|
Post by Admin Anna on Jun 27, 2007 21:49:10 GMT 2
Jeg tænkte bare på om vi ikke engang skulle prøve at mødes, klædt ud som vores karaktere. Der kunne evt. laves en video(eller et slideshow) som en slags reklame for siden, med os klædt ud som vores figurer. Altså ikke fordi vi behøver snave eller noget, men fx. ville et billede med et par herindefra der krammede?
Og et andet spørgsmål er, hvor, hvornår og om der overhovedet er interesse for det..!
|
|
Ryuichi
Afraid
Let the past be past - live like a new.
|
Post by Ryuichi on Jun 27, 2007 23:50:06 GMT 2
det kunne være sjovt : D
|
|
|
Post by Admin Gabriel on Jun 28, 2007 12:29:43 GMT 2
God idé! Jeg ville super gerne, og er ikke bleg for at kysse en hvis vi skal tage billeder Men hvis jeg skal spille Haru, så går jeg ingen steder uden min flødeskum Owo Jeg synes det kunne være en rigtig fed idé! Sted: sikkert på sjælland, der bor jo flest. Tid: Måske en gang her i sommerferien? Så kan man lave det med overnatning, så hvis folk måske kun kan en dag i en weekend, så kan man komme da, og hvis man vil kan man sove? Det ville være en del nemmere at kunne overnatte. Ved bare ikke om jeg har mulgihed for at komme hvis det er på sjælland, måske på fyn. Men i kan jo sagtens holde det uden mig xD;
|
|
|
Post by Ichirou/Kra on Jun 28, 2007 12:38:25 GMT 2
O__O *løbeskrigendevæk* xD No, som admin skal du med XD Jeg kommer jo også til jylland, så hvis nogen kan deromkring (i den sidste uge) ville det bare være fino (totalt min-mor-agtigt _ _).
|
|
|
Post by Kazumetzu on Jun 28, 2007 14:18:49 GMT 2
det lyder som en super god idé!^^
....
Hvis jeg kan, vil jeg gerne tage billederne.. oo;; i stedet for selv at blive fotograferet.. *at ikke kunne ligne en eneste af sine chars, fordi man ser så skæv og spøjs ud* XD så hvis jeg kan (og må) melder jeg mig til at fotografere ^^
|
|
ryu
Distant
|
Post by ryu on Jul 1, 2007 17:33:34 GMT 2
OMG! g e n i a l idé!! xD Jeg er så meget med på det xD
|
|
ryu
Distant
|
Post by ryu on Jul 1, 2007 17:35:08 GMT 2
*ryu ligger onde planer om begramsning*
|
|
|
Post by Masahiro on Jul 1, 2007 18:58:20 GMT 2
Altså.. jeg er frisk. o.o Bortset fra, Annadims, det kan ikke blive sidst i ferien, hvis du skal med ud og sejle ... jeg kan i hvert fald ikke dér, for der er JEG til stukket til søs Egentlig er Jylland ikke rigtig nogen forhindring, hvis jeg kan følges med andre herfra ^^ Det værste bliver nok mit hår, som jeg har en svaghed overfor, og helst ikke ændrer for meget ved ^^''' ... kan man få en pæn, sort paryk til under 100 kr.? XD
|
|
Chou
Afraid
al magt til farven lyser?d
|
Post by Chou on Jul 2, 2007 21:50:49 GMT 2
det er en genial idé men, det ville samtidig være lettere besværligt... tag nu mig og Chou for eksempel.. jeg mener.. Jeg er lille og har bryster og han er høj og har langt lyserødt hår?... Ville umuligt kunne klæde mig ud som ham.. -.-
|
|
Yuki
Afraid
|
Post by Yuki on Jul 2, 2007 23:19:24 GMT 2
Altså, jeg er med på den, og sidste uge i sommerferien ville også passe mig bedst. Bortset fra at jeg ikke er ret meget fri i den uge, men det er jeg stortset ikke i hele ferien. xD;
Men jeg ville gerne. Jeg kunne nok godt cosplaye Yuki.. Bortset fra, som Chous problem også er, Yuki er lille og spinkel, og jeg er, måske ikke så høj, men det sidste jeg er, er spinkel... +_+;;; Men jeg er heller ikke bange for at iscenesætte lidt snaveri *lol* xD
|
|
Ryuichi
Afraid
|
Post by Ryuichi on Jul 4, 2007 17:40:10 GMT 2
hMf!! JAMEN KAZU!! HVEM SKAL LILLE CHIAKI SÅ HÆNGE UD MED??! Ò_O hvis jeg så skal være chiaki ôo
|
|
Ryuichi
Afraid
|
Post by Ryuichi on Jul 4, 2007 17:41:47 GMT 2
men altså ô.o..
men kunne jo altid tage høje sko på xD og paryk xD?
well.. er også ret lille XD
|
|
|
Post by Ichirou/Kra on Jul 11, 2007 22:35:38 GMT 2
Jeg skal have farvet håret igen Så hvis jeg lige tager en stor (og jeg mener virkelig stor -.-') skjorte på, nogen slidte jeans og mine converse; Vupti, så er jeg scoreKaj. (Aka. Shiro. Som ikke score. Han bliver scoret.. Det eneste han kan score er mål i bordfodbold)
|
|
|
Post by Kazumetzu on Jul 11, 2007 23:06:06 GMT 2
hMf!! JAMEN KAZU!! HVEM SKAL LILLE CHIAKI SÅ HÆNGE UD MED??! Ò_O hvis jeg så skal være chiaki ôo Nemlig xD.. lille.. Kazu outfit.. ville blive en høj Kazu ... *at føle sig høj*
|
|
|
Post by Ichirou/Kra on Jul 22, 2007 22:28:44 GMT 2
Det her bliver muntert..... xD Hvis ikke jeg løber skrigende væk må i godt give mig en cookie, ikk o.+ XDDD
|
|