogen .
|
|