Acholan
Afraid
Eeew! Disgusting xD
|
Post by Acholan on Jul 2, 2007 22:31:15 GMT 2
Kulden krøb op igennem Acholans krop, selv om han prøvde at ikke tage sig af det, kunde han ikke lade være med at skælve. Det gjorde næsten.. ondt? Blodet gled nedover hans kind, fra den lille flænge pigens "chef" havde påført ham, med lommekniv.
That unfulfillable emotion that never settles down somewhere-- just decide to ignore it, then overtake it. Aim for the loophole in this shy, trembling society, for the place we keep struggling towards. I want new world.
|
|
|
Post by Ryuu on Jul 2, 2007 22:33:43 GMT 2
kommer gående med hænderne i lommerne
|
|
Acholan
Afraid
Eeew! Disgusting xD
|
Post by Acholan on Jul 2, 2007 22:38:39 GMT 2
Acholan lod skjorteærmet tørke væk blodet, men det ville aldrig stoppe med at rende nedover kindet, læberne, halsen - og tilslut, falde til det grønne, uskyldige græs. Han løftet hovedet, og så ret frem foran sig. Nù skulle han gevet sit liv for den dèr dumme jakke -.-
f you bare your claws at your swarming anxieties, you'll be snapped back by unfamiliar lies, and the unbearable times will adorn the rust-covered roads with agitation
|
|
|
Post by Ryuu on Jul 2, 2007 22:41:13 GMT 2
bider mig i underlæben. hvorfor kan den idiot ikke bare slappe lidt af? det gøre jo også ondt på min og Misa-chan.. tænker jeg og kommer til at mumle det..
|
|
Acholan
Afraid
Eeew! Disgusting xD
|
Post by Acholan on Jul 2, 2007 22:42:54 GMT 2
Acholans øjne blev let mørkere da han hørte en svag mumlen. Da han igen løftet hovedet, fik han øje på en dreng, lidt væk fra ham selv. Han så.. alene ud - forladt.
|
|
|
Post by Ryuu on Jul 2, 2007 22:44:33 GMT 2
"den idiot.." mumler jeg og små sparker til en helt uskyldig sten der ligger på jorden. sre ned i jorden og har stadig hænderne i lommerne
|
|
Acholan
Afraid
Eeew! Disgusting xD
|
Post by Acholan on Jul 2, 2007 22:47:53 GMT 2
,, Hej, Du Okaj?" Acholan stod bag drengen, og lagde forsigtigt en hånd på skulderen hans. Han misligte stærkt, at han var blevet så sentimental. Måske kom det med alderen :b
|
|
|
Post by Ryuu on Jul 2, 2007 22:50:24 GMT 2
ser forskrækket og bange bagud da jeg ikke havde lagt mærke til personen. "ARGH! du må ikke slå mig! jeg ture bare ikke være mere i huset! eg ville været kommet tilbage når du var faldet lidt ned!" råbte jeg nærmest bange og nervøs imens jeg kneb øjnene hårdt sammen og holdte mig for hoved som om jeg forventede et slag.
|
|
Acholan
Afraid
Eeew! Disgusting xD
|
Post by Acholan on Jul 2, 2007 22:55:18 GMT 2
Acholan veg tilbage, og så på drengen. ,, Hej, det er okaj, jeg vil da ikke skade dig? oo
|
|
|
Post by Ryuu on Jul 2, 2007 22:57:00 GMT 2
åbner forsigtigt øjnene da det ikke er den stemme jeg troede. "undskyld." mumlede jeg og så ned i jorden
|
|
Acholan
Afraid
Eeew! Disgusting xD
|
Post by Acholan on Jul 2, 2007 23:09:15 GMT 2
Igen havnet hans blege hånd på den unge drengs skulder. ,, Vil du tale om det? han smilte, næsten høfligt.
|
|
|
Post by Ryuu on Jul 2, 2007 23:10:39 GMT 2
trækker på skuldrene. "hvad er der at snakke om?" mumlede han og agde hoved på skrå
|
|
|
Post by Ryuu on Jul 2, 2007 23:14:40 GMT 2
//frys! skal i seng :s
|
|
Acholan
Afraid
Eeew! Disgusting xD
|
Post by Acholan on Jul 2, 2007 23:19:33 GMT 2