|
Post by Saruwatari Takumi on Jul 20, 2009 0:18:46 GMT 2
Larm og støj svøbte den store sal, hvor mennesker i alle former og aldre stod og skulle afsted på ferie.. eller hjem fra en. Støjen af forskellige mennesker var uundgåeligt at høre.. og det trængte lige ind i Takumi's hoved. Normalt var han ikke typen der gik ud, steder hvor der var mange mennesker.. men fordi at han skulle ud og sige farvel til en ven, der skulle afsted på ferie.. ja så blev han nødt til det.. Han var på vej ud fra lufthavnen igen.. Han kunne nemlig mærke hvordan han begyndte at få det værre og værre.
Efter at han selv havde været på ferie i 4 uger.. I spanien.. ja så var han kommet hjem og havde fået lidt kulør.. så han var ikke så bleg som han plejede at være. Han havde en kortærmet skjorte på.. og lange sorte bukser på. Normal så han ud.
|
|
kyo
Afraid
|
Post by kyo on Jul 20, 2009 0:23:35 GMT 2
Kyo er lige kommet ind med et fly fra Japan af ((Ja det her er vel ikke direkte japan.. o.o men noget der minder om et andet sted? XD))
Han går med lette skridt og en stor rullekuffert bag sig, en skuldertaske over den ene skulder, på vej ud fra terminalen han kom ind fra..
Lige i det han kommer ud fra den side vej, spotter han et velkendt ansigt ikke langt fra ham. "OOOI~! Takumi-kun!" kalder han halvhøjt med et imødekommende smil. Han mærker en boblende fornemmelse i sin mave.. nøj.. han harvirkelig savnet ham i de 8 uger han nu ikke har set ham..
Han sætterlidt hast på sine skridt i et forsøg på at mase sig igennem menneskemængden hen mod Takumi
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on Jul 20, 2009 0:29:33 GMT 2
Takumi hørte nogle råbe bag sig.. men han vidste ikke lige at det var til ham.. hans hoved var ved springes.. og han bed tænderne sammen og kneb øjnene i ligeså. Han besluttede sig dog at standse op og vende hovedet mod den høje lyd.. som godt kunne tyde på at være hans navn der blev råbt. Han kneb øjnene halvt i for at søge igennem mængden.. Hvem kendte han herude? Han skimtede noget blåt hår imellem alle menneskerne.. og han lagde hovedet let på skrå, hvorefter et lille smil bredtes på hans læber.. Han havde ikke set Kyo i lang tid.. og han havde savnet ham.. meget.. det rystede nærmest helt ned i benene.. Takumi og hans kæreste havde slået op.. deres forhold fungerede ikke mere.. og han prøvede at glemme ham lige så stille.. man kunne jo ikke gøre andet; man skal ikke hænge sig i fortiden.
Takumi løftede sin hånd langsomt, for at sige hej til Kyo.. Men da han lavede bevægelsen; nåede han ikke at sige noget.. og nærmest i slowmotion begyndte han at falde til jorden, hvor hans øjne lukkede sig i.. Han faldt til jorden- hvor panden ramte først. Larmen blev for meget for hans hoved.. og det besvimede han så af.. Folk kiggede undrende ned mod ham.. og nogle stoppede op for at se hvad der skete..
|
|
kyo
Afraid
|
Post by kyo on Jul 20, 2009 0:37:01 GMT 2
Kyos hastige gang mod Takumi, skifter hurtigt fra gang til løb, hvor han bare smider tasken fra sig og slipper kufferten.. Han nåede desværre ikke at gribe Takumi, men dog i det mindste fik han sig smidt hen så Takumis hoved ikke rammer direkte i gulvet, men ned over Kyos arme. Han får Takumi til at ligge ind over sine ben. "Takumi-kun! Takumi!" kalder han og forsøger at få ham vækket op.. Hans blik falder rundt på folk. "EN ELLER ANDEN! hent dog hjælp!!" får han halvråbt i en blanding af vrede og bekymring.. han retter blikket på Takumi igen, klapper forsigtigt på hans ene kind. "Takumi-kun.. vågn op.."
