+'Minori~
Shy
Frygt mig ikke, lille ven >:]
|
Post by +'Minori~ on Jul 29, 2008 18:57:57 GMT 2
Minori smiler for sig selv, manden skal sgu da ikke slippe for let, ved at få Minori til at opfører sig så blødt. Det er kraftedme ikke tit at denne mand gør det, faktisk enormt sjældent. Han kysser ham kærligt på halsen og lader sin ene hånd glide op under den andens skjorte. Han stryger hans bløde maveskind, han er spinkel. Det er tyndt i forhold til Minori som selv er veltrænet og har en pæn overkrop. Faktisk, har han alt i alt en meget pæn krop. Han kysser ham op til øret og napper ham forførende i øreflippen. Så kan han lære det >:]
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Jul 29, 2008 19:07:28 GMT 2
Tora lukkede svagt øjnene. Han ligger sin hånd mod den andens bryst. Han rykker lidt på hoved da han bider ham i øreflippen. ,, Stop nu " Han presser lidt til ham med sin hånd.
|
|
+'Minori~
Shy
|
Post by +'Minori~ on Jul 29, 2008 19:13:02 GMT 2
"Aldrig.." Hvisker han forførende i den andens øre og aer stadig hans maveskind. Da Minoru prøver at skubbe ham væk, presser hans sig blot tættere på. Han smiler charmerende og kysser ham kærligt på de bløder læber. Hvor er han sød! "Vær sød og rejse jer op, tak.." Siger chaufføren strengt. Minori sender ham et dræberblik og bliver så ved med at kysse den anden mand. Mandens ene hånd hviler på den andens baghoved, han vil jo ikke have at han kommer galt afsted. Sådan ville han slet ikke tænke ved nogen andre, han ville være ligeglad og bare gå til den. Men, denne mand føles så spinkel, som lavet af porcelæn. Som om at han kunne gå i stykker ved en lille berøring. Han lukker øjnene, nyder det. Han ligger hovedet på skrå, mens at han kysser den anden. Så er det behageligere for dem begge to.
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Jul 29, 2008 19:17:57 GMT 2
Tora trækker vejret tungere. Han knuger den ene hånd som ligger mod den andens bryst. Han prøver at tage det roligt. Men Tora har svært ved det, mest pga at det er første gang siden han blev voldtaget.
|
|
+'Minori~
Shy
|
Post by +'Minori~ on Jul 29, 2008 19:24:39 GMT 2
"SÅ REJSER I JER OP, ELLERS RYGER I UD!!" Skriger chaufføren hårdt. Minori rejser sig ordentligt op og ømmer sig lidt. Han retter lidt på det lange lilla hår, som han holder så meget af, hans stolthed xD Han sukker let og kysser kort den anden på kinden. "Skal du også have en omgang?" Spørger Minori charmerende og aer chaufførens skulder. "Nej tak, din liderlige bøsserøv!" Siger han strengt og slår ud efter Minori. Minori løfter et øjenbryn og bliver ramt i brystkassen, men siger intet til det. "Satans.. I har alle homofobi.." Mumler han forsigtigt selv, mens at han ser ud af vinduet.
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Jul 29, 2008 20:02:38 GMT 2
Tora retter sig lidt op. