|
Post by kakihara on Jan 4, 2009 14:43:11 GMT 2
Fulgte med Aoi ned af gangen. Hørte godt musikken "Er det da dit job at holde øje med dem?" Så på fyren der åbnede døren. Han så ret godt ud. Velbygget og med en sej frisure. Da han så Aoi var det tydeligt at se på ham hvad han gerne ville. Regnede med at Aoi ville gå med ham ind nu, det ville jeg da selv have gjort hvis jeg havde været i hans sted.
|
|
|
Post by aoi on Jan 4, 2009 15:05:02 GMT 2
henvendte mig først til Kakihara. "nej det er det ikke, bare ham her." vendte så hovedet mod manden (omkring 19-20). "Toboe, ved du ikke hvad kl er?! Hele gangen bliver forstyrrede når du spiller musik så højt!" gik uden videre forbi ham ind på værelset og slukkede for anlægget. "Har du noget vasketøj jeg skal tage med?" ignorede fuldstændig hans rimelig åbenlyse blik først på mig og derefter på Kakihara. "du skulle vel ikke have skiftet mening Aoi?" rullede med øjnene af ham og fandt hans vasketøj kurv under sengen. "jeg mener jeg udtrykkeligt sagde nej tidligere? Desuden skal Kakihara snart hjem."
|
|
|
Post by kakihara on Jan 4, 2009 15:10:42 GMT 2
Så op på fyren efter Aoi var gået ind. Han virkede næsten desperat efter Aois opmærksomhed. Det slog dog lidt hårdt da Aoi sagde jeg snart skulle hjem. Det var ikke så meget det at han sagde det, men den tone han sagde det i Okay... Så det betød ikke noget for ham.... Jeg burde bare være gået hjem i stedet for at gå med her ned. Man kunne dog ikke se på mig at jeg tænkte. Havde bare et neutralt ansigtsudtryk lige nu.
|
|
|
Post by aoi on Jan 4, 2009 15:39:08 GMT 2
Han så virkelig slukøret ud, lidt som en hund der var blevet slået. Sukkede "hold nu op Toboe, du ved jo godt det ikke nytter." han sendte mig et skuffet blik. "en anden gang så? Please..?" "jaja, en anden gang, det lover jeg." han lyste op i et stort smil og opførte sig alt i alt overhovedet ikke som en på 19. Smilet smittede dog og jeg smilede tilbage. "Godnat Toboe." gik ud af værelset og lukkede døren efter mig. "hey, sorry about that." undskyldte overfor Kakihara. "jeg er glad for du var med, ellers ville jeg ikke have haft en undskylding. Toboe er seke, og en lille smule for glad for trekanter."
|
|
|
Post by kakihara on Jan 4, 2009 15:46:50 GMT 2
"det er okay... Hvad er nu i vejen med trekanter?" Så ned på Aoi.. Kom til at se ham som en lille smule slutty lige nu.. Men havde jo også selv været sammen med en del, så kunne i princippet ikke tillade mig det. Men kunne bare ikke lade være. Der var altså forskel på at stikke noget i folk og at få stukket noget i sig... "nyder du at give din krop væk på den måde?"
|
|
|
Post by aoi on Jan 4, 2009 15:55:20 GMT 2
Vi havde nået vaskerummet nu og begyndte at svare på hans første spørgsmål, da han pludselig stillede nr to. Stivnede kort og spærrede øjnene op. Stod med ryggen til ham. Spørgsmålet var ikke engang stillet på nogen hånlig og ond måde, det var bare i sig selv nok til at jeg ikke kunne mere. "..du må hellere gå nu, mens det ikke regner.." stod stadig med ryggen til ham, min stemme var fuldstændig toneløs og kold. Havde lukket fuldstændig af for en hvilken som helst følelse.
|
|
|
Post by kakihara on Jan 4, 2009 16:00:53 GMT 2
Hørte den kolde tone og overvejede faktisk at gå.. Men ville også gerne have svar på spørgsmålet. "Nej.. Jeg vil have et svar" Svarede selv ret koldt nu, vidste ikke hvilken følelse jeg skulle læggge i ordene, Så det endte med den kolde. Stod foran døren så han kunne engang komme ud. Det var heldigt nok for mig. Det var ikke fordi jeg ville nedlade ham på nogen måde. Ville sådan set bare prøve at forstå ham.
