Kaiko
Afraid
I Belive I Can Fly <3
|
Post by Kaiko on Jun 11, 2007 20:28:08 GMT 2
Han smiler skævt, og tager så fat i Hikaru's pegefinger, inden han når at fjerne den fra ham. Han står lidt og undrer sig over hvorfor han egentlig gjorde det, og slipper den efter et stykke tid, med et skævt smil. Han klør sig kort i nakken med et let grin.
|
|
|
Post by Hikaru on Jun 11, 2007 20:30:27 GMT 2
Han står blot og ser undrene på Kaiko, uden at forsøge at trække sin finger til sig. Gør det dog da fingeren bliver slubbet, da han ikke vil virke som en komplet idiot og blive stående og pege. Fniser let og gnider sig på overarmen.
|
|
Kaiko
Afraid
I Belive I Can Fly <3
|
Post by Kaiko on Jun 11, 2007 20:34:30 GMT 2
Han ler kort med et skævt smil, og folder hænderne i nakken med et kort gab. Et kort øjeblik bliver hans blik fanget af en bil, som han mindes at have set, hvor ved han ikke. Så han ryster bare let på hovedet, og ser tilbage på Hikaru.
|
|
|
Post by Hikaru on Jun 11, 2007 20:36:52 GMT 2
Der kommer et lille klynk fra ham, der egentlig var ment som et gab, men ikke rigtig kom ordentligt ud. Han putter hænderne i lommen og ser op på Kaiko, uden at vide hvad han skal sige.
|
|
Kaiko
Afraid
I Belive I Can Fly <3
|
Post by Kaiko on Jun 11, 2007 20:40:49 GMT 2
Han vipper lidt frem og tilbage, med et tænkende blik. Hvis bare han havde haft noget at snakke om, ville det blive en hel del nemmere. Men det har han ikke, desværre. Så han venter bare og ser, det kan jo være Hikaru finder et eller andet at snakke om.
|
|
|
Post by Hikaru on Jun 11, 2007 20:45:41 GMT 2
Han læner sig let op ad Kaiko og gaber. ,,Mhh.. Hvad lavede du ellers, her i byen?" spørger han og ser op på ham.
|
|
Kaiko
Afraid
I Belive I Can Fly <3
|
Post by Kaiko on Jun 11, 2007 20:47:44 GMT 2
Han smiler let af Hikaru. ,,jeg aner faktisk ikke rigtig hvad jeg lavede, eller hvorfor jeg pludselig ikke kunne finde vej. Jeg havde vel bare brug for noget luft, og så lagde jeg vist ikke mærke til hvor jeg gik." mumler han lavmeldt, med et skævt smil.
|
|
|
Post by Hikaru on Jun 11, 2007 20:50:27 GMT 2
Han fniser let, finder Kaiko ganske varm at stå op af. ,,Tjah, det var vel nogenlunde det samme med mig.. bortset fra, at jeg godt vidste hvor jeg var" smiler han og rækker drillende tunge.
|
|
Kaiko
Afraid
I Belive I Can Fly <3
|
Post by Kaiko on Jun 11, 2007 20:55:00 GMT 2
Han hapser kort ud efter Hikaru's tunge, dog uden held. Da det ikke gik så godt, roder han istedet lidt rundt i hans hår med et let grin. Han smiler bredt, og hæver svagt et øjenbryn. ,,Jeg vidste da godt hvor jeg var." mumler han så, med en overbevisende stemme, som dog knækker over i noget, der kan høres er løgn.
|
|
|
Post by Hikaru on Jun 11, 2007 20:57:14 GMT 2
Han ler og trækker hurtigt tungen tilbage, da der gribes ud efter den. Fniser muntert da han bliver rodet i håret og hælder hovedet på skrå. ,,Nåh så det gjorde du.." siger han mildt og dutter Kaiko på næsen.
|
|
Kaiko
Afraid
I Belive I Can Fly <3
|
Post by Kaiko on Jun 11, 2007 20:58:19 GMT 2
Han puster sig kort op, og nikker bestemt. ,,Selvfølgelig vidste jeg da hvor jeg var, eller er." siger han med et let smil, og lader al luften komme ud af ham et kort øjeblik.
|
|
|
Post by Hikaru on Jun 11, 2007 21:02:25 GMT 2
,,Hvorfor spurgte du så om vej?" spørger han og fniser varmt, mens han roligt begynder at pille ved en lok af Kaikos hår. Smiler og nulrer det mellem fingrende, mens han nynner ganske lavt for sig selv.
|
|
Kaiko
Afraid
I Belive I Can Fly <3
|
Post by Kaiko on Jun 11, 2007 21:06:40 GMT 2
,,Fordi..at.. Du så så venlig ud, så jeg ville komme i snak med dig?" mumler han og smiler skævt. Det lød da meget overbevisende. tænker han med et stort smil.
|
|
|
Post by Hikaru on Jun 11, 2007 21:12:37 GMT 2
Han stopper kort med at nulre og ser forlegent ned. ,,eh.." kommer det stille fra ham, hvorefter han forsætter med at nulre, med et glædeligt smil over læberne.
|
|
Kaiko
Afraid
I Belive I Can Fly <3
|
Post by Kaiko on Jun 11, 2007 21:17:14 GMT 2
Han smiler let, og propper sine hænder ned i lommerne. Gabende ser han kort rundt, og betragter denne del af byen. Hvor er her egentlig fredeligt. tænker han, og ser på Hikaru, med et mildt blik.
|
|