|
Post by Yutaka on Jan 16, 2008 22:01:56 GMT 2
Han skubber til dem alle så de falder ned på jorden.. "HVIS I NOGEN SINDE RØR HAM IGEN, SÅ ER I SÅ GODT SOM DØDE.. FORSTÅET !?" væsser han koldt og højt råbende.. fyrende kryber sammen og da Yutaka er træt af at råbe af dem går han stille hen til Ryo.. "hva'.. savnet mig ?" spøger han stille..
|
|
Ryo
Afraid
Frihed er retten til at v?lge sine l?nker.
|
Post by Ryo on Jan 16, 2008 22:09:19 GMT 2
Ryo ser hen på Yu og de andre fyre.. han smiler lidt hånligt af dem.. så kan de lære det.. han kigger op på Yu da denne kommer hen til ham.. "er du gal! selvfølgelig!" han omfavner Yutaka i et varmt knus.
|
|
|
Post by Yutaka on Jan 16, 2008 22:12:10 GMT 2
Han smiler ikke, men ligger armende om Ryo og holder ham tæt ind til sig.. de andre kan jo miste respekten for ham, hvis han viser at han enlig er belvet blød, når det kommer til Ryo.. han ser lidt på Ryo og det samme spørgsmål, som har plaget ham det meste af dagen, kommer frem igen.. skal man spørgr ham om han vil være kærster? godt nok er de 'sammen' men.. der er ingen der har spurt den anden..
|
|
Ryo
Afraid
|
Post by Ryo on Jan 16, 2008 22:19:49 GMT 2
Ryo så op på ham med et smil.. han havde en rød glød over kinderne.. "Du dejlig.." hvisker han så lavt.. så kun ham og Yu kan høre det.. hvor har jeg dog savnet ham..
|
|
|
Post by Yutaka on Jan 16, 2008 22:23:17 GMT 2
Han står lidt, men han kan ikke lade vær, han har savnet Ryo for meget, så han kysser ganske stille og blidt Ryo på munden.. fyrende tør jo ikke at sige noget.. og han er enlig også ligeglad med dem lige nu.. godt nok vil han ikke sige han er til fyre.. men når det kommer til Ryo er det noget helt andet..
|
|
Ryo
Afraid
|
Post by Ryo on Jan 16, 2008 22:25:02 GMT 2
Ryo smilte.. og gengældte blidt kysset tilbage.. han stilte sig let på tå.. og pressede sig ind til Yutaka. så længe jeg er sammen med ham <3
//frys
|
|
|
Post by Yutaka on Jan 17, 2008 19:45:26 GMT 2
Han holder kysset lidt, mens han trykker Ryo tæt ind til sig.. dog slipper han kysset lidt efter da der er en der rømmer sig.. han ser stille hen på manden som nok er omkring de 35 år.. manden har lyst håret, højere end Yutaka.. Yutaka sukker ganske stille.. det er hans boss..
|
|
Ryo
Afraid
|
Post by Ryo on Jan 17, 2008 19:46:56 GMT 2
Ryo så forvirret hen på den lyshårede mand der tydligt vær højere end Yutaka.. han sænkede sig lidt.. og gemte sig bag Yutakas ryg, efter han slap kysset.. hvem mon det er..? tænkte han undrende.
|
|
|
Post by Yutaka on Jan 17, 2008 19:50:30 GMT 2
Manden står lidt før et roligt smil kommer frem, hvilket et sted er endnu mere skræmende, når mand kender manden.. "Jammen lille Yutaka.. jeg viste ikke du havde kærste på.." siger manden.. Yutaka står lidt.. "der er ingen der har spurt den anden.. men du skal ikke røre ham!" siger han utrolig bestemt.. "roligt Yutaka.. så slem er jeg da ikke.. er jeg ?" spørg han.. Yutaka svare ikke på det..
|
|
Ryo
Afraid
|
Post by Ryo on Jan 17, 2008 19:53:52 GMT 2
Ryo stod uroligt, og skævede fra manden til Yutaka.. de kendte vidst hinanden.. og ja.. vi er jo ikke kærester endnu.. han bed sig kort i underlæben.. og lyttede med i samtalen.. undrende.
|
|
|
Post by Yutaka on Jan 17, 2008 20:00:13 GMT 2
Manden står lidt før han roligt spørg.. "er han skylden til at du ikke var til det sidste møde ?" spørg han ganske roligt.. hvilket Ryo et sted var skyld i.. Yutaka havde nemlig været sammen med Ryo den aften.. "det var mit valg ikke at komme boss.." siger han roligt, men koldt.. manden nikker lidt og ser så på de tre andre fyre.. "ynkelige.." mumler han så..
|
|
Ryo
Afraid
|
Post by Ryo on Jan 17, 2008 20:06:32 GMT 2
Ryo synker en klump, og ser stille på dem begge.. han siger ikke noget.. står der blot og krydser sine fingre ind i hinanden.. uhmm.. sikke en skummel stemning.. - så det er hans boss.?
|
|
|
Post by Yutaka on Jan 17, 2008 20:15:50 GMT 2
Yutaka står og ser irriteret på sin boss.. "Vil det gøre dig glad hvis jeg lover ikke at røre ham ? og at jeg får alle til at love at de ikke rør ham.. og at de.. forsvinder.. hvis de så meget som ser ondt på ham ?" spørg han boss så.. "ja!" siger Yutaka kort og kontant.. hans boss står lidt.. "fint.. men så ahr du at komme til det næste møde.. og så skal vi to ha' en lille samtale.." siger hans boss meget bestem.. Yutaka nikker selv om han ved hvad det kan betyde..
|
|
Ryo
Afraid
|
Post by Ryo on Jan 17, 2008 20:18:45 GMT 2
Ryo ser fra Yutaka til hans boss.. sådan lidt.. : hvad? - agtig.. "Du.. må ikke gøre ham noget ondt.." sagde jeg så bedene.. let stammene.. imens jeg bukkede, og så op på hans boss igen.
|
|
|
Post by Yutaka on Jan 17, 2008 20:25:56 GMT 2
Bossen ser lidt på Ryo, som om han ikke ved om han skal grine, eller.. bare glo dumt på ham.. "du tror da vel ikke jeg vil skade ham der er min højer hånd, i denne del af min bande?" spørg han med et lidt ondt smil kommer så frem.. "desuden kommer det ikke dig ved hvad jeg gør ved ham.." Yutaka siger ikke noget til bossen, han ser blot stille ned på Ryo.. "jeg klare mig.." siger han stille..
|
|