|
Post by wannabemutsumi on Sept 8, 2008 23:14:15 GMT 2
Louis skimter Hotori løbe grædene ind på toilettet. "øhm...2 colaer nej! 3 colaer" han vendte sig mod Rabel "han gæd! Rabel gør noget!" Louis gik i panik, hvad skulle han gøre, han ville jo hest være sammen med Rabel, men Hotori græd, og det er ikke rart, at alle vender en ryggen når man græder. "hvad skal vi gøre?" Han ser splittet på Rabel. "UNDSKYLD!" Råber han og styrter ud på toilettet "Hotori?" kaldte han "Hotori kom freeem!" Louis skældte udpå sig selv, han elskede Rabel men alligevel havde han lige forladt ham... hvor var han dog en helt særdeles dum og uduelig date!
|
|
|
Post by hotori on Sept 8, 2008 23:21:27 GMT 2
"undskyld ...det øhm det var bare ...da øøøøh..." det var vildt pinligt for ham han vidste ik hvordan han kulle sige det "jeg har det bare lidt svært med mine forældre her for tiden! er stukket af hjemme fra da ja da ......jeg er homoseksuel!kan bare ikke klare det mere ..." siger han med gråd i stemmen låst inde på toiettet #hvorfor siger jeg altid for meget !ingen gider høre på mig når jeg flæber # tænker han og krymmer sig sammen . "undskyld det var bare jeres ..kys der forvirrede mig inden i med mig selv " siger han utrolig ærligt som han også altid har været
|
|
puf
Afraid
im so happy i could die<3
|
Post by puf on Sept 8, 2008 23:25:29 GMT 2
han løber efter ham og ind der hvor han er og når at høre det meste af hva hotori siger og står sådan lidt uden ord og vd ik hva han skal sige #woaw han er sku ærlig # tæmker han bare og kigger lidt på louis og derefter mod toilettet hvor hotori sidder inde...hvad skulle de gøre ??
|
|
|
Post by wannabemutsumi on Sept 8, 2008 23:28:04 GMT 2
Louis kigger på døren "nåeh på den måde...." Han tænker over hvad det var Hotori havde fortalt ham, så griner han "undskyld! det er bare.. Hvor er verden da et lille sted! Jeg har selv ikkke turdet indrømme det før i går, så det jeg lige gjorde var et meget stort skridt for mig, men jeg ser ikke hvorfor du behøver at låse dig inde ligefrem. Rabel lærte mig virkelig at elske mig selv... Selvom vi er fætre elsker jeg ham højere end noget andet..." Han håbede Rabel havde hørt hvad han havde sagt, det ville måske forklare lidt, og også virke som en undskyldning "øhm.... faktisk... burde jeg egentlig gå ud til ham... øh..." Louis kom til at tænke på den måde han bare havde efterladt ham på... Han måtte virkelig hade Louis! Han havde slet ikke set eller hørt Rabel... En tårer triller ned af hans kind "han må hade mig....! Og nu græder jeg også!"
|
|
|
Post by hotori on Sept 9, 2008 6:51:03 GMT 2
"undskyld " siger hn og kommer ud fra toilettet "det er nok bare mig der er lidt overreagerrende " siger han og trre de sidste tåre væk. da han høre han siger det oven i købet er hans fætter tænker han #det her blir og mere og mere bizart, hmmm måske er der ikke noget galt med mig alligevel så!# han blir lidt gladere og smiller også og får et utrolig nuttede blik i hovedet "und skyld igen ....men øøh er i kærester ? hvorfor er i så ?øhm fætre?" kommer han til at sige og har virklig lyst til at slå sig selv i hovedet over det han sagde.
|
|
puf
Afraid
|
Post by puf on Sept 9, 2008 6:56:16 GMT 2
rabel kommer gående derind og hører det meste af det de siger og tænker #er han virkelig begyndt at fortælle folk om os ?? efter 2 dage og at vi er fætre !# selvom rabel have når forholdet gik langsomt så var det måske i overkanten . han gik ind i rummet og lod som om han indtet have hørt og stilede sig ved sidden af louis
|
|
|
Post by wannabemutsumi on Sept 9, 2008 7:34:51 GMT 2
Louis fik øje på Rabel og rødmede meget. "det.....øh... nej... øh.... det...." #hold mund Louis!# tænkte han #du gør det bare meget værre!# Han kiggede ned i jorden, Rabel så godt nok ikke ud til at havde hørt noget, men alligevel Louis turde ikke afsluttte samtalen. Nu var Hotori kommet ud, nu var det Louis alle kiggede spørgene på. Det kunne han ikke lide. Louis grinede nervøst "Jeg taler for meget!" prøvede han at aflede. Håbede det virkede.
