|
Post by Saruwatari Takumi on Jun 17, 2007 17:05:42 GMT 2
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on Jun 17, 2007 17:07:26 GMT 2
Jeg kom roligt gående, det regnede og min skjorte blev hurtigt gennemsigtig. Mit hår lå tugt på mit hoved, og bukserne var også helt vildt fugtige.
jeg fik øje på et lille tempel, eller dets røde farve. jeg gik tættere på og lod mine fingre glide over den glatte drage statue. hurtigt, fik jeg øje på at der var læ, så jeg satte mig over på trappen.
|
|
Mika
Distant
I'm watching all the flowers dyeing away.
|
Post by Mika on Jun 17, 2007 17:10:21 GMT 2
Kom gående og stilte mig op af et træ lidt væk.. *Sikke et flot sted* Tænkte jeg og satte mig på hug. Havde ingen paraply med så var godt gennemblødt af regnen
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on Jun 17, 2007 17:16:11 GMT 2
Stentrappen var kold, men i det mindste tør. jeg sukkede lidt og så på regnen der silede ned. mit blik blev fanget af en skikkelse lidt længere henne, men jeg sagde ikke noget. jeg betragtede personen roligt.
|
|
Mika
Distant
|
Post by Mika on Jun 17, 2007 17:19:08 GMT 2
Sukkede og lagde armene over kors. Kunne ikke se nogen så troede jeg var alene. *Alene.. Igen..* Tænkte jeg og sukkede. Var efterhånden træt af at aldrig have nogen at snakke med.
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on Jun 17, 2007 17:20:13 GMT 2
jeg bed mig i underlæben, ham her var godt nok gennemblødt, ligesom jeg selv. "Uhm, undskyld mig," jeg så en ekstra gang på ham, "bliver du ikke .. våd af at sidde derude?"
|
|
Mika
Distant
|
Post by Mika on Jun 17, 2007 17:21:50 GMT 2
Nogen talte til mig så jeg kiggede op ,,Jo.. Det gør jeg ^^;" Jeg vidste ikke helt hvad jeg ellers skulle sige. Kiggede lidt på ham, han så da meget sød ud.
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on Jun 17, 2007 17:27:30 GMT 2
"Du kan da, komme herind," sagde jeg en smule tøvende, selvom jeg ikek var typen der tøvede så meget, kun hvis det havde noget at gøre med Masahiro. jeg rykkede mig lidt så der var en varm siddeplads til fyren.
|
|
Mika
Distant
|
Post by Mika on Jun 17, 2007 17:30:19 GMT 2
,,Mange tak" Sagde jeg og rykkede over ved siden af ham. Undgik at kigge på ham, det var jo ikke sikkert han ville bryde sig om det. Kiggede istedet ned på mine hænder, der lagde på mine lår. *Kan det ikke snart holde op med at regne sådan...* Tænkte jeg og så op imod himlen.
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on Jun 17, 2007 17:31:47 GMT 2
Jeg så svagt på ham med mine rolige øjne, kiggede så hen på stendragen, sikke en masse former den havde. gad vide hvordan de havde lavet den. "Hvad hedder du?" jeg så hen på fyren.
|
|
Mika
Distant
|
Post by Mika on Jun 17, 2007 17:36:45 GMT 2
Så på ham ,,.. Mika.. Hvad med dig?" Min stemme var rolig, som den plejede at være. Jeg så lidt på fyren, han havde nogle flotte øjne. Tænkte lidt på ham fyren, jeg mødte igår. Gad vide hvad han lavede lige nu?.
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on Jun 17, 2007 17:39:20 GMT 2
"Takumi," svarede jeg stille, jeg lagde hovedet let på skrå og så lidt på ham. hvor gammel var han? jeg kløede mig lidt i nakken, "hvor gammel er du? Mika"
|
|
Mika
Distant
|
Post by Mika on Jun 17, 2007 17:42:07 GMT 2
,,Hvor gammel jeg er?.. Jeg er 19 år" Jeg rystede lidt, det var blevet koldt, især når man var våd ligesom jeg var. Men lige nu gad jeg ikke tage hjem. Ikke når ham.. Takumi var her. Det var meget rart at have nogen at snakke med. Eller det var rart der i det mindste var nogen.
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on Jun 17, 2007 17:46:15 GMT 2
jeg nikkede en smule, "19, jeg er 17," jeg trak en smule på skuldrene. skjorten var irriterende, den sad helt tæt til min krop som et ekstra lag hud. jeg trak lidt ud i den, for at den ikke skulle sidde så tæt. "fryser?" jeg så bekymret hen Mika, hvis jeg havde et tæppe, ville jeg have givet ham et. men trylle.. er jeg ikke lige mester til.
|
|
Mika
Distant
|
Post by Mika on Jun 17, 2007 17:48:39 GMT 2
,,Ja.. Det er ret koldt udenfor.. Jeg ville ønske det holdte op med at regne.. Jeg.. Hader vand" Jeg så mod himlen igen.
|
|