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on Jul 20, 2009 0:44:11 GMT 2
Takumi's ansigts udtryk så ud som om at han bare sov roligt.. Han virkede langt væk fra menneskerne.. og støjen.. og alt var sort for ham.. der gik 5 minutter inden han langsomt åbnede sine øjne.. Nogle folk var kommet hen med noget vand i mellemtiden.. og nogle vagter kom løbende nede fra den anden ende.. men var ikke nået hen til dem endnu.. "Ah..." Han missede let med øjnene, og han kiggede rundt.. Et lille chok gled ned over ham, da han så menneskene omkring sig.. alle øjne på ham.. han kiggede op, da han mærkede at han lå på nogle.. og det var Kyo.. "Åh.. Kyo.. " Av mit hoved...
|
|
kyo
Afraid
|
Post by kyo on Jul 20, 2009 0:46:44 GMT 2
Kyo ser bekymret ned på ham.. "Hvorfor går du rundt her hvis du er syg?!" udbryder han, rækker en hånd ud og får rakt en flaske vand.. Nogle venlige mennesker har taget hans taske og kuffert hen så det ikke bliver stjålet. Han åbner flasken med vand, sætter den ved sin side og hjælper Takumi op at sidde hvor han stikker flasken med vand op til hans mund. "Drik" kommandere han bekymret
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on Jul 20, 2009 0:51:07 GMT 2
Takumi satte sig langsomt op og tog sig til hovedet.. "Jeg er ikke syg.." fik han så sagt og tog imod vandet, hvor han langsomt begyndte at drikke af flasken, som Kyo beordrede ham til. -"Jeg har det fint.. mit hoved gør bare lidt ondt.." han trak kort på skuldrende, og smilte svagt til Kyo.. Han må ikke være sur.. tænkte han bekymret.
Da vagterne kom forklarede Takumi at alt var fint, og det bare var falsk alarm.. vagterne nikkede forståeligt og gik derfra. Kyo var der jo også. Han kiggede så på Kyo igen, "Der er bare meget larm.. og det kan mit hoved ikke klare.."
|
|
kyo
Afraid
|
Post by kyo on Jul 20, 2009 0:55:17 GMT 2
Kyo ser på ham med bekymrede øje.. "Lad os få dig ud så.." han rejser sig og hjælper Takumi op også.. han tager sin taske over skulderen, sin kuffert i den ene hånd, takker folk der hjalp, og tager så Takumi i den anden hånd..
Så begiver han sig med Takumi ud mod udgangen. "Jeg følger dig hjem.. så jeg er sikker på du ikke falder om midt på gaden.. men jeg skal lige hjem med kufferten først.. den er tung.." forklarer han på vejen ud
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on Jul 20, 2009 0:58:29 GMT 2
Takumi nikkede og blev hjulpet med ud.. Han fik dog det en smule underligt inden i.. da den anden tog ham i hånden.. Takumi sagde dog ingenting og fulgte bare med..
Da de begge var kommet udenfor og Kyo sagde at han ville følgte ham hjem kiggede Takumi overrasket på ham .. "Det.. behøver du altså ikke.." Men.. er glad for at se ham.. "Men.. ville gerne lave lidt sammen med dig.. Har savnet dig.." han bed sig kort i underlæben.
