Yuki
Afraid
|
Post by Yuki on May 27, 2007 17:18:18 GMT 2
|
|
Yuki
Afraid
|
Post by Yuki on May 27, 2007 17:20:41 GMT 2
Yuki er fulgt efter Ichirou hen til lufthavnens restaurant; Han har aldrig rigtigt været ude at rejse, så han har ikke som sådan set en lufthvn før - så selvfølgelig ser han nysgerrigt omkring. ,,Plejer du tit at spise her?" siger han og finder et tilfældigt bord, han sætter sig ved.
|
|
|
Post by Ichirou/Kra on May 27, 2007 17:26:11 GMT 2
Sætter sig ned foran ham, ser op på ham, smilende. ,,Ja. Når jeg ikke har lyst til at tage hjem og spise, spiser jeg her." En tjener kommer straks hen til deres bord, han har allerede genkendt Ichirou, på trods af at han kun har en skjorte og nogen bukser på, i modsætning til de dage hvor han spiser lige efter arbejde, i sit jakkesæt. Han bestiller for dem begge, og vender så opmærksomheden mod Yuki igen. ,,Hmm. Hvor kom vi fra?"
|
|
Yuki
Afraid
|
Post by Yuki on May 27, 2007 17:30:55 GMT 2
Yuki ser lidt rundt, men holder blikket på Ichirou, da han taler. Han ser blot tavst til, da Ichirou bestiller dem noget at spise. ,,Hvor kom vi fra?" spørger Ichirou, og Yuki trækker på skuldrene. ,,Ikke rigtig nogen steder," smiler Yuki svagt. ,,Men jeg ved stadig ikke, hvor gammel du er?"
|
|
|
Post by Ichirou/Kra on May 27, 2007 17:35:12 GMT 2
,,Tyve år.." Ryster lidt på hovedet, smiler skævt ,,Jeg ser også yngre ud, ikke sandt.." Kører en hånd igennem sit hår, smiler lettere charmerende, uden helt at vide hvorfor. Hans mobil begynder at ringe, med den typiske Nokia telefons ringetone og han finder den irriteret frem. Klapper den sammen, gider ærligt talt ikke snakke med sin kone. Mumler et eller andet irriteret og vender så blikket mod Yuki igen.
|
|
Yuki
Afraid
|
Post by Yuki on May 27, 2007 17:39:00 GMT 2
Yuki løfter øjenbrynene. ,,Virkelig?" Han smiler så varmt. ,,Men det er vel kun godt, tror jeg." Det giver et lille sæt i Yuki, da en telefon begynder at ringe. Han ser lidt overrasket ud, da Ichirou ikke svarer den, men han ved ikke helt om han tør spørge ind til det; i stedet sætter han bare et spørgende ansigtsudtryk op.
|
|
|
Post by Admin Anna on May 27, 2007 17:45:25 GMT 2
Ichirou; Trækker på skuldrene ,,Ikke når man gerne vil tages alvorligt.." Ser et kort øjeblik afslappet ud, men ser igen lidt stam ud i ansigtet, da Yuki ser spørgende på ham. ,,Min.. Kone" Ser ned i bordet, men bliver straks befriet af tjenere, der kommer med deres mad.
|
|
|
Post by Admin Anna on May 27, 2007 17:48:44 GMT 2
//Frys
|
|
Yuki
Afraid
|
Post by Yuki on May 27, 2007 17:49:04 GMT 2
Yuki ser lidt overrasket ud. ,,Oh," siger han så, en smule betuttet. "Er han ikke ret ung til at være gift, når han kun er tyve...?" tænker han. Heldigvis kan de undgå at komme nærmere ind på det, da tjenerne i samme øjeblik dukker op med deres mad; Yuki aner ikke helt hvad han skal sige nu.
//Yessir.
|
|
|
Post by Ichirou/Kra on May 27, 2007 20:21:24 GMT 2
,,Ja, jeg er ung, ikke" Ser ned i maden, spiser langsomt, er faktisk ikke særlig sulten. Lægger sin gaffel og kniv fra sig igen, bider sig let i læben. Ligner et kort øjeblik en der er lige ved at tude, men tager en slurk af sin vin og møder hans blik, forsigtigt.
|
|
Yuki
Afraid
|
Post by Yuki on May 27, 2007 20:28:26 GMT 2
Yuki ser en smule bekymret på ham. ,,Er du okay?" spørger han forsigtigt. Han holder sin gaffel i hånden, men holder den bare mod sin tallerken uden at bevæge den, selvom hans mave tavst siger ja tak til noget at gumle på.
|
|
|
Post by Ichirou/Kra on May 27, 2007 20:34:12 GMT 2
Ryster lidt på hovedet ,,Jeg ved ikke rigtig.." Tager noget mere at drikke og rejser sig, på trods af at det er langt fra høfligt, hvilket han har lært at alt skal være, overfor Yuki. ,,Jeg tror jeg finder hotellet og sover der.." Blikket er rettet ned i jorden, han tager sin jakke på, langsomt og lader en hånd glide igennem sit hår, han ved ikke helt hvad han skal sige. En del af ham syntes han skal skynde sig hen på hotellet, den anden... Den anden vil han slet ikke kendes ved.
|
|
Yuki
Afraid
|
Post by Yuki on May 27, 2007 20:46:12 GMT 2
Yuki ser stadigt bekymret på Ichirou, da han rejser sig. Han lægger gaflen ved siden af sin urørte tallerken og er stille et øjeblik, ser bare ned på maden. Så løfter han blikket. ,,Skal jeg følge dig derhen?" spørger han så med en lille, forsigtig stemme. Af en eller anden grund har han ikke lyst til at Ichirou går fra ham igen.
|
|
|
Post by Ichirou/Kra on May 27, 2007 20:57:18 GMT 2
Ser ømt på ham, men retter blikket mod jorden, og mumler ,,Det må du gerne.." Lægger nogen penge til tjeneren og begynder at gå hen mod udgangen, der ligger lige ved siden af hotellet. Tankerne farer rundt i hovedet, men han lukker øjnene og da han åbner dem igen, føles det hele bare mere.. Tomt? //Emneskift, jeg skriver, og de går bare direkte på på værelset^^'
|
|