Chun
Distant
|
Post by Chun on Jul 20, 2007 17:23:21 GMT 2
... Uh, fint ord! (jeg kan faktisk ikke huske et simplere et *nørd*) OK, jeg ved ikke om det er et decideret spørgsmål, men... Er det bare mig, eller kører alle to-og-to? Jeg tænker på, bare fordi to drenge, der tilfældigvis begge er gay, mødes, behøves de da ikke at ende med at knalde. Eller hva'? Man kan da sagtens bare være venner. Jeg ved ikke om det er fordi det er gået forbi næsen på mig, men er jeg den eneste der har lagt mærke til, at så snart man snakker til en, SKAL man ende som couple? Jeg tænkte bare.. Ville det ikke også være hyggeligt, hvis der var nogen der var venner på kryds og tværs? Jeg siger ikke, at det ikke kan få en sjov udvikling - Det kan da også ske, at en bliver forelsket i den anden, men den anden ikke gengælder det? 83; Jeg tænkte bare på det, man kan da sagtens interagere (OMG, hvad er det det hedder på simpelt dansk?! ><) sammen uden at man skal ende som kærester. ... .... Ellers har tøsen bag skærmen her sgu et problem. ;
|
|
|
Post by Davey Boy on Jul 20, 2007 23:23:57 GMT 2
Ja, tænkte jeg også. o: Sådan, det ville måske også være lidt spændende med lidt kryds-og-tværs kærlighed, og ikke bare ægtepar-nonsens. xD
|
|
|
Post by Ichirou/Kra on Jul 21, 2007 9:53:21 GMT 2
Ja x.x Det havde jeg faktisk ikke lige tænkt på, som løsning, men jeg kan gdt se at problemet er der. Måske skulle man bare lave en regel med at folk ikke måtte knalde før de havde kendt hinanden i en uge XD;;
|
|
|
Post by Admin Gabriel on Jul 21, 2007 14:40:46 GMT 2
Nederen regel da jeg synes voldtægt og engangsknald styrer XDD; Men fuck nu det Er helt enig med Chun. Synes måske også at folk skalpasse lidt på med af fryse sin karakter hele tiden? (*host**pokes Shiro*. . . . *host*) Her er nemlig blevet så dødt, synes jeg, og hvis folk ikke hele tiden var frosset eller i et forhold, ja, så kunne man jo godt sætte en smule gang i 7th heaven igen? Man skal måske heller ikke oprette flere karakterer end man mener man kan bruge? Jeg mener, jeg har tre krakterer og den ene er jeg slet ikke komme igang med endnu, og de to andre er i frys. (hvad har det egentligt med sagen at gøre? o.o;; ) Min pointe er; Laura har ret! owo Ot: ang. din signatur, min computer kan heller ikke se billedet.
|
|
|
Post by Ichirou/Kra on Jul 21, 2007 14:43:27 GMT 2
Nårhja; Jeg kan heller ikke se billedet.. Men der er et fint kryds xD
|
|
Chun
Distant
|
Post by Chun on Jul 21, 2007 19:14:04 GMT 2
Lort, så skal jeg skifte det. Det var ellers et godt asiatisk bøssesnav. *græde*
Jeg synes heller ikke der skal være regler om hvorvidt det skal være "hu-hej så der SEX!" eller om de tager lidt længere tid... Men personligt synes jeg det er dybt urealistiskt hvis et forhold, der skal være andet end et engangsknald, starter med et knald. OK, kan godt være det er Frk. Uerfaren her, men så vidt jeg er orienteret plejer man ikke at hygge sig right away...?
Ang. frys... HVAD ER FRYS TIL FOR??? Normalt (læs: På BattleOn forums) så svarer man bare, når man kan se, den anden har svaret. Dvs, op i ***en om den anden er online, hvis du har tid, så svar dog. Så kan den anden jo svare så snart vedkommende har tid - og før eller senere bumper man jo nok ind i hinanden.
Som Davey Boy siger - Kryds og tværs Kærlighed = Sjovt! Må indrømme at jeg i virkeligheden flere gange har set, at én bliver forelsket i en anden, der altså ikke gengælder det. Så får man også grund til at være emo, c'mon? xD; Jeg synes bare det er sjovest, hvis man RpGer en smule realistisk. Hvis det er knald gang på gang bliver det en anelse.... ensformigt...
Nå ja. OG SÅ SPARK DA JER SELV UD AF DE SKIDE LEJLIGHEDER AF OG TIL >O<~~~!!!
|
|
|
Post by Ichirou/Kra on Jul 21, 2007 20:27:43 GMT 2
YAY! Ud af de lejligheder! Skal vi ikke.... Fuxk, glem det >.< ... For det har jeg xD (Jeg fandt ud af at kopiere url-tingen og sætte den ind i en ny browser. Sødt billede ^3^)
|
|
Yuki
Afraid
|
Post by Yuki on Jul 21, 2007 20:49:00 GMT 2
Lol, fantastisk hukommelse du har dig :3 Ja, det er fra Formula 17 (ultimativ LOVE på den film), og de har SEX <3
|
|
|
Post by Ichirou/Kra on Jul 21, 2007 21:07:08 GMT 2
Ej, det regnede jeg da ikke med. De tog bare lige tøjet af fordi det skulle op at hænge på knagerækkerne...... *stene*
|
|
Yuki
Afraid
|
Post by Yuki on Jul 21, 2007 21:16:18 GMT 2
XD det var det jeg tænkte, du nok troede!! XD (lol, hvorfor ender det altid i random spam???)
|
|
|
Post by Admin Anna on Jul 21, 2007 21:23:19 GMT 2
_ ___'' Okay, måske er jeg lidt tom deroppe, men jeg kan.. Godt se når de skal have sex o.O Hvorfor lød det højst mærkværdigt.. xD (Ja, hvorfor At være eller ikke være en spam-besked. Og forresten; SVAR SÅ xD)
|
|
|
Post by Daiki on Sept 18, 2007 15:18:24 GMT 2
Når selv de to admins spammer som helved, må der være noget galt XD ehm.. ehm. Jeg skal jo ikke komme her og give ret, (eller, jo, men læs videre -) for Daiki har været på frys i.. ehehe.. nogle måneder, tror jeg o__o Men! Jeg er stadig enig i, at det er for sindssygt, som folk bare finder sammen og FORBLIVER sammen. Find dog nogle venner. Og så skal det lige nævnes, at det faktisk er ret svært at gøre forsøget, når folk skriver sammen to og to rundt omkring. Jo, selvfølgelig kan man afbryde, det vil jeg også benytte mig af fremover, men ... det er ikke fordi, man føler sig så velkommen altid __ __ Og ja, det er en gammel snak, men jeg føler mig stadig nødsaget til at svare, fordi.. fordi problemet ikke har ændret sig xD
|
|