|
Post by Admin Gabriel on Jun 22, 2008 15:57:20 GMT 2
//ATTENTION//Okay! Eftersom 7th Heaven længe har været forholdsvist dødt land, og langt fra er på sit højeste længere, har jeg besluttet mig for, at der skal ske nogle ændringer! 1. Jeg vil oprette en tråd, hvor alle aktive brugere kan skrive, hvis de vil beholde deres karakter, og så vil jeg inden for et uvidst tidsrum slette alle ubrugte karakterer. 2. Jeg vil så vidt som muligt forsøge at udvide siden, så der vil være flere design muligheder, muligheder for at skrive på flere steder, et større plot og så videre. 3. Jeg vil højst sandsynligt smide en hjælpeadmin eller to ind, som så vil få speciale på forskellige emner, så man kan kontakte dem indenfor de specialer. 4. Ved ikke om det er en ændring, men jeg vil i hvertfald prøve, at være mere aktiv Når du ser denne besked må du meget gerne kontakte alle andre, du kender, som er på 7th Heaven, så vi kan få opdateret stedet og få lidt fut i fejemøget. Som altid er jeg åben for idéer og forslag, hvis du brænder inde med nogen. Bare send en PM eller skriv en post et sted. Og lige en sidste mindre ændring; Jeg har slettet alle mine gamle karakterer, og ændrer mit admin navn til Admin Gabriel, så i kan finde mig, så jeg vil ikke have karakterer på denne bruger. - Admin, Gabriel
|
|