Mika
Distant
You know you love me!
|
Post by Mika on Aug 31, 2008 12:49:56 GMT 2
baren var fredelig i aften, derfor havde Mika vovet sig ind i den. someregl på denne tid var baren fyldt med klamme gamle mænd eller slutty kvinder som kun var ude på to ting: fuldskab og sex. seæv havde Mika kun noget imod den første af de to ting men når man som Mika kun var 1,68 høj og langt fra stærk var han tit offer for barslagsmål eller ulækre mænd som forveksler ham for en pige. han satte sig og bestilte noget meget mild alkohol. på grund af hans lille krop kunne han ikke tåle meget og måtte passe på. han rettede på brillerne og trak et grønt sugerør op af skjortelommen han havde taget med hjemmefra. han stak det i sin drink og sugede lidt af en søde alkohol i sig. som han sad der så han temmelig kær ud. jakkesæt, briller, drink, sugerør.
|
|
|
Post by hotori on Aug 31, 2008 13:42:25 GMT 2
hotori kommer lidt nervøst gående ind og kigger rundt og ser et par skummle typer og synker en gang han sidder sig ved bordet der er ved sidden af det ham med brillerne sidder ved og kigger lidt over på ham og derefter rundt i hele lokallet . han ser nervøs ud og der flyver en masse tanker igennem hans hovede .. måske skulle jeg finde et andet sted? mon jeg finder et sted at sove ? hvorfor er jeg altid så nervøæs nye stedder! burde tage noget mod til mig.. han ser ned i bordet mens han tænker det og kigger derefter rundt på det hele igen
|
|
Mika
Distant
You know you love me!
|
Post by Mika on Aug 31, 2008 13:58:23 GMT 2
Mika tog sugerøret ud af munden og så på den nye der satte sog ved siden af ham- ''er du okay? du ser mig noget nervøs ud?..'' han skubbede sin drink blidt fra sig og begyndte at smile. han elskede at snakke med nye folk. denne her fyr så ud til at være ligeså forsigtig her som han selv var, dog lyste det ud af den nye. ''bare rolig.. der er ikke så mange ubehagelige typer på denne tid, man kan tage det helt roligt'' han stak sugerøret ned i sin drink igen og drak op.
|
|
|
Post by hotori on Aug 31, 2008 14:06:51 GMT 2
"ja er sådan nogenlunde okay..tak" han smiller venligt til ham og ser mindre nervøs ud . han spørg sådan lidt forsigtigt med en venlig tone " hvad hedder du?mit navn er hotori men bare kald mig tori" han har et kærligt smil på læben dog selvom hans øjne kun kigger venligt har hans smil altid været kærligt
|
|
Mika
Distant
You know you love me!
|
Post by Mika on Aug 31, 2008 14:24:48 GMT 2
Mika sugede bundslatten i glasset op så det sagde en slubrende lyd og skubbede igen glasset fra sig. ''Mit navn er Mika Yobosa, hyggeligt at møde dig'' han stak hånden frem og smilte venligt. Mika elskede at møde nye mennesker, someregl fordi dem ham lærer at kende somregl mister kontakten med ham igen. Mika kunne være enorm påtrængene og det var ikke alle der kunne holde ud af skulle være sammen med ham 24-7.
|
|
|
Post by hotori on Aug 31, 2008 14:31:10 GMT 2
han tager fat i hans hånd "i lige måde " han tager sin hånd til sig igen og blir lidt mere glad fordi han har mødt een venlig person . han tænker stadig lidt på signe forældre men bekymre sig nu mere om hvor han skal sove i nat og om de har kage her . han har et lille uskyldigt og sødt smil på læben
|
|
Mika
Distant
You know you love me!
|
Post by Mika on Aug 31, 2008 14:53:40 GMT 2
Mika så rundt i lokalet. Her var stadig ingen ubehagelige typer. når to svage fyrer som de to sad sammen kunne man normalt ikke undgå at få ubehageligheder råbt efter sig. ''hvad laver du så et sted som det her?'' Mika smilte let og begyndte at suge i sit sugerør selv om det intet var i det men hvis man gjorde sig umage nok kunne man få det sidste smag ud af det.
|
|
|
Post by hotori on Aug 31, 2008 15:01:18 GMT 2
"øhm... jeg gik mest herind for at se om de havde kage, er nemlig rigtig sulten og da jeg ikke havde råd til et sted at være i nat så kunne jeg ligeså godt bruge dem på noget mad. er nemlig stukket af hjemme fra..." det sidste siger han mere senert og bekymret og bange fordi han er bange for han måske vil havde at han tager hjem igen. da han nødigt ville se sine forældre igen det næste lange stykke tid ...han kigger op på ham med håb om at han godt kan forstå ham selvom han ikke ved hvorfor han er stukket af
|
|
Mika
Distant
You know you love me!
