Keiji
Shy
Jaaeh.. men det kan jeg ogs? ^o^
|
Post by Keiji on Aug 30, 2007 20:09:55 GMT 2
"Naaaaj! Jeg er mere maskulin end dig!" fastholder han og plukker igen noget candyfloss "Jeg er faktisk rigtig, rigtig maskulin, nå!" han sætter sig lidt tættere og siger lavt, så folk ikke hører ham, andre end Alejandro. "jeg er manden i vores forhold.." fastholder han smilende
|
|
|
Post by Alejandro on Aug 30, 2007 20:28:49 GMT 2
Han løfter let et øjenbryn da Keiji hævder han er mere maskulin end ham selv. "Sikkert" siger han med et 'riiiiiiiight' agtigt tonefald. Han griner dæmpet og nusser ham i håret. "Du er helt klart manden" siger han ironisk
|
|
Keiji
Shy
|
Post by Keiji on Aug 30, 2007 20:29:43 GMT 2
Keiji fatter ikke ironien, og smiler derfor stort. "NEM~L~IG!" han svinger lidt i ordet, og siger så ikke noget, for nu fortærrer han sin candyfloss
|
|
|
Post by Alejandro on Aug 30, 2007 20:35:12 GMT 2
Han trækker bare på skuldrene med et grin. Hvis det gør ham glad at tro det, så må man endelig lade ham. Små hjerner, små fornøjelser, som nogen jo siger. Han plukker et stykke af sin candyfloss og spiser det
|
|
Keiji
Shy
|
Post by Keiji on Aug 30, 2007 20:38:02 GMT 2
"Jeg vil prøve den der! og den! og den! og den!" han peger rundt.. snart er hele candyflossen væk
|
|
|
Post by Alejandro on Aug 30, 2007 20:40:12 GMT 2
Han ser rundt på de ting han peger på. "Det må vi jo så få gjort" siger han og nikker. "Hvad med den der?" spørger han så og peger på sådan nogle små både, de er ikke så vilde, mener han
|
|
Keiji
Shy
|
Post by Keiji on Aug 30, 2007 20:44:24 GMT 2
"Det er så du også kan holde til det, Keld-chan <3" han smiler kærligt og vipper lidt med fødderne. "Og det er hyggeligt!"
(frys)
|
|
|
Post by Alejandro on Aug 31, 2007 15:24:39 GMT 2
Han nikker med et smil. "men kunne jeg også alligevel" hævder han så. Han piller et stykke candyfloss af og spiser det. Han syntes det er underligt, man tager en klump luftig skum og putter i munden. Selvom man har spist meget af det, føles det som næsten ingenting
|
|
Keiji
Shy
|
Post by Keiji on Aug 31, 2007 15:25:48 GMT 2
Keiji fniser. "Okay så.. men!" han springer op, tager fat om Alejandros arm. "Kom med! Koooom nuuuh!" han hopper let op og ned
|
|
|
Post by Alejandro on Aug 31, 2007 15:28:00 GMT 2
Han udstøder en brummen, men rejser sig dog alligevel, da han nu spørger så pæænt. "hvorhen nu, så?" spørger han og smider pinden i en skraldespand ved siden af bænken
|
|
Keiji
Shy
|
Post by Keiji on Aug 31, 2007 15:34:33 GMT 2
"Deeer!" Keiji peger mod en karusel, som han trækker Alejandro med over..
Efter at de har vandret rundt, prøvet hver forlystelse mindst to gange (efter Keijis valg) og Alejandro har brækket sig ca 3 gange, står de nu midt på den store plads, midt i det hele.
"Jeg er suuuuulten!" beklager Keiji sig og trækker i ærmet på Alejandros trøje
|
|
|
Post by Alejandro on Aug 31, 2007 15:44:30 GMT 2
Han holder sig til maven og misser med øjnene, han har lidt kvalme over alle de ture. Han ser mod Keiji, smiler skævt. "Så lad os finde noget mad" siger han og nikker
|
|
Keiji
Shy
|
Post by Keiji on Aug 31, 2007 15:50:26 GMT 2
"Jaaaa!" han strækker armene triumferende i vejret. "Hvor skal vi spise?" han smiler energisk
|
|
|
Post by Alejandro on Aug 31, 2007 15:55:21 GMT 2
Han trækker på skuldrene og ser rundt, han får så øje på en lille café. han peger på den. "Hvad med derovre?" foreslår han
|
|
Keiji
Shy
|
Post by Keiji on Aug 31, 2007 15:56:47 GMT 2
"uuuh!" Keiji klapper henrykt i de små hænder. "Meget gerne! <3" han ser fortsat storsmilende rundt, og retter så blikket mod alejandro. "Keeeld-chaaaan! kan man få sushi?"
|
|