puf
Afraid
im so happy i could die<3
|
Post by puf on Sept 2, 2008 19:22:06 GMT 2
han drikker det sidste af sin øl og siger så " skal vi tage hjem til mig? syntes det er lang tid siden vi har set hinanden og ellers komer jeg bare til at kede mig " siger han gsmiller #tror det er bedst vis eg laver noget andet end at tænke på nahtawutt#
|
|
|
Post by wannabemutsumi on Sept 2, 2008 19:28:24 GMT 2
Louis bliver overasket, men tænker at det er en god idé "Det vil jeg gerne" Han smiler stort, og håber ikke Rabel keder sig. Han drikker sin cola og hopper ned af stolen sammen med Rabel "kom!" råber han glad og trækker Rabel med ud af døren.
//hopper til Rabels hus - ting ting//
|
|
puf
Afraid
im so happy i could die<3
|
Post by puf on Sept 2, 2008 19:29:13 GMT 2
følger efter ham //out
|
|
Mika
Distant
You know you love me!
|
Post by Mika on Sept 5, 2008 9:48:44 GMT 2
Mika så sig om i rummet, der var efterhånden kommet mange mennesker her, det var temmelig ubehageligt. han lagde nogle penge på bordet til sin nye ven og smilte venligt. ''jeg går nu, her er for mange efter min smag, måske ses vi igen engang?'' han tog sit sugerør og småløb hen imod døren. da han åbnede den blæste vinden hans hår tilbage og han sugede den friske luft til sig.
//out ^^//
|
|
|
Post by hotori on Sept 5, 2008 13:47:53 GMT 2
hotori ble lidt forvildet og kiggede rundt og så der var kommet lidt flere og susede hurtigt ud af døren #hor kal jeg nu gå hen ?hjem ? nej ikke hjem! jeg hadder det derhjemme!hader hader det !!# tænker han og løber ud//out
|
|