|
Dyr...!
Jul 30, 2007 17:47:16 GMT 2
Post by Takaeshi on Jul 30, 2007 17:47:16 GMT 2
Han skæver ned mod ham. "... joh..? Kan du vel." siger han med et let skuldertræk.. tager endnu et sug af cigaretten, indhallere og puster ud... "Er det den bar på hjørnet inde i byen?" spørger han så, mens de nærmer sig lågen ud til
|
|
|
Dyr...!
Jul 30, 2007 17:48:52 GMT 2
Post by Keita on Jul 30, 2007 17:48:52 GMT 2
Han smiler stort, og ryster på hovedet så lokkerne står i en sky omkring ham. " Nej.. Den bøssebar inde i byen." Svrer han stille, mens han trasker, med hænderne i nederdelens lommer.
|
|
|
Dyr...!
Jul 30, 2007 17:52:07 GMT 2
Post by Takaeshi on Jul 30, 2007 17:52:07 GMT 2
Da Keita siger det, var Kei midt i en indhallering, men den afbrydes i et hosteanfald, overrasket hosteanfald. Han banker lidt på brystkassen, ranker sig op og ser helt skråkantet på Keita. ".... Bøssebaren?..." han klasker en hånd i panden. "Well.... Ikke et sted for ordenlige folk.. men det skal jeg jo selvfølgelig ikke blande mig i... hvad vil du dog der?" spørger han, åbner sammentidigt lågen op for Keita
|
|
|
Dyr...!
Jul 30, 2007 17:53:26 GMT 2
Post by Keita on Jul 30, 2007 17:53:26 GMT 2
Han trasker med et roligt smil gennem lågen. "Tak.. Jeg arbejder dernede.." Sarer han som var det det mest selfølgelige i verden.
|
|
|
Dyr...!
Jul 30, 2007 17:54:51 GMT 2
Post by Takaeshi on Jul 30, 2007 17:54:51 GMT 2
"Ah.. ja okay der er det også nemt at få arbejde..." siger han og nikker let.. dengang han selv kun var de der 16-17 år, arbejdede han jo også sådan et sted, ganske vist som opvasker, men alligevel. Han trasker ud, hen langs stien mod parkeringspladsen. "Men det gir da ikke ligefrem penge... gør det?" han ser lidt funderende på knægten
|
|
|
Dyr...!
Jul 30, 2007 17:58:57 GMT 2
Post by Keita on Jul 30, 2007 17:58:57 GMT 2
En let rødmen breder sig over Keitas ansigt idet han svarer." Det kommer faktisk an på hvem man...Ehm... Betjener." Han hopper let muntert englehop.
|
|
|
Dyr...!
Jul 30, 2007 18:02:43 GMT 2
Post by Takaeshi on Jul 30, 2007 18:02:43 GMT 2
"... Hvad er det da helt præcist du arbejder som?" spørger han så direkte, inden de når hen til parkeringspladsen. Kei sætter kursen hen mod en sort Audi A8, som står så smuk i sollyset, som egentlig næsten dækkes af skyer. Han låser op, sætter sig ind i føresiden, åbner døren på forsædet i den anden side
|
|
|
Dyr...!
Jul 30, 2007 18:05:40 GMT 2
Post by Keita on Jul 30, 2007 18:05:40 GMT 2
Han stopper sin hoppen, og sætter sig ind idet han knap hørligt svarer." Gadedreng..." Lukker selv forsigtigt døren i mens han ser nysgerrigt på bilen. Wow... Sådan en har jeg aldrig siddet i. Han finder selen og trækker den på, klikker den i seleholderen.
|
|
|
Dyr...!
Jul 30, 2007 18:08:57 GMT 2
Post by Takaeshi on Jul 30, 2007 18:08:57 GMT 2
"Gadedreng?" gentager han, mest for at bekræfte det for sig selv. "Well.. det er der jo nogen der er.." siger han så bare med et let skuldertræk, stikker bilnøglen i det nøglehul, der starter bilen. Drejer den så bilen starter. Han trækker selen skråt ned over sig, klikker den fast indne han slipper han koblingen og træder speederen let ned... Han bakker ud fra parkeringsbåsen, drejer ud på vejen..
(out)
|
|
|
Post by selen on Aug 18, 2007 0:01:47 GMT 2
ved et af dyreburende ved indgangen står Selen og kigger efter en speciel person.. han tripper lidt frem og tilbage, men smiler dog svagt.
|
|
|
Post by Kazumetzu on Aug 18, 2007 0:05:55 GMT 2
Kazumetzu kommer gående.... han ved ikke hvordan han er havnet her... zoo'en ligger jo temmelig langt ude på landet, væk fra byen, og Kazumetzu har hverken knallertkørekort, knallert eller en cykel for den sags skyld... Han går en smule slingrende hen mod indgangen... han har været i byen sammen med nogle jævnaldrende venner, og som altid bukkede han under for gruppepress, og er egentlig godt udpløret, vandrede derfra i beruselse, med en halvfuld flaske vodka, blandet med noget cola i den ene hånd.. egentlig kan han ikke lide cola, men han er fuld, så han kan ikke smage det alligevel...
|
|
|
Post by selen on Aug 18, 2007 0:07:34 GMT 2
han ser Kazu med et smil og opdager ikke den flaske han har i hånden.. Går så hen til ham. "så du fik altså min besked" siger han roligt, men opdager så flasken i hans hånd.. "har du drukket?" spørger han så lidt uforståeligt.
|
|
|
Post by Kazumetzu on Aug 18, 2007 0:09:19 GMT 2
"De... de andre sys jeg skulle.." får han forklaret efter at have stået i nogle minutter og stirret op på ham med tågede øjne. "Så de fik mig..... ti~il det.." han griner tåget, helt mumlende og kan knap nok stå lige.. smågriner engang imellem...
|
|
|
Post by selen on Aug 18, 2007 0:12:06 GMT 2
"oka du tager med mig hjem.. det er ikke sikkert at være ude i den tilstand" siger han roligt og tager flasken fra ham.. "og det her er slet ikke sundt at drikke" siger han og smider den væk.. "man kan ende med at gøre en masse dumme ting hvis man er fuld, kom vi tager hjem til mig og så får du slappet af så du får det bedere" siger han så roligt.
|
|
|
Post by Kazumetzu on Aug 18, 2007 0:16:04 GMT 2
"Neeej!" han forsøgte at holde fast i flasken da Selen rev den fra ham.. men det lykkedes jo for ham, så nu står Kazumetzu bare med blanke øjne og ser på Selen. "Men.. men.." han gnider sine øjne... piver en smule over det, men vader hen til ham og gemmer ansigtet mod Selens brystkasse. "oooonde!" piver han ynkeligt... -han gør kun sådn fordi han er fuld
|
|