Aiezu
Afraid
Enjoy life . . You never know when it ends.
|
Post by Aiezu on Nov 9, 2008 20:13:54 GMT 2
Jeg ser lidt rundt, selvom at det er ved at være sent, er forlystelsesparken fyldt med mennesker. Det er efter den første, folk har fået deres løn, hvorfor skulle det være anderledes? Heh. Jeg er også udenfor, alene, i parken, egentlig fordi min mor havde fået en fribillet, men havde ikke selv tid, og mine yngre søskende ville ikke kunne komme med, da hvis der skete noget, ville jeg ikke kunne passe ordentligt på dem. Men så skulle jeg åbenbart have den, og da jeg trængte til luft, ville det her være et godt mulighed.. Jeg elsker frisk luft.
|
|
+'Minori~
Shy
Frygt mig ikke, lille ven >:]
|
Post by +'Minori~ on Nov 9, 2008 20:39:55 GMT 2
Mennesker, fyldt med mennesker! Lige noget for den sexhungrende Minori. Han står lænet op af en mur med afskallet maling. Han har en smøg i mundvigen og har det sædvanlige pokerfjæs på. Hans kolde lilla øjne ser sig om, på jagt efter et bytte. Jaeh, sex er hvad han vil have, voldtægt eller ikke. Men han springer ikke direkte frem, han er tålmodig selvom at han ved at han ikke kan vente længe. Men han skal ikke vække for meget opmærksomhed. Han er lidt ligesom en sulten og ventende gepard som venter på et svækket bytte, en gazelle eller lignende.
|
|
Aiezu
Afraid
|
Post by Aiezu on Nov 9, 2008 20:53:26 GMT 2
Mit hår er vokset en smule siden aftenen hos Kazuki, og lægerne har heller ikke set sig nødsaget til at jeg får mere kemoterapi lige foreløbligt. Det lader til at kræftvirussen har hysset sig ned, men jeg har ikke kunnet føle forskel, må jeg være ærlig og sige. Jeg smiler lidt, da jeg ser en lille pige, og hendes mor, som går forbi og spiser candyfloss. Det er kært, rart at se på. Jeg ser så på de store forlystelser, og kort overvejer jeg om jeg overhovedet tør prøve nogle af dem. De er så store.. Mh.. Okay.. Pariserhjulet er et must når man er i en forlystelsespark, men den med loopsene ved jeg nu ikke helt med..
|
|
+'Minori~
Shy
|
Post by +'Minori~ on Nov 10, 2008 18:24:41 GMT 2
Ffs, små lykkelige børn som render rundt og tror at livet er let, det er så langt ude. De burde få at vide hvilket helved der går dem i møde så de kan nå at begå selvmord før. Eller bare prøve at holde sig uden for selskaberne, så får de da i det mindste ikke smadret deres hjerte. Hmn, negative Minori, ser alt som noget ondt. Hans blik spejder rundt over mængden, søger opmærksomt efter et tiltrækkende bytte. En lækker dreng eller mand. Han får øje på en mand med kort hår, han springer nærmest i øjnene på Minori. Uhm, lige noget for Minori. Han nærmer sig, ikke direkte i retning imod manden men han må jo heller ikke vække for meget opmærksomhed.
|
|
Aiezu
Afraid
|
Post by Aiezu on Nov 10, 2008 20:18:16 GMT 2
Jeg lægger ikke mærke til manden der begynder at lægge kurs mod mig, jeg ser bare op på himlen, stille og roligt. Der er et eller andet ved den mørke nattehimmel, men det forstyrres af hvinene fra menneskerne i forlystelserne. Mine fødder stopper op foran den med loopet, og jeg beslutter mig alligevel for at prøve den. Nu eller aldrig, og så kan jeg jo se om den virkelig er så farlig som jeg selv går og bilder mig ind. Efter hvinene at tyde, har folk det også sjovt i hvert fald. Jeg stiller mig roligt ind i køen. Der er ikke særlig mange lige nu. Det må udnyttes.
|
|
+'Minori~
Shy
|
Post by +'Minori~ on Nov 11, 2008 20:04:38 GMT 2
Da den unge dreng med det korte hår forsvinder ind i køen til et forlystelse, smiler Minori lumsk før at han forsvinder om bag denne mand. Så kan det jo være at han kan sidde ved siden af ham, og høre hans hvin i loopene. Tjaeh, det ville jo nok være meget hyggeligt. Minori er ikke skræmt ved sådan noget, overhoved, det rør ham ikke og tager derfor sådan noget helt roligt. Han er ikke rigtigt bange for noget.
|
|
Aiezu
Afraid
|
Post by Aiezu on Nov 11, 2008 20:10:42 GMT 2
Jeg bliver nysgerrig nu hvor jeg er på vej op i forlystelsen, og smiler lidt til den bagved som ser bagud, før hun så ivrigt snakker med sin kammerat. Hun har allerede været oppe og prøve forlystelsen omkring 4-5 gange, kan jeg høre ud fra hendes samtale, og jeg ser lidt på manden bag mig, som jeg smiler lidt til, roligt. Livsglad. Jeg ser dog frem igen, og da køen rykker sig, rykker jeg med. Der er ikke særlig meget kø, så det tager ikke så lang tid før at man er oppe ved den sidste stykke hvor sikkerheds-manden guider de forskellige folk ind, spørger om der er to, eller en mere, mens han lader blikket glide over os allesammen. Jeg venter roligt på at det bliver min tur.