|
|
puf
Afraid
|
Post by puf on Sept 9, 2008 7:41:17 GMT 2
"ja et må man sige " siger rabel og siger så "skal vi kome vidre ?" siger han og begynde at gå som om det ikke rigtig var et spørgsmål mere et jeg vil helst ikke bliv og se dig blive pinlig berørt over vores forhold agtig ordere . han var lidt forvirret lige nu og havde ikke et beste humør mere #han tør så heller ik svare på hotoris spørgsmål "ses hotori og ja til d sprgsmål du stillede før" siger han for at vise han have hørt det .
|
|
|
Post by wannabemutsumi on Sept 9, 2008 7:47:05 GMT 2
Louis rødmede dybt, og turde ikke engang sige farvel til Hotori, i stedet vinkede han og måtte småløbe lidt for at følge med Rabel. Han virkede sur, og det lød også som en ordrer. Louuis kiggede ned i jorden "undskyld" mumlede han igen. Han var meget bevidst om at Rabel havde hørt det hele og han skammede si meget "jeg skulle ikke ha' fulgt efter ham, eller ha' sagt det" Louis var virkelig sur på sig selv.
|
|
|
Post by hotori on Sept 9, 2008 13:52:02 GMT 2
"vent ! unskyld!!!" han løber efter dem og tager fat rabel og vender ham om "unsdkyl undskyld undskyl mente ikke at græde eller noget kan ikke gøre for det ! det var ikke jeres skyld eller noget !!ska nok stoppe med det !" råber han og kigger på rabel da det ligsom er ham der skal overtales ...
|
|
puf
Afraid
|
Post by puf on Sept 9, 2008 13:59:14 GMT 2
rabel kommer til at tænke på noget #louis var jo ik pinlig berør han sagde jo han elskede mig ...og alt til ham hotori så der er ikke noget kørende mellem dem ? hvor lang tid tog det mig lige at regne de her ud !# rabel havde været uderst langsom opfttene "øhm undskyld selv misforstod vist noget derinde " siger han og ser undskyldene på dem begge og bliver rød i hovedet da han syntes det er pinligt " det øøh er da meget godt vejr idag " siger han uden a vide hvorfor han ved bare ikke rigtig andet han lige kan sige ...
|
|
|
Post by wannabemutsumi on Sept 10, 2008 7:34:42 GMT 2
Louis kigger på hvordan Rabel begynder at rødme, og da han sagde at vejret var godt, kunne han ikke holde et stort grin tilbage "mmmgwww" grinede han. Louis kigger bagefter dybt alvorligt på rabel "Jeg har ikke nogen anden!" Louis smiler overbærende til Hotori og kgger derefter på kortet over forlystelsesparken "den ser sjov ud!" siger han og peger på spøgelseshuset! "eller..." Louis kigger let på de andre. Hotori ville gerne med, men Louis var ikke sikker på at rabel gad ham...
|
|
puf
Afraid
|
Post by puf on Sept 10, 2008 13:57:11 GMT 2
rabel så ret pinlig berørt ud og sagde så"ja la os tage til spøgelses huet !" siger han mere glad og kigger på louis men man kan got se han mente alle 3 da han sagd os for han var lidt bange for at loui ville gå vis han gjore noget dumt igen ...og det ville jo være forfærdeligt
|
|
|
Post by hotori on Sept 10, 2008 14:08:18 GMT 2
"ja lad os tage derhen " sigr hotori mere glad da rabel vil lade ham komme med !han r ikke sur å rabel eller noget .men rabel er nok lidt for sjalu ...måsk ender et med de går fra hinanden ? så kan det være en af dem blir forelsket i mig tænker han men tror ikke rigtig på det selv da de se ud til at elske hinanden
|
|
|
Post by wannabemutsumi on Sept 10, 2008 14:59:20 GMT 2
Louis begynder at føre an mod Spøgelseshuset. "hvad nu hvis de har nogle ægte vampyrer, ller SPØGELSER?!" Louis kiggede med store øjne på Rabel "tror de har det?" Louis smilede til ham, men han så stadig spørgene og en smule bekymret ud. Han begyndte at fortælle om en gang, der havde været et farligt spøgelse hjemme i frankrig. "..og det var rigtigt stort og farligt!" Louis smilede til de andre "men jeg skal nok beskytte jer!" Han mente det i dyb alvor, men det var nok mere ham selv der skulle beskyttes...
|
|