|
Post by aoi on Aug 23, 2009 21:20:50 GMT 2
"velkommen? Ha, nej det er du squ ikke! Ikke når jeg er her!" lo sarkastisk og rystede håbløst på hovedet. "Kakihara, du gider mig jo ikke, bare gå hjem til dit behagelige liv." vendte ryggen til ham, stak hænderne i lommerne og så ud over havet. Regnen var kold og vinden fik mig efterhånden til at fryse forfærdeligt.
|
|
|
Post by kakihara on Aug 23, 2009 21:25:28 GMT 2
"Det er jo omvendt... Det er dig der ikke gider mig... Hvorfor skulle jeg rende efter dig så sent hvis jeg var ligeglad?" Så på ham og blev igen såret over hans ord. Så ned og tog let om mig selv "jeg kan bare ikke forstå hvorfor du har spillet en rolle overfor mig så længe.. Hvorfor du ikke bare skred og ikke kom tilbage.. Ikke at jeg ville have det.. Har været glad for at se dig når du kom."
|
|
|
Post by aoi on Aug 23, 2009 21:40:36 GMT 2
Kastede et blik på ham "fordi jeg er sindsyg. Fuldstændig helt og aldeles sindsyg." så væk igen "der har du dit svar..gå nu hjem." lukkede øjnene og lyttede efter om jeg kunne hører han gik. Pratisk talt umuligt p.g.a vejret.
|
|
|
Post by kakihara on Aug 23, 2009 21:45:50 GMT 2
Gik over og tog let fat i hans arm "Nej... Jeg efterlader dig ikke herude... Hvis jeg går hjem går du med mig..." Så på ham "Hvis det er et problem for dig kan du jo bare gå ind i din rolle og lege med mig endnu engang.. Lige nu er jeg egentlig ligeglad.. Men jeg går ikke herfra alene."
|
|
|
Post by aoi on Aug 23, 2009 21:54:06 GMT 2
Så op på ham med et dødt blik og vendte så ryggen til havet "okey" Han gjorde intet men at bekræfte hvad jeg vidste i forvejen; at han var komplet ligeglad med hvem jeg var og at han bare havde medlidenhed med en person han tilfældigvis havde mødt.
|
|
|
Post by kakihara on Aug 23, 2009 21:57:18 GMT 2
Sukkede kort og så på ham "hvorfor er det du er så sur på mig? Jeg har aldrig været ond mod dig eller gjort dig ondt?" Kunne stadig ikke helt fatte at han bare havde leget med mig. eller ville nok nærmere ikke fatte det. Ville helst bare spole tiden tilbage og have holdt min kæft.
|
|
|
Post by aoi on Aug 23, 2009 21:59:48 GMT 2
"det fortalte jeg dig før..fordi jeg er sindsyg" begyndte at gå tilbage af den sti jeg ham kommet fra. Et tordenbrag buldrede højt over os og regnen itensiverede.
|
|
|
Post by kakihara on Aug 23, 2009 22:02:57 GMT 2
Gik med ham "Det tvivler jeg kraftigt på... Hvad var det dig fik dig til at blive så sur? Var det noget jeg gjorde eller sagde.." Så på ham mens vi gik. Ville have nogle svar.. Nogle ærlige svar.
|
|
|
Post by aoi on Aug 23, 2009 22:11:00 GMT 2
"vil du se min lægeerklæring før du tror mig?" så op på ham med hævede øjenbryn "fordi du er ligeglad med mig." trak på skuldrende, det kunne være ligemeget nu. Mit sammenbrud var ganske vist udsat for nu, men det ville ikke vare lang tid før det kom igen.
|
|
|
Post by kakihara on Aug 23, 2009 22:15:36 GMT 2
Så undrende på ham "Jeg var ikke ligeglad med dig? Det har jeg aldrig været..." Sukkede kort "..Men det kan jeg vel gentage flere tusind gange uden at det ændrer på noget.. Du tror jo alligevel ikke på mig.."
|
|
|
Post by aoi on Aug 24, 2009 21:10:24 GMT 2
Nikkede og så op mod skyerne. "yeah, du har ret.." vi var kommet ind i gaderne igen nu. "..jeg vil aldrig tro dig."
((rykker du os ikke?))
|
|
|
Post by kakihara on Aug 24, 2009 21:13:46 GMT 2
//Jo, rykker til lejlighederne ^^
|
|