|
|
kyo
Afraid
|
Post by kyo on Jul 20, 2009 1:03:21 GMT 2
Kyo standser ved en bænk da de er nået udenfor.. her placere han Takumi.. Et bekymret blik hviler på ham. "Jo, jeg kan ikke lade dig gå rundt uden opsyn på gaden når du besvimer.." siger han bekymret. Han står lidt og lytter til det næste Takumi siger.. det får ham til at smile, og han bøjer sig lidt frem og nusser Takumi på håret. "Theh~" et lille grin. "Først og fremmest skal vi i hvert fald have dig ordenligt på højkant.. har du spist rigtigt i dag? Oh.. har noget du skal smage!" han sætter sig på bænken ved siden af Takumi, og åbner sin skuldertaske som var hans håndbagage i flyet.. Han fisker en frysepose op som under turen har holdt noget koldt for ham ved at han lagde nogle frostposer ned i.. op af den pose snupper han en lille fin trekantet nigiri og rækker til Takumi. "Det er uden noget kød.. her.." han smiler let. "Mættende, og så smager de godt.."
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on Jul 20, 2009 1:08:53 GMT 2
Takumi kiggede let til siden.. "Det.. okay.. har jo gået rundt før selv.." Da Kyo så dernæst nusser ham i håret begyndte Takumi lige så svagt at rødme.. Han syntes jo Kyo var sød.. venlig.
"Hmn? .. Smage?" han kiggede nysgerrigt da Kyo ledte i sin taske efter en pose.. hvorefter han så fik pillet en nigiri op. "Den ser lækker ud.." Han tog imod den, og kiggede så roligt på den.. hvorefter han så tog en bid af den.. "Mhmm.. den smager godt." han smilte let til Kyo. -"Øh.. altså.. har fået morgenmad.." fik han så sagt.
|
|
kyo
Afraid
|
Post by kyo on Jul 20, 2009 1:12:39 GMT 2
Kyo betragter ham med et stilfærdigt smil mens han spiser. "Morgenmad? så er det også på tide med frokost.. eh.. jeg har jetlag.. hvad er klokken? Jeg tog afstedengang ved nattetide dernede fra.." han gaber let.. ja, Kyo har sovet hele flyveturen væk. "Det er godt at du spiser.." mumler han så stille... lukker øjnene lidt i
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on Jul 20, 2009 1:15:32 GMT 2
"Den er.. 3-4 mener jeg.." han havde ikke lige noget ur på sig.. men sidst han kiggede var klokken ihvertfald 3.. Han spiste noget mere af nigirien.. så den tilsidst var helt væk. "Uhmm.. den smagte godt.. gid de havde sådan noget herhjemme.." Han kiggede hen på Kyo.. "Ups... skulle du ikke have haft den..?" han bed sig nervøst i underlæben. han var kommet til at spise den hele?! Han kløede sig i nakken.. stadig ventene på hvad Kyo ville sige..
|
|
kyo
Afraid
|
Post by kyo on Jul 20, 2009 1:19:37 GMT 2
"Geh?! og så har du ikke spist andet?!" udbryder han en kende vredt og ser alvorligt på Takumi. han sukker tungt og vender ansigtet ned en foroverbøjet stilling der gør at hans arme hviler på knæene. "Nej.. den var til dig.. har flere med.. som du siger.. netop fordi vi ikke har det herhjemme".. de sidste ord blev en mumlen.. Takumi ved det ikke.. men Kyo frygter altid meget for sine omgivelser.. han frygter at de han holder af skal lide af sygdommen.. den sygdom hans ex døde af.. Men ligenu er det som om at Takumis sikkerhed betyder mere for ham end hans ex og alt der skete i fortiden
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on Jul 20, 2009 1:24:44 GMT 2
"Und..undskyld.." kom det forbavset fra ham, da Kyo pludselig så vredt på ham.. Han vidste ikke helt hvad han skulle gøre af sig selv.. "Jeg.. havde ingen penge med mig.. så kunne ikke købe noget.." han bed sig forsat i underlæben.. og kiggede undskyldene over på den anden..
Lige så langsomt lod han hovedet hvile på Kyo's skulder. Diskret. Uhmm.. Han må ikke være sur.. Han lukkede kort øjnene.
|
|