|
|
+'Minori~
Shy
|
Post by +'Minori~ on Nov 11, 2008 20:22:50 GMT 2
Alle menneskernes larmen, deres hujen og skrigen, får Minori til at føle sig hjemme. Blandt de mange mennesker føler han normal, ingen peger fingre af ham, ingen råber af ham. Han føler sig ét med de andre. Men han lytter ikke efter hvad de andre siger, ikke specielt. Han opfatter lidt og hvis han fanger hvad de andre siger og det lyder godt, så hører han efter. Man kan jo lynhurtigt lære andre at kende ved at lytte til deres samtaler. Men da manden, som Minori er efter, ser bagud imod ham, smiler Minori let, sukkersødt. Han prikker så manden foran på skulderen. "Jeg er alene, såeh, ville du have noget imod at køre med mig?" Spørger Minori så med sin mørke og mandede stemme, ikke dybe, blot mørk. Der er et lille smil på de smalle læber, han vil gerne have denne mand med hjem. Han har virkelig lyst til sex!! X3
|
|
Aiezu
Afraid
|
Post by Aiezu on Nov 11, 2008 20:32:26 GMT 2
Selvom jeg burde give slip, og slappe af, kan jeg ikke. For med et rammer det mig, at manden der voldtog mig, ogs' kunne være her. Nu havde jeg lige lykkeligt glemt det. Jeg sukker lidt, men ser bagud på manden som prikker mig på skulderen, og smiler, roligt. "Nej, det lyder da hyggeligt." siger jeg så, og ser lidt på manden. Jeg kunne godt tænke mig at konversere med ham, nu hvor han selv startede med at snakke til mig. "Har du prøvet den her før?"
|
|
+'Minori~
Shy
|
Post by +'Minori~ on Nov 11, 2008 21:06:59 GMT 2
Ved hans svar, smiler Minori lidt bredere. Der ser ikke ud til at være noget ondt i ham, sådan ser det ud. Men manden ved jo ikke, at Minori er en sindssyg sadistisk voldtægtsforbryder. Minori betragter så manden, han er faktisk flot. Det skal jo nok blive sjovt at trække bukserne af denne mand. Men den 24årige mand giver så et ryst på hovedet af den anden mands spørgsmål, nej, Minori har aldrig prøvet den. Han er her jo kun for at finde ofre. "Mit navn er Minori ^^"
|
|
Aiezu
Afraid
|
Post by Aiezu on Nov 11, 2008 21:22:32 GMT 2
Oh, okay. Rart at vide at jeg ikke er den eneste. Mit smil slår over i det varmere, og jeg ser lidt på ham. "Rart at møde dig, Minori." siger jeg så, da han præsenterer sig, "Jeg hedder Aiezu." Siger jeg så, med et roligt smil. Han skal nok være sjov at sidde ved siden af! x3
|
|
+'Minori~
Shy
|
Post by +'Minori~ on Nov 12, 2008 17:13:24 GMT 2
Dét tror han på! Minori må undertrykke et lumsk og koldt smil, hah, rart at møde ham? Ffs, du må drømme, lille ven, det er skam ikke rart at møde Minori. ,, Aiezu?" Spørger Minori så, med et fake varmt smil, men det ser ægte ud, fuldstændig. Vi er snart helt oppe i køen, hvor vi vil blive spurgt hvor mange vi er og derefter få adgang til vognene.
|
|
Aiezu
Afraid
|
Post by Aiezu on Nov 13, 2008 19:51:54 GMT 2
Jeg vipper lid på fødderne, og ser på ham, da han spørger til mig. "Ja, Minori?" Jeg smiler roligt, og kan ikke gennemskue hans fake smil. Det bliver vores tur, og jeg svarer med et stort smil "To," da kontrolløren spørger om hvor mange vi er.
|
|
+'Minori~
Shy
|
Post by +'Minori~ on Nov 15, 2008 18:41:38 GMT 2
Den lillahårede mand strækker sig kort, smidigt så lidt af hans muskuløse mave bliver blottet da hans læderjakke ikke er så lang da man jo bliver højere. Jakken er ikke lukket så man kan se Minoris pæne vaskebrætlignende overkrop. Hans jeans sidder tæt ind til de muskuløse ben, klemmer godt til. Men om det irritere ham, kan ikke ses på ham. Han betragter manden ved sin side og giver et lille smil fra sig. "Aiezu er et smukt navn" Kommentere han så, ingen tegn på at han er fjendtlig. Minori betragter kort kontrolløren før at han går hen til en vogn og forventer selvfølgelig at Aiezu er med. Han sætter sig, bukserne strammer til og han skuler med et kort dræberblik imod dem. Fuck dem.
|
|
Aiezu
Afraid
|
Post by Aiezu on Nov 15, 2008 20:46:25 GMT 2
Jeg ser stille på manden, betragter hans tøj, der sidder noget stramt. Jeg slår dog hurtigt blikket væk, da Minori kommenterer mit navn. "Tak.. Det er Minori også." lyder mit svar, og jeg går med den lillahårede mand, da denne sætter sig, og jeg placerer mig ved siden af ham. Lidt undrende over hans dræberblik. Jeg trækker sikkerhedsgrejet som vidst altid er på de her rutschebaner ned. "Uhn .. Tror du den kører meget hurtigt?" spørger jeg så, med et lidt ængstelig.
|
|