Mika
Distant
I'm watching all the flowers dyeing away.
|
Post by Mika on Jun 17, 2007 18:49:21 GMT 2
Så på ham ,,... Det bliver da også bare ved med at regne hva?" Vidste ikke hvad jeg skulle sige, men det var rart at tale med ham. Han var også meget rar. Og havde nogle rare øjne
((Raaarheeeed xD))
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on Jun 17, 2007 18:50:59 GMT 2
( omg XD)
"Ja.. det må den vel have en grund til.." jeg smilede skævt. ville snakke om et eller andet.
|
|
Mika
Distant
|
Post by Mika on Jun 17, 2007 18:53:32 GMT 2
((Heh.. Ej seriøst jeg syntes han har nogle rare øjne O_______o))
,,Ja det må den vel" Så op mod himlen igen, igen. Plejede ikke at have problemer med at snakke med folk, men ham her Takumi, han var anderledes end folk jeg plejede at være sammen med. Ikke anderledes på en dårligere måde. Bare.. Anderledes..
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on Jun 17, 2007 18:59:33 GMT 2
( mwaha xD danke.)
"Men, regnen kan være hjælpsom nogen gange.. hvis man græder ude i den.. ved folk aldrig om det er tårer eller regnvand.." jeg smilede skævt over til Mika, jeg ved ikke hvorfor jeg blev ved med at plapre om regn og regnvand..
|
|
Mika
Distant
|
Post by Mika on Jun 17, 2007 19:02:20 GMT 2
,,Ja det selvfølgelig rigtigt nok" Smilte let. Så på ham. Kunne godt lide hans øjne, de var rare at kigge i (Ja tak der har vi snart forstået Oo)
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on Jun 17, 2007 19:05:27 GMT 2
( XD!!) mit blik blev fanget af hans, røde øjne? .. jeg sukkede en smule, "Du er venlig.." jeg smilede lidt.
|
|
Mika
Distant
|
Post by Mika on Jun 17, 2007 19:07:29 GMT 2
Blev tavs et øjeblik ,,Tak ^^" Smilte. ,,Du er også meget rar" Strakte mig og så, så igen på ham.
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on Jun 17, 2007 19:11:09 GMT 2
( rar på norsk er mærkelig XD; "Tak.." jeg havde aldrig følt mig selv som rar.. snarre, dum og naiv - hvis man kunne kalde det dét. jeg lagde armene om mig selv og skuttede lidt på mig.
|
|
Mika
Distant
|
Post by Mika on Jun 17, 2007 19:18:21 GMT 2
((Uh?))
Sukkede og lukkede øjnene. Hørte på regnen.. Regn var okay.. Men for meget vand på et sted.. Nej tak..
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on Jun 17, 2007 19:23:20 GMT 2
( altså rar på norsk betyder mærkelig xD)
"..." jeg rørte uroligt på mig. jeg ville sige et eller andet. men hvad, vidste jeg ikke.. jeg sukkede. mit blik gled hen imod en vandpyt som var blevet lavet pga regnen.
|
|
Mika
Distant
|
Post by Mika on Jun 17, 2007 19:26:44 GMT 2
Jeg rejste mig og begyndte at gå ,,Hm.. Jeg tror også hellere jeg må be-" Gik ind i et eller andet og faldt bagover X________X
((Det blev lige lidt for meget stilhed for mig xD... Hah.. Åh på DEN måde.. Nu mig fatte.. Rar.. Mærkelig? hah.. xD))
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on Jun 17, 2007 19:31:07 GMT 2
"wah!" jeg rejste mig op og satte mig ned på knæ ved siden af ham. "er du okay?" jeg lød bekymret.
|
|
Mika
Distant
|
Post by Mika on Jun 17, 2007 19:32:32 GMT 2
,,Av... Mit... Hoved.." * Argh hvor.. Hvor.. PINLIGT!!* Tænkte jeg og turde ikke se på ham
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on Jun 17, 2007 19:38:29 GMT 2
( jeg er blevet irritabel ><)
"Uhm.. eh.. klare du den?" jeg så bekymret på ham. hvad skulle jeg gøre? "kan du gå?" jeg lagde min hånd på hans skulder.
|
|
Mika
Distant
|
Post by Mika on Jun 17, 2007 19:47:48 GMT 2
((Uh? Har mig gjort noget forkert?))
,,Ja..." Jeg satte mig op, men mit hoved svimlede lidt.
|
|