|
Post by selen on May 26, 2007 12:41:19 GMT 2
"det var godt... og du skal huske at du ikke skal holde dine følelser tilbage... du skal ud med det... ellers får du det bare meget være med dig selv..." han ligger en hånd på hans skuldre og smiler igen svagt... "jeg bliver detsvære nød til at gå nu... så pas på dig selv.." siger han og giver ham et slags Kys på hver sin side af hans kind og går stille derfra..
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 26, 2007 12:43:34 GMT 2
han nikker bare stille... mærker igen det nervøse sammentræk i maven, inden han smålunter væk
|
|
imhere
Distant
I ain't grazy, I'm just hot <'3
|
Post by imhere on Sept 14, 2007 16:02:26 GMT 2
*Shawn står lidt forvirret og ser sig rundt, har prøvet at ringe sin bror op der bor i byen et sted men han tager den ikke så er helt lost*
|
|
Rikyene
Afraid
Jeg er da ikke tosset..eller sk?v..? o.O
|
Post by Rikyene on Sept 14, 2007 18:56:15 GMT 2
Rikyene kommer gående i et afslappet tempo. Hans arbejdsdag er forbi, hvilket kan ses på hans tøj der sidder mere løst og afslappet end ellers. Hans dreedlocks står om ham i en underligt puffet sky. Han er i højt humør og fløjter en livlig melodi.
|
|
imhere
Distant
|
Post by imhere on Sept 14, 2007 20:18:37 GMT 2
Shawn smadrer sin mobil ned i jorden af raseri og fortvivelse xD "lorte *(/¤#%# bror! >< "
|
|
Rikyene
Afraid
|
Post by Rikyene on Sept 14, 2007 20:22:05 GMT 2
Han ser rundt da han hører en stemme der lyder bekendt. Pludselig får han øje på Shawn. "OMG.. Shawn-san.. Hvad laver du her?" Udbryder han, mens han styrer hen mod Shawn.
|
|
imhere
Distant
|
Post by imhere on Sept 14, 2007 20:29:19 GMT 2
Shawn ser først lidt sådan "hvem pokker er nu det" agtigt på Rikyene, genkender ham så og smiler stort af glæde over følelsen af at han ikke er alene ^__^
"Rik-san! jeg skulle besøge min bror, men han svarer mig ikke"
|
|
Rikyene
Afraid
|
Post by Rikyene on Sept 14, 2007 20:31:36 GMT 2
"Optaget eller slukket mobilen?" Sprger han med et smil, mens han med stor glæde betragter Shawn. " Dit hår er blevet længere sien sidst." Konstanterer han. " Det klæder dig."
|
|
imhere
Distant
|
Post by imhere on Sept 14, 2007 20:34:56 GMT 2
smile, kan mærke en lille blid rødmen på sine kinder, se også lidt op og ned ad Rikyene. "Tak, jeg er også selv glad for det" smile forsigtigt "hvad med dig? er du ude af dit misbrug?" er lidt usikker på om det var det forkerte emne at bringe på banen allerede.
|
|
Rikyene
Afraid
|
Post by Rikyene on Sept 14, 2007 20:39:00 GMT 2
"Tjae... Ikke helt..." Indrømmer han med blikket sænket ned i jorden. Føler sig lidt som en uartig skoledreng der e rblevet taget i at stjæle andre børns madpakker, overfor denne dejlige dreng.
|
|
imhere
Distant
|
Post by imhere on Sept 14, 2007 20:47:20 GMT 2
se lidt på Rik, smile lidt "nå, men lidt er du da kan jeg høre?" smaile blidt til Rik, frastøder ham ikke for det og har ikke det store imod det så længe han ikke overdriver sit forbrug, så kan stadig li ham
|
|
Rikyene
Afraid
|
Post by Rikyene on Sept 14, 2007 20:49:49 GMT 2
"Tjae det er da ikke så slemt som det har været..Langtfra.." Han gengælder usikkert Shawns smil. " Hvad skal du egentlig med din bror?" Spørger han til sidst for at komme ind på et andet emne.
|
|
imhere
Distant
|
Post by imhere on Sept 14, 2007 20:54:08 GMT 2
"årh altså, jeg er blevet smidt ud af min lejlighed, så jeg ville bo hos min bror til jeg finder et nyt sted. men hsn tager ikke sin mobil såå.. jeg aner ikke hvor han bor fatisk" ^^; smile på en måde så man godt kan se han selv syns det var lidt dumt ikke at skaffe sin brors adresse først
|
|
Rikyene
Afraid
|
Post by Rikyene on Sept 14, 2007 20:58:39 GMT 2
" Åh din lille dumme dreng.." Siger ahn med et kærligt grin. " Hvis det er så har ejg fået skaffet mig en villa som du kan komme med over i, hvis det var noget?"
|
|
imhere
Distant
|
Post by imhere on Sept 14, 2007 21:01:14 GMT 2
" ej er det rigtigt?! det ville bare være fantastisk!" er ret godtroende omkring folk så siger aldrig nej til et tilbud om overnatning xD
|
|