|
Post by Mika on Aug 31, 2008 15:12:51 GMT 2
Mika nikkede let og lagde sugerøret fra sig. ''det er jeg ked af at hører.. hvorfor er du taget hjemmefra? .. er der sket noget slemt?'' der kunne være mange grunde til at løbe hjemmefra. problemer, voldtægt eller måske skam. ''og jeg tror ikke du får kage her.. det her er en bar.. de sælger vidst ikke spiselige ting.. desværre..'' Mika kunne ikke lade være med at få ondt af drengen, han så ret nervøs og ensom ud. hvad der så end er sket måtte han have en god grund til at være stukket af hjemmefra.
|
|
|
Post by hotori on Aug 31, 2008 15:34:13 GMT 2
"øhm det er fordi ...øhm min mor og far ikke rigtig forstår mig...de har været sure på mig det meste af tiden det her halve års tid...selvom jeg klare mig fint med mine karakter i skolen ..de forstår bare ikke at øhm jeg ikke er til samme køn som min storebror er...og fordi jeg blir mobbet i skolen , og nu hadder jeg mine forældre for at de ikke kan acceptere mig som jeg er ...og de hadder også mig er jeg sikker på" han ser mest af alt ud til at være ked af det ,men også lidt sur og håber på han kan forstå ham
|
|
Mika
Distant
You know you love me!
|
Post by Mika on Aug 31, 2008 16:02:06 GMT 2
Mika beundrede drengen for hans åbenhed, de havde kun hilst på hinanden men den anden snakkede allerede åbent om sin seksuallitet. men det generede Mika langt fra at drengen var åben, det var han også selv overfor nye mennesker. ''trist.. den ældre generation er ikke altid lige forstående overfor den slags..'' han bed lidt i sit sugerør og tænkte sig lidt om. ''kan jeg tilbyde en drink? der er ingen kage her men mild alkohol hvis du er intresseret? jeg har penge nok.''
|
|
|
Post by hotori on Aug 31, 2008 16:07:44 GMT 2
"øhm ja tak " han smiller men ser lidt genert ud han er lidt pinlig over han måske har snakket for åbent nu de ikke kender hinanden..men han følte bare han havde brug for at få det ud da han havde gået og gemt sine følelser meget det sidste halve års tid. han følte siglidt mere glad efter han havde fortalt det og smiller nu lidt mere end før
|
|
puf
Afraid
im so happy i could die<3
|
Post by puf on Aug 31, 2008 16:12:53 GMT 2
rabel kommer gående ind og kigger nysgerriet rundt da han aldrig har været på en japansk bar. han ser op mod disken og sidder sig derover og bestiller en øl da han for en gang skyld har gjort noget så dumt at han helst vil drikke så meget at han ikke tænker på det mere . hans lille dværgpapegøje sukkertop pipper glad og fornøjet men ser ud til ikke at kunne lide lugten derinde . imens tager rabel en lille tår af sin øl og kigger lidt mere rundt i lokalet .
|
|
|
Post by wannabemutsumi on Sept 2, 2008 7:28:02 GMT 2
Louis kommer træt sjoskende ind på baren. Han var træt fordi og over han var blevet overfaldet af 7 børnehavebørn. Han var 17 år! nej han ville ikke lege fangeleg! sur og tvær sætter han sig ved siden af en dreng med en fugl. Fordi han er så sur læggger han ikke rigtig mærke til ham. han rækker hånden op og da tjeneren kommer bestiller han en sodavand. Han ville bare blive fuld hvis han drak alkohol.
|
|
puf
Afraid
im so happy i could die<3
|
Post by puf on Sept 2, 2008 13:50:19 GMT 2
rabel smiller da han ser louis komme ind i baren og sætte sig ved siden af ham. dog undre han sig over han ikke siger hej? " hej louis det er langt id siden sidst hvordan går det så ? " siger han venligt og glad mens sukketop siddder og pipper glad og hopper over å louis skulder . "sukkertop hvad har eg sagt med at sidde på ande menneskers skuldre???" siger han irriterret over mod fuglen som hopper over på rabels skuldr igen " dygtig lille pipper " siger han og giver ham en sukkerknald og smiller
|
|