|
Post by Alejandro on Aug 31, 2007 16:07:50 GMT 2
Han trækker på skuldrene. "Det må du jo spørge om" siger han med et svagt smil. Mad ville virkelig hjælpe på hans kvalme. Han tager blidt fat i Keijis hånd. "Nu vil jeg altså have lov!" hævder han og leder ham hen mod cafeen,
|
|
Keiji
Shy
Jaaeh.. men det kan jeg ogs? ^o^
|
Post by Keiji on Aug 31, 2007 16:15:58 GMT 2
"Men, men!" han rødmer stort, og straks glider hans blik rundt efter om nogen ser det.. men de eneste som bemærker det, er to piger, lidt yngre end Keiji, som begge flipper helt ud og fniser, griner og i det hele taget virker yderst positive over det (Risa'en og F'er ) Han smiler bare lidt forlegent mod dem, rødmende inden han tripper helt hen til Alejandro. "Vil du ikke spørge..?" han ser lidt op på ham, mens han gnaver i pircingen i sin underlæbe
|
|
|
Post by Alejandro on Aug 31, 2007 16:21:33 GMT 2
( Nemlig! Totaalt Risa og F'er Gaypower! ) Han ignorerer Keijis 'men, men'er' og bevøger sig bare fortsat hen mod cafeen. Da de er henne ved den ser han mod keiji igen, kan ikke lade være med at smile. "Og DU er manden?" siger han ironisk, slipper så Keijis hånd og forsvinder ind i cafeen for at spørge efter sushi til sin krævende kæreste.
|
|
Keiji
Shy
|
Post by Keiji on Aug 31, 2007 16:27:11 GMT 2
"Jaaa jeg eeer!" siger han stædigt, står lidt udenfor cafeen.. han vil helst sidde ude, så beslutter sig for at besætte et bord til ham og hans elskede Keld-chan.. Han sætter sig ned ved et skøntherligt lille bord under en lysserød og hvid parasol..
|
|
|
Post by Alejandro on Aug 31, 2007 16:36:02 GMT 2
Han kommer ud og ser efter Keiji, der går lidt tid inden han opdager den anden har sat sig ved et bord. Han går hen til ham og sætter sig overfor ham, han skæver mod parasollen med et lettere væmmet blik. (Lidt a la dins søsters 'Få det væk!' ) "De har sushi" siger han så og forsøger at glemme at han sidder ved et bord, under en lyserød parasol. Han må hjem og pleje sin mandlighed, mener han
|
|
Keiji
Shy
|
Post by Keiji on Aug 31, 2007 16:54:49 GMT 2
Keiji smiler stort og klapper frydefuldt i hænderne. "Skønherlighed!" siger han muntert. "Skal du også have sushiiii, Keld-chaaan?"
|
|
|
Post by Alejandro on Aug 31, 2007 17:04:31 GMT 2
Han smiler og trækker på skuldrene. "Måskee" siger han og ser rundt omkring dem. En tjener kommer så ned til bordet og vender sig først mod Keiji for at høre hvad han skal have
|
|
Keiji
Shy
|
Post by Keiji on Aug 31, 2007 17:06:33 GMT 2
"Sushi.." svarer han smilende. "En blandet, tak.." han lægger hovedet smilende på skrå
|
|
|
Post by Alejandro on Aug 31, 2007 17:13:52 GMT 2
Han ser mod menukortet på bordet, så tjeneren. "Bare det samme.." siger han og tjeneren nikker og lunter væk. Alejandro ser mod Keiji med et let smil
|
|
Keiji
Shy
|
Post by Keiji on Aug 31, 2007 17:16:59 GMT 2
(frys, tror jeg har travlt )
|
|
Keiji
Shy
|
Post by Keiji on Sept 16, 2007 12:29:50 GMT 2
"Uuuh!" Keiji tager Alejandros hænder hen over bordet. "Det er bare så hyggeligt! <3" siger han med et varmt smil.
|
|
|
Post by Alejandro on Sept 16, 2007 12:34:43 GMT 2
Han smiler skævt, men nikker dog. Det er hyggeligt, men ville være det endnu mere hvis den lyserøde parasol ikke var der. "Mmhm.." kommer det så fra ham.
|
|
Keiji
Shy
|
Post by Keiji on Sept 16, 2007 12:41:42 GMT 2
"Hvad skal vi så lave bagefter, Keld-chaaaaan?" han smiler energisk, fletter den ene hånd sammen med hans, smiler uskyldigt og ser lidt rødmende ned
|
|
|
Post by Alejandro on Sept 16, 2007 12:45:50 GMT 2
Han smiler og ser mod deres hænder. Var han ikke genert ligefør? "Vi kunne jo altid invadere soveværelset" siger han og nikker, som for at bekræfte at han syntes hans egen idé er god.
|
|
Keiji
Shy
|
Post by Keiji on Sept 16, 2007 12:54:00 GMT 2
"Og sove?" han smiler.. det altid så naive smil med hovedet lidt på skrå.. han tænker ikke anderledes
|
|