|
Post by Elfboy on Jul 28, 2008 21:36:12 GMT 2
Hey alle ^^ Det bliver den 4 august. Jeg synes det er sygt at der er en dag hvor alle kan o.O Men det er jo også bare fedt ^^ Så det bliver den 4. Jeg har valgt at vi alle mødes ved det stor ur på bandegården kl 12 ^^ (Hovde bandegården. Den fra godmorgen danmark ) Jeg er dog rimelig grøn her inde. Og kender ikek ret mange fra "DL" eller "7th H" (Det er de to sider dette er lagt ud op) Så jeg ved ikke helt hvem alle er. Såååå... Kig efter mig. Vi kan sige at kode orderet er MiniMeet #2. Og jeg skal nok prøve at Lyse op ^^ Vi venter nok de der 30 min før vi tag ud i byen. Bare så folk kan nå det. Men bare så jeg har styr på det. Så skriv lige en PM til mig om i kommer. ^^ Så har jeg en jordisk chance for at gør den her meet bare lidt fed
|
|
|
Post by Arata on Jul 28, 2008 22:11:59 GMT 2
ved ikke lige hvor fedt jeg synes det er, at dem fra Danish lolita forum kommer med o_x jeg er selv medlem derinde, og vil også med på sådanne ture.. men... well... never mind =_=
men skal se om jeg kan komme.. tror bare ikke jeg kan den dato
|
|
|
Post by Keita on Jul 28, 2008 22:19:34 GMT 2
__ __" Dosh....! Har med 99.99% garanti ikke råd til det. * at komme helt fra nykøbing mors til kbh hovedbanegård uden ungdomskort = 420 kr * Så regn ikke med mig.. i må hygge jer.
|
|
|
Post by Tokuro Inuzaki ♂ on Jul 28, 2008 23:22:35 GMT 2
Okey, jeg hopper også fra når folk fra DL kommer -alt for mange mennesker jeg ikke kender.. Dør af skræk :3.. Beklager. GOD TUR x3
|
|
+'Minori~
Shy
Frygt mig ikke, lille ven >:]
|
Post by +'Minori~ on Jul 29, 2008 14:16:24 GMT 2
Jeg springer fra! Det er irriterende at dem fra DL også skal med >__< Det ville jo være meget mere hygge. hvis det kun var os herinde fra 7th Heaven.. Men, god tur til dem der tager med ^o^
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Jul 29, 2008 14:28:39 GMT 2
Tror også at jeg springer fra. Godt nok er det billigt for mig at tage derind, men kender knap nok nogen. Og skal nok også have fat i Pikken efter havefesten. - Har lidt mange problemer med ham.
|
|
|
Post by Elfboy on Jul 29, 2008 18:02:58 GMT 2
Som i vil ^^ Det er er jo op til jer selv. Men husk. Jeg kender heller ikke nogen af dem overhovedet. Det gjorde jeg heller ikke til Mini Meet #1. Og jeg havde det mega sjovt ^^
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Jul 29, 2008 18:24:04 GMT 2
Så sætter jeg mig på et måske. For det kommer også an på min mor. For skal stikke hende en løgn x/ - Hvilket snart bliver en for meget .
|
|
Manna
Distant
Poison Apple <3
|
Post by Manna on Aug 1, 2008 17:24:04 GMT 2
Jeg vil gerne med... Selv om jeg er ny herinde, jeg var med i Århus, og det va da super hyggeligt selv om jeg kun kendte 2 mennesker ^^
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Aug 2, 2008 20:29:38 GMT 2
Jeg kommer sku alligevel ^^ - Moder mener jeg skal ud af grotten jeg bor i og ud med nogle venner O.o Freakin' scrary b*tch xD
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Aug 2, 2008 20:35:21 GMT 2
- Et godt råd 'Elfboy' ; BRUG ET STORT SKILT m. skriften ; MINIMEET #2 '' Ellers finder jeg jer ikke ligegyldig hvor meget i skiller jer ud - Så laver jeg et med ; Free Hugs Aner ikke hvorfor, men kan godt lide at kramme folk, også finder i mig nok xD
|
|
|
Post by Elfboy on Aug 3, 2008 13:59:02 GMT 2
Hehe Jeg skal nok huske det til en anden gang
|
|
|
Post by Elfboy on Aug 5, 2008 22:25:03 GMT 2
Trist at i ikke kom. Der var desvære mange der meldte fra i sidste øjeblik. Så de 2 der kom var lidt skuffet. Men så mødes vi med en masse andre mennesker i stedet for. Så MiniMeet #2 bliv til at altarnativ MiniMeet. Lidt nederen da det skulle være mere Japan stil. Men var der ikke noget at gører ved. Vi havde det alle sjovt ^^ Og møde en masse nye mennesker. Lad os håbe at Mini Meet #3 bliver beder.
Love (From) Me
|
|
merrick
Afraid
Spaghetti is straight too until you heat it up !
|
Post by merrick on Sept 11, 2008 19:59:57 GMT 2
yay hvornår arangerer vi så minimeet 3 ... ?
|
|
Manna
Distant
Poison Apple <3
|
Post by Manna on Sept 15, 2008 20:01:41 GMT 2
Det kommer vel an på hvad folk har lyst til... og hvor meget tid de har... Det kunne eventuelt være i efterårsferien? Gætter på at de fleste herinde går i skole? Spørgsmålet er så bare hvor det skal være? Og så var der mange der sagde fra pga. at dem fra DL kom (selv om der ikke kom nogle xD) Så umidelbart må vi satse på at der er nok personer der vil og har lyst/tid, så vi ikke "behøver" at have folk fra DL med, selv om de sikkert ikke er farlige ^^
|
|