merrick
Afraid
Spaghetti is straight too until you heat it up !
|
Post by merrick on Jul 6, 2008 23:36:35 GMT 2
Altså jeg ved godt at det her forum har været dødt i rimeligt lang tid, men er det ikke ved at vågne op? Jeg tænkte bare på om vi ikke kunne begynde at overveje at mødes igen. Jeg ved ikke engang om det nogensinde er sket, men efter oprydningstråden så kan vi jo se hvor mange der er tilbage, og så overvejedet^^ Jeg ville ihvertfald gerne møde alle jer dejlige yaoi-mennesker i virkeligheden... Og så kan vi jo også overveje den der cosplay ide Folk må gerne svare engang, men det haster ikke... Det var bare et pludseligt indfald, og der er ikke nogle reele planer...
|
|
|
Post by Arata on Jul 7, 2008 3:51:41 GMT 2
Jeg vil gerne, men jylland er udelukket for mit vedkommende .__. men jeg tager gerne til kbh eller andre steder på sjælland xb
bare sig til
|
|
Nate
Distant
|
Post by Nate on Jul 7, 2008 12:15:20 GMT 2
det lyder hyggeligt ^^ Her er ikke blevet holdt nogen 'officielle' ture, selvom jeg har mødt et par stykker herindefra alligevel, fordi de var med på en af Akandra-turene. xD anyway, så lyder det godt. Jeg er i hvert fald frisk. Ehm.. dog bliver det lidt sværere at cosplaye nogen, siden jeg langt fra minder om nogen af mine chars -__-
... yaoi-mennesker? ehehe.. XD
|
|
merrick
Afraid
Spaghetti is straight too until you heat it up !
|
Post by merrick on Jul 7, 2008 18:56:21 GMT 2
Uh okay sjælland... er alle med på Sjælland-ideen? og ja er vi ikke sådan en slags yaoi-mennesker?^^
|
|
|
Post by Elfboy on Jul 7, 2008 19:00:32 GMT 2
Jeg er frisk ^^ Sjælland her kommer jeg. "Begynder at gå"
|
|
Nate
Distant
|
Post by Nate on Jul 10, 2008 14:41:26 GMT 2
Selvom vi kun er tre, der har reageret, så tror jeg begge admins ellers er med på det xD Sjælland. Kbh er også bliver altså nemmest, men det er self. rart at se en ny by en gang i mellem o__ô *pege på, at det er længe siden, man har været i... Hillerød og Farum*
yaoi-mennesker... *sukke* ... jeg går stadig helst under titlen shonen-ai-fan ^^''
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on Jul 13, 2008 16:17:37 GMT 2
Jeg er også frisk på ideen.. ^^ og ja, sjælland all the way x D
|
|
|
Post by +'Toshi on Jul 13, 2008 17:24:55 GMT 2
Yay 8'D Jeg vil også med Men, jaer, det er bedst hvis det er på Sjælland ^-^ Det ville være billigere for mig, som bor på lille nedern Møn ^^
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on Jul 13, 2008 17:44:44 GMT 2
på møn o.o.. så bor vi inærheden af hinanden XD jeg bor i vordingborg XD!
|
|
|
Post by +'Toshi on Jul 13, 2008 17:48:33 GMT 2
Uh?! FEDT!!!
|
|
|
Post by Arata on Jul 15, 2008 17:27:40 GMT 2
Jeg bor på lille Falster -.- mega neder xD
Øster kippinge... barh..
Men jeg er frisk på kbh tur ^^
|
|
|
Post by selen on Jul 15, 2008 19:48:56 GMT 2
uhhh lyder herligt xD jeg er også frisk på en dag hvor vi kan mødes skal så bare vide datoen først xD og heeeelt klarrt på Sjælland xD
|
|
|
Post by Tokuro Inuzaki ♂ on Jul 16, 2008 14:47:42 GMT 2
Hvorfor altid Sjælland, eller Jylland XD?! Hvorfor ikke i midten, på Fyn O.o..? >mumle<
Anyway, jeg vil da gerne med, selvom jeg ikke er sikker på jeg kan -w-..
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Jul 16, 2008 16:22:52 GMT 2
Godt nok har jeg ikke været her længe, men anyway, jeg er frisk på at møde ny peopl. Jeg forstår dig godt Line xD Selvom jeg ikk har været udefor det endnu ^^
Men jeg vil ogs' med xD - Hvis altså jeg har tid ^^
|
|
|
Post by Tokuro Inuzaki ♂ on Jul 16, 2008 17:56:29 GMT 2
Jamen jamen! Helt ærligt, det er ALTID Sjælland, eller Jylland.. XD Hvorfor mødes man aldrig på midten? Det er da mest fair -w-..
|
|