|
Post by selen on May 26, 2007 12:09:27 GMT 2
han himler med øjnene af Asana og kigger med et venligt blik på kazumetzu "du skal ikke være bange... bare tag det roligt.." siger han med et smil og kigger så tilbage på Asana "jeg skal med glæde tage over.. når der er nogen der åbenbart er for gnavne til det" svare han og ryster på hovedet..
|
|
|
Post by asana on May 26, 2007 12:11:21 GMT 2
Asana bider tænderne vredt sammen og giver Selen dræberblikket .. Uden at sige noget vender han om og går derfra, da han åbenbart ikke engang kan tage en rolig tur i parken uden at blive indblandet i alt muligt .
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 26, 2007 12:12:51 GMT 2
Kazumetzu står og ser lidt betuttet fra den ene til den anden... han holder hænderne knyttet op foran brystkassen, som om han nærmest ville beskytte sig selv mod alt ondt udefra. "uhm.." han stirrer ned i jorden
|
|
|
Post by selen on May 26, 2007 12:14:39 GMT 2
han kigger bare først lidt efter Asana men så tilbage med et venligt blik på kazumetzu "du har været ude for noget slemt... jeg kan se det på dig... " siger han lavt men højt nok til det kan høres og roligt..
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 26, 2007 12:16:06 GMT 2
han ser lidt usikkert op på ham. Han tøver lidt, men nikker så stumt. Det var forfærdeligt!
|
|
|
Post by selen on May 26, 2007 12:17:48 GMT 2
"jeg har også oplevet noget så forfærdeligt i min barndom.. som jeg heller ikke syndes om.." svare han roligt og kigger kort rundt og så på ham igen.. "hvis du vil kan du godt fortælle mig hvad der skete... men du bestemmer det helt selv" siger han og smiler svagt..
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 26, 2007 12:22:56 GMT 2
han ser op på ham.. noget ved dem fremmede, får Kazumetzu til at føle sig tryk. "Det... det er fordi.. jeg lider af narkolepsi... og da jeg så fik et udbrud i går, vågnede jeg op... et sted jeg aldrig havde været før... Det var så en eller anden mand... han havde slæbt mig væk fra den bar jeg var inde på for at søge ly for regnen.. Jeg trode han var venligtsindet.. men... da... han.." han kan mærke tårene presse på under øjnæblerne.
|
|
|
Post by selen on May 26, 2007 12:24:48 GMT 2
han kigger nu bekymret på ham.. "jeg kan godt følge dig.. det er forfærdeligt at folk kan gøre sådan noget imod andre" siger han og ligger blidt en hånd på hans skuldre... "det er okey... bare kom ud med det.. du behøver ikke at holde det tilbage" siger han da han kan se på ham at han nok er ved at græde..
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 26, 2007 12:27:21 GMT 2
han ser op på ham, uden videre læner han sig let frem, så hans pande hviler mod den andens brystkasse. Han kan mærke tåre ned over sine kinder, holder en hånd for munden for at skjule de små hulk.
|
|
|
Post by selen on May 26, 2007 12:30:40 GMT 2
han ligger trøstende en arm omkring livet så hans hånd er på midten af hans ryg. "hvis det kan være til nogen trøst skal jeg nok hjælpe dig imod denne person som har skadet dig" han ville ikke sige voldtaget da det ville lyde mere ondt.. så han holder sig til skadet...
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 26, 2007 12:31:42 GMT 2
"Han... prøvede på det... men jeg slap ud... Han truede med at dræbe mig hvis jeg sagde noget til politiet.." hans stemme er helt rusten af gråd
|
|
|
Post by selen on May 26, 2007 12:34:12 GMT 2
"den galning... bare rolig... jeg skal nok beskytte dig hvis han kommer efter dig igen... det lover jeg" han kigger ham ind i øjnene stadig med et venligt men trøstende blik.. "mit navn er Selen.. og tag dig ikke at mit navn.. jeg vil hjælpe alle og enhver der har det dårligt for at rette op på de ting der er sket i mit liv.. så min barndom ikke er helt forgæves.."
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 26, 2007 12:35:56 GMT 2
han ser op på ham med de blanke, helt blå øjne. Han nikker stille. Hans kinder har små rander fra tårene... han nikker atter bare stille...
|
|
|
Post by selen on May 26, 2007 12:37:19 GMT 2
"har du det bedere nu?" spørger han roligt og smiler et lille svagt smil..
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 26, 2007 12:38:02 GMT 2
han nikker lidt. "j... ja.." han tører sine øjne med oversiden af en hånd
|
|