|
|
|
Post by aoi on Jan 4, 2009 16:21:45 GMT 2
"..hvorfor?" begyndte at lægge vasketøjet ind i maskinen. "Du fik hvad du kom for ikke? Hvorfor er du her så stadig? Uanset hvad, har du intet krav på den viden, now go." Talte stadig med en tør og ligegyldig tone. Lukkede låget og gik hen til automaten til vaskekort. Der var kun en vask tilbage på mit kort. Satte kortet i og trykkede start.
|
|
|
Post by kakihara on Jan 4, 2009 16:26:20 GMT 2
Det han sagde gjorde mig sur. Gik over og vendte ham så han stod med front mod mig. Tog fat i hans krave og løftede ham op af væggen. Så ham direkte i øjnene med et iskoldt blik "du har ingen anelse om hvad jeg kom for... Desuden var det dig der tog mig med hjem og ikke omvendt" Havde jo faktisk indviteret ham ud. Vi var jo kun endt her fordi alt andet var lukket. Ville faktisk gerne have lært ham at kende. Sex var jo bare en bonusting der fulgte med
|
|
|
Post by aoi on Jan 4, 2009 16:41:00 GMT 2
Blev bange da han pludselig blev voldsom, vidste godt at jeg absolut ingen chance havde mod ham. "hh" tabte en del luft da jeg blev løftet op af væggen og greb pr. refleks om hans hænder med mine. han har ret, jeg ved det ikke.. Yeah, of cause you don't! Du har jo aldrig været sammen med nogen fyr, uden at ende i seng med dem vel?! lod hænderne falde og hang bare uden at gøre modstand. ..jeg er virkelig billig ikke? Se NU har du endelig fattet det, din idiot Aoi! Hvis du ikke levede hvem ville savne dig? ... Ha, korrekt, INGEN! et eller andet gik i stykker indvendigt og stille tårer begyndte at løbe ned over mine kinder. "..vær sød at gå nu.."
|
|
|
Post by kakihara on Jan 4, 2009 16:48:58 GMT 2
Satte ham langsomt ned igen da jeg så tårerne. Havde dog stadig fat i hans krave. Så ned på ham og tørrede nogle tårer væk "hvorfor gør du det her mod dig selv?" Talte denne gang med melidenhed i stemmen. Ville ikke gå fra ham når han havde det sådan. Lagde armene om ham og holdte ham kort ind til mig. Vidste ikke om han overhovedet ville have min medlidenhed. Men var ret ligeglad lige nu.
|
|
|
Post by aoi on Jan 4, 2009 17:05:58 GMT 2
Han forvirrede mig nu. Kunne ikke finde ud af hvad han ville længere. "du har ikke behov for at vide det, please, vil du ikke nok gå?" talte stadig uden hulk eller snøft, man ville kun kunne høre smerten hvis man vidste den var der. Stod uden at besvare hans omfavnelse, som en dukke nærmest.
|
|
|
Post by kakihara on Jan 4, 2009 17:13:02 GMT 2
Slap ham og så ned på ham. "du gør det virkelig svært for folk at holde af dig..." gik over mod døren og så kort tilbage "bare så du ved det... Ville jeg gerne have lært dig bedre at kende... Holder virkelig af dig" Gik ud af vaskekælderen og kom ret langt inden jeg mærkede på mine lommer og opdagede at min mobil lå på hans værelse. Begyndte at gå tilbage mod vaskekælderen. Skulle jo have en nøgle for at komme ind på hans værelse
|
|
|
Post by aoi on Jan 4, 2009 17:29:16 GMT 2
jeg gør det svært for mig selv? men... da han gik ud af kælderen stod jeg først bare. Da døren lukkede trådte jeg et skridt tilbage så jeg stod med ryggen mod væggen. Lod mig glide ned langs væggen og sad ved siden af vaskemaskinen. ..jeg ved ikke hvordan man gør. mine hænder lå formålsløst på gulvet og mine ben var strakt ud foran mig. Tårerne løb stadig ned af kinderne på mig og dryppede ned på mit tøj, men kunne ikke længere huske hvorfor. Så tomt frem for mig.
|
|
|
Post by kakihara on Jan 4, 2009 17:33:02 GMT 2
Kom tilbage og åbnede døren til vaskekælderen. Så at Aoi bare sad op af væggen som jeg havde skubbet ham op af. Rømmede mig kort... Hadede at se ham sådan, men han ville jo ikke engang lade mig trøste ham "undskyld.. Jeg ved godt jeg bare skal skride, men min mobil ligger oppe på dit værelse og jeg kan jo ikke komme ind." Gik over og satte mig på hug foran ham. Det gjorde virkelig ondt at se ham sådan.
|
|