|
Post by Kazumetzu on Jun 12, 2007 17:32:00 GMT 2
Ja.. har set flere der gør det.. navn/navn.. har to brugere i een.. det genere mig egentlig, og jeg syntes det skulle forbydes. Bare en lille klage.. jeg ved, at jeg ikke selv ville skrive med en der gør sådan, MEDMINDRE det er fordi de altid går sammen. Men det gør de jo ikke....
|
|
|
Post by Admin Anna on Jun 12, 2007 18:09:32 GMT 2
Mhmp.. Du hentyder til mig.. Egentligt, jeg forstår dig godt, det bliver bare lidt forvirrende hvis der skal rende 6, 7 eller 8 adminer rundt..^^' Og så er det jo ikke alle der har så mange mails xD
|
|
|
Post by Admin Gabriel on Jun 12, 2007 19:09:29 GMT 2
forstår dig godt Kazumetsu, og må lige svare Shiro også; Jeg har oprettet min anden bruger - Riku - som Moderater, så man kan se at det er en der bestemmer, men så der ikke bhøver være så mange admins. I øvrigt kan man godt bruge samme mail adresse.
Jeg ved ikke rigtigt om jeg vil forbude det, da der jo allerede er folk, som har gjort det, men jeg vil gerne bede folk tænke over det.
|
|
|
Post by Admin Anna on Jun 12, 2007 20:21:21 GMT 2
Det lyder fornuftigt...^^' Jeg vidste faktisk ikke man kunne bruge den samme mail adr. o.O Så lærte jeg da noget idag xD
|
|
|
Post by Masahiro on Jul 14, 2007 17:55:15 GMT 2
.. egentlig kan jeg ikke se, at det skulle være generende på nogen måde? Så længe man er klar over, hvem personen skriver med (ved f.eks. at skrive i 3. person), så skulle det da ikke være noget problem o__O' Men det må I admins jo selv bestemme ^^'
|
|