|
Post by Keita on Sept 15, 2008 20:18:05 GMT 2
tjae.. ved hvertfald at ejg nok ikke kan i efterårsferien da jeg er på 'udstilling' i Odense med mine ABJD's ^^;;
|
|
|
Post by wannabemutsumi on Sept 15, 2008 20:24:46 GMT 2
Jeg kan heller ikke i efterårsferien d jeg er berlin x3
|
|
merrick
Afraid
Spaghetti is straight too until you heat it up !
|
Post by merrick on Sept 17, 2008 10:42:30 GMT 2
hmm efterårsferien er måske så ikke verdens bedste ide... kan det ikke bare være en lørdag? ligesom første gang^^
|
|
|
Post by Keita on Sept 17, 2008 10:51:34 GMT 2
hva med til j-popcon? xD.. Eller..v ed ikke lige hvor mange der har tid/råd til det der...? :/
|
|
merrick
Afraid
|
Post by merrick on Sept 17, 2008 11:00:05 GMT 2
hmmm jeg vil rigtig gerne med men ved ikke om jeg må... hvornår der det er?
|
|
|
Post by Keita on Sept 17, 2008 11:01:05 GMT 2
|
|
puf
Afraid
im so happy i could die<3
|
Post by puf on Sept 17, 2008 22:00:58 GMT 2
jeg skal højst sandsynlig med det er dagen efter min fødselsdag ^^weee hehe
|
|
Manna
Distant
Poison Apple <3
|
Post by Manna on Sept 22, 2008 19:54:03 GMT 2
Jeg regner også med at tage til j-popcorn ^^
|
|
|
Post by Takaeshi on Oct 7, 2008 12:31:22 GMT 2
Tror ikke det er en god idé at lave minimeet til J-popcon.. o: tror folk har hver sit og se til..
Men.. det kunne da være hyggeligt nok lige at hilse på hinanden alligevel? ^^
|
|
Manna
Distant
Poison Apple <3
|
Post by Manna on Oct 7, 2008 16:34:22 GMT 2
Hvis nu folk ikke har brugt alle deres penge til j-popcon (hvilken optimistisk tanke xD), så kunne vi evt. finde ud af hvor mange der overhovedet vil være interesseret i et møde, og det skal foregå i november/december(selv om mange nok har planer der) og hvor det i så fald skulle foregå henne af i landet... Hvis der er nogle der har problemer med at få lov af deres forældre, vil jeg gerne påtage mig ansvaret for evt. kontakt med forældre såfremt det bliver en dato hvor jeg skal med... (Hold da op hvor lyder det forældre-agtigt xD) Men jeg regner med at de fleste herinde kender andre end mig bedre, og vil nok se det som et bedre valg afkontaktperson... Jeg ævler og ævler, skal nok holde op nu ^^
|
|
|
Post by Keita on Oct 7, 2008 19:07:10 GMT 2
meheheh.. xD.. For mig er det ligegyldigt om det er i Århus.. vil kunne komme med 99.9% sikkerhed hvis det er i Århus da jeg lige har fået nasset et pendlerkort på kommunens regning * elske gøglerskolen på trods af tidlige tidspunkter at stå op *
|
|
merrick
Afraid
|
Post by merrick on Oct 7, 2008 19:08:00 GMT 2
ehe jeg får nok problemmer hvis det bliver på sjælland... hvad med fyn? som sådan en mellem ting? nogen find på en dato! jeg har ikke hjernen til det...
|
|
william
Afraid
... Muha ! Hvis dit blod er s? p?nt og du gerne vil vise mig det... M? jeg s? ikke godt smage ?
|
Post by william on Nov 13, 2008 16:29:59 GMT 2
'Ello ^^ det ville passe mig perfekt hvis det ville blive omkring århus Oo ~ ELLER I HORSNES : DDDDDDDDDDDDD
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Nov 14, 2008 14:34:00 GMT 2
Jeg ved én ting. Jeg MÅ IKKE komme, uden en voksen ved mig konstant ! >_> Bare pga noget drikkeri, men anyway.
Kan ikke komme til nogen meets at all! Srry. Selvom det var ret sjovt sidst ! Selvom ingen rigtig dukkede op ^^
Ville godt men MÅ ikke ;/
Beklager at jeg ikke har været aktiv!!!!!
|
|
|
Post by Takaeshi on Dec 5, 2008 13:24:13 GMT 2
Kagetori- der skal være en voksen ved dig? Hvis jeg kommer med til den tur.. hvis det er efter Februar.. så er jeg praktisk talt voksen.. xD ? så kan dine forældre evt ringe og snakke med mig..? (.. almost grown up.. flyttet hjemmefra sidste marts) Og er imod alkohol og den slags ><;; Syntes det er synd hvis det skal afholde dig fra at tage med på et træf :/ (så håber jeg bare at der bliver et træf på et tidspunkt hvor jeg kan xD)
|
|