|
Post by Saruwatari Takumi on Jul 2, 2007 21:30:17 GMT 2
klippen er rigtig høj, og hvis man falder derfra, ja så ryger man ned i vandet og.. dør tydeligvis.
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on Jul 2, 2007 21:32:13 GMT 2
mine ben hang og dinglede fra afsatsen. utroligt at jeg turde at sidde her, så højt oppe. "Hm.." jeg så ned, der var forfærdlig langt ned. forskellige følelser strøg igennem mig, jeg tænkte på om masashiro.. måske allerede havde en?? jeg var så forvirret.. og dog.. bare et lille skub med armene.. så.. så var det hele forbi! men.. alligevel, turde jeg?
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on Jul 2, 2007 21:36:59 GMT 2
Vinden tog fat i mit hår. et par måger fløj rundt og skreg, de der underlige irriterende lyde. jeg rykkede en smule på benene, og et par små sten røg ned. jeg rystede en smule, hvis mine arme gjorde en forkert bevægelse, så var jeg død. "Masahiro.." mumlede jeg svagt og knyttede næven. et par tårer løb ned ad mine kinder.
|
|
|
Post by Masahiro on Jul 2, 2007 21:47:46 GMT 2
Der lød en svag ringen fra Takumis mobil. I den anden ende af røret stod Masahiro, halvt nervøs, halvt opgivende, og vidste ikke, om han håbede, Takumi ville tage den. Bare han ikke kom til at forstyrre. Eller endnu værre, vække ham.
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on Jul 2, 2007 21:50:00 GMT 2
jeg løftede hånde op til mit pandehår og sukkede svagt, indtil jeg hørte en svag lyd fra min lomme, en stille og sørgelig melodi. jeg fiskede min mobil op og så at der stod masahiro på displayet, jeg sad og så på det lidt, men trykkede så på den grønne knap og tog telefonen op til øret. "Ha-hallo?" sagde jeg svagt. det lød blæsende - bare en lille smule i telefonen.
|
|
|
Post by Masahiro on Jul 2, 2007 21:52:52 GMT 2
Det gippede svagt i mig, da jeg hørte Takumis stemme. Først vidste jeg ikke, hvad jeg skulle sige, så jeg forblev tavs. Lød han ikke meget ... stille? Måske lidt bedrøvet? På den anden side, sådan lød han for det meste. Jeg tog mig sammen og rømmede mig kort. ,,Det er mig... Masahiro," svarede jeg lavmælt og lænede mig op ad væggen, lagde hovedet tilbage og så fjernt op i loftet. ,,... forstyrrer jeg..?"
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on Jul 2, 2007 21:54:51 GMT 2
jeg blinkede en smule med øjnene, hvorfor ringer han? "Nej.. du forstyrrer ikke.." jeg så skævt op på den mørke himmel. "jeg er sidde bare udenfor.. sådan lidt." tilføjede jeg stille.
|
|
|
Post by Masahiro on Jul 2, 2007 21:58:49 GMT 2
,,Ah." Jeg blev tavs igen; han lød faktisk lidt ked af det. Måske var det bare mig. ,,Jeg tænkte på... kunne du tænke dig at mødes? Jeg ved godt, det er sent, men.. ja." Det ville virke underligt at give en forklaring, siden jeg ikke rigtig havde nogen. Jo, en følelse af, ikke at have været nok sammen med ham, men det virkede for åndssvagt - det var jo min egen skyld.
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on Jul 2, 2007 22:00:40 GMT 2
"Nu?" jeg lød en smule forvirret og endnu et vindsus fløj forbi. jeg kom lidt på benene, "Woah," jeg trådte hurtigt tilbage, forhelved altså, jeg var lige ved at ryge i dybet. "jo-joo, det kan vi godt.. ehm.. hvor.. hvor?" jeg lød en smule nervøs, mit hjerte hamrede hurtigt, jeg blev godt nok forskrækket.
|
|
|
Post by Masahiro on Jul 2, 2007 22:02:34 GMT 2
Jeg bed mig i læben. Det havde jeg ikke overvejet. ,,Hvor er du..?" spurgte jeg langsomt og bemærkede i det samme vinden i baggrunden - udenfor, sagde han, men så meget blæste det da ikke. Det regnede bare lidt, det gjorde det i hvert fald, da jeg forlod huset; min frakke var allerede en smule gennemblødt, og det samme var det sorte hår.
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on Jul 2, 2007 22:08:04 GMT 2
"Bare.." jeg bed mig lidt i læben, imens den hurtige hjertebanken langsomt stilnede af. "Bare ude og gå lidt.. ved nogle.. klipper" jeg sank en klump og mine øjne flakkede rundt i mørket, mit hår var allerede blevet gennem blødt af regnen. "hvor.. vil du mødes?" tilføjede jeg hurtigt.
|
|
|
Post by Masahiro on Jul 2, 2007 22:11:11 GMT 2
Jeg begyndte at gå mod udgangen af bygningen, mens jeg overvejede et muligt svar. ,,Det ved jeg, hvad med.. en café? Eller, de har vel lukket nu.." Lidt modstræbende indså jeg, at det måske slet ikke havde været så smart at ringe, desuden lød han helt fortvivlet.. på en eller anden måde sådan, at det bekymrede mig. "Jeg kan komme over til dig? Eller omvendt, hvis det er bedre?"
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on Jul 2, 2007 22:12:43 GMT 2
"Til mig?" jeg blinkede lidt med øjnene og gik langsomt baglæns, i frygt for at falde forover, "her?" jeg rystede lidt på hovedet og vendte ryggen til afsatsen. "vi kunne.. mødes et sted, hvor man ikke kan falde ned? eh.. i parken måske?"
|
|
|
Post by Masahiro on Jul 2, 2007 22:20:45 GMT 2
,,Nå, ja, selvfølgelig.. hvis det altså er passende? Jeg vil ikke forstyrre.." Jeg tyggede langsomt på min underlæbe, mens jeg havde flere følelser på én gang. På den ene side ville jeg helst ikke få ham til at komme for min skyld, på den anden ville jeg helt utroligt gerne se ham.
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on Jul 2, 2007 22:22:06 GMT 2
"du forstyrrer ikke.." gjorde han nu dét? jeg forsøgte at lyde rolig og glad, "vi mødes i parken... ved sten bænken," tilføjede jeg, "er det okay med dig?"
|
|