|
Post by Admin Gabriel on May 23, 2007 17:54:50 GMT 2
Han stak hånden ned i lommen på sin cardigan og trak en masse mad elastikker op, med hvilke han begyndte at lukke alle sine poser. Han lagde poserne i sin halv store taske, hvorpå der var en masse lapper. Han trak i sin hvide stiletter og greb sine popcorn og sin sodavand for så at begynde at gå, med et suk. Han fik øje på drengen ved udgangen og lyste så op måske er jeg heldig alligevel tænke han og gik lidt hurtigt op imod ham. folk kiggede underligt på ham da han gik ud, da man kunne høre små klik lyde fra ahn stilethælssandaler. Da han nåede hen til drengen satte han sig med et bump i skrædder stilling ved siden ad ham. ,,Var det på grund af mig eller filmen du gik?" spurgte han så, uden at kigge på ham,. han kiggede bare alle mennesker som gik ud.
|
|
|
Post by Admin Anna on May 24, 2007 11:44:15 GMT 2
Sidder lidt i sine egne tanker da drengen fra tidligere kommer forbi. Ser op da han spørger, smiler venligt ,,Hvis det var pga. dig var jeg da skredet helt...." Overvejer at fortsætte sætningen, men dropper det og lukker munden i. Bemærker hans stilletter, men siger intet. Overvejer lidt om det overhovedet er en dreng. På den anden side har 'den' ikke nogen bryster. Drejer hovedet op mod lærredet, stortset alle mennesker er kommet væk nu. Rejser sig og sætter sig på et af sæderne, det der er tættest på det sted hvor drengen sidder. Læner sig bagud og lægger benene op på sædet foran sig, udstøder et lille tilfredst suk.
|
|
|
Post by Admin Gabriel on May 24, 2007 14:40:20 GMT 2
,,Hm." svarer han kort og sætter sig så hen ved siden af drengen. Han kiggede på ham, og vidte ikke helt hvad han skulle sige, men nu havde han da fået bekræftet at drengen var interesseret i at snakke lidt. ,,Hvad hedder du?" spurgte han så nysgerrigt, og undersøgte endnu engang drengens asigt, nu i fuld belysning.
|
|
|
Post by Admin Anna on May 24, 2007 19:40:08 GMT 2
,,Mhm..." Ser over på drengen, med sit sædvanlige dovne afslappede smil, der ikke siger noget om han gider være her, eller om han i virkeligheden drømmer om at komme langt væk.. ,,Shiro.." Har vendt blikket op mod lærredet hvor de allersidste rulletekster køre, føler sig en lille smule overbegloet. Vender sig lidt hen imod ham ,,Hvem er du så.." Lægger sig helt tilbage og lukker øjnene, venter ikke på svaret. Nynner en eller anden stille sang, stadigvæk med lukkede øjne.
|
|
|
Post by Admin Gabriel on May 24, 2007 20:44:34 GMT 2
,,Haru, men de fleste kalder mig Uke-chan" svarede han med et smil og flyttede blikket ned imod lærredet hvor han på rulleteksterne får øje på hvem der havde lavet musikken til filmen. ,,Han laver så flot musik" udbrød han, uden egentligt at tænke over det. Da han så opdage at han havdet fangirlet over det kom han til at rødme. ,,hov" sagde han og kunne ikke lade være med at grin lidt, ,,den smuttedet lige"
|
|
|
Post by Admin Anna on May 25, 2007 8:24:32 GMT 2
,,Uke-Chan.." Rødmer let, men det ses ikke, da der stadigvæk er forholdsvist mørkt i salen. Nikker let ,,Det er okay fedt.." Smiler skævt til ham og gaber lidt. ,,Jeg er sulten.. Går du med?" Vender sig halvt mod ham, lægger hovedet lidt på skrå og smiler spørgende. Har allerede rejst sig og er gået hen til udgangen af biografsalen. Står med den ene hånd lænet op af dørkarmen og med den anden solidt plantet i siden.
|
|
|
Post by Admin Gabriel on May 25, 2007 11:06:58 GMT 2
Han rejste sig hurtigt op og fulgte lydløst efter ham, hun den svage klikken fra hans stiletter, og baggrundt musikken, som lagsomt fadede, kunne høres. ,,Hvor vil du hen ad?" sourgt han nysgerrigt og kiggede på Shiro. Han er god nok flot
|
|
|
Post by Admin Anna on May 25, 2007 13:21:39 GMT 2
Lader begge armene glide ned langs siden, for så at løfte den ene igen og klø sig i nakken, eftertænksomt. ,,Det ved jeg ikke.. Sådan noget finder jeg ud af hen af vejen!" Smiler afslappet til ham, og begynder at gå ud af biografen, mod den lille kiosk hvor de sælger slik, popcorn, cola og alle den slags ting. Står lidt og ser sig om, før han beter at gå hen til en lille cafe.... (Emneskift, jeg opretter et nyt emne, en lille cafe i biografen!)
|
|
|
Post by Admin Gabriel on May 25, 2007 13:22:55 GMT 2
Han fulgte bare efter ham uden at svare, kun et lille nik, viste at ahn ahvde hørt ham.
|
|