Post by Kazumetzu on Jun 27, 2008 23:58:31 GMT 2
Her løber en stig om bag de fleste forlystelser.. Der er nogle træstammer liggende langs stien, som er lavet om til bænke.. Og så er der intet kunstigt lys.. Derfor går folk her oftest kun om dagen, hvor ishusene på den anden side af træerne har åbent..
Om aftenen er stierne ganske tomme.."
Kazumetzu kommer gående side om side med sin ven Kenta..
De ser sig begge om efter Zif, fra deres klasse..
"Hvor er han henne?" mumler Kazumetzu da de er nået et godt stykke ind, så de ikke kan ses udefra..
Kenta ser rundt.
"Han skulle være her.. " -lyver han..
"Vi sætter os her og venter imens.." han skubber Kazumetzu ned på en bænk... står foran selv...
Kazumetzu ser lidt op på Kenta.. Han syntes nu at den højere fyr står liiiidt for tæt på ham... sådan nærmest helt oppe foran ham..
"Hmm.." mumler Kenta.
"Ham der fyren... Hvem var han?" spørger han så..
Kazumetzu klør sig på kinden og ser ned.
"Chiaki? Ah, han er min Kær- øh... bedste ven.." retter han hurtigt.. ser ned... Ikke alle skal vide det.. Kazumetzu er jo voldsomt bange for at miste sine venner på grund af sin seksualitet..
Kenta ser på ham, helt alvorligt.
"Din Kæreste?" spørger han så, stryger Kazumetzu over håret.
Kazumetzu ser hastigt op, flammende røde kinder.
"Hv-hv-hv-hvad?! eh.. eeeerhm.." han ser forlegent væk.
Arh!! Nooes!! Jeg bliver stemplet som udskud nu.. tænker den lille blonde fortvivlet..
Kenta smiler bare.
"Bliv ikke flov... Det er okay at du er til fyre... heh... er jeg også en smule selv..." mens han taler læner han sig ned mod Kazumetzu, som bare læner sig tilbage af for at læne sig væk.
"Kenta... du er altså for tæt på.." mumler Kazumetzu mens han ser væk og forsøger lidt at skubbe Kenta væk, da han mærker ryglænet på bænken mod sin ryg..
Kenta har dog andre planer..
"Arh lad nu være.." mumler han, inden han tager fat i Kazumetzus håndled...
Om aftenen er stierne ganske tomme.."
Kazumetzu kommer gående side om side med sin ven Kenta..
De ser sig begge om efter Zif, fra deres klasse..
"Hvor er han henne?" mumler Kazumetzu da de er nået et godt stykke ind, så de ikke kan ses udefra..
Kenta ser rundt.
"Han skulle være her.. " -lyver han..
"Vi sætter os her og venter imens.." han skubber Kazumetzu ned på en bænk... står foran selv...
Kazumetzu ser lidt op på Kenta.. Han syntes nu at den højere fyr står liiiidt for tæt på ham... sådan nærmest helt oppe foran ham..
"Hmm.." mumler Kenta.
"Ham der fyren... Hvem var han?" spørger han så..
Kazumetzu klør sig på kinden og ser ned.
"Chiaki? Ah, han er min Kær- øh... bedste ven.." retter han hurtigt.. ser ned... Ikke alle skal vide det.. Kazumetzu er jo voldsomt bange for at miste sine venner på grund af sin seksualitet..
Kenta ser på ham, helt alvorligt.
"Din Kæreste?" spørger han så, stryger Kazumetzu over håret.
Kazumetzu ser hastigt op, flammende røde kinder.
"Hv-hv-hv-hvad?! eh.. eeeerhm.." han ser forlegent væk.
Arh!! Nooes!! Jeg bliver stemplet som udskud nu.. tænker den lille blonde fortvivlet..
Kenta smiler bare.
"Bliv ikke flov... Det er okay at du er til fyre... heh... er jeg også en smule selv..." mens han taler læner han sig ned mod Kazumetzu, som bare læner sig tilbage af for at læne sig væk.
"Kenta... du er altså for tæt på.." mumler Kazumetzu mens han ser væk og forsøger lidt at skubbe Kenta væk, da han mærker ryglænet på bænken mod sin ryg..
Kenta har dog andre planer..
"Arh lad nu være.." mumler han, inden han tager fat i Kazumetzus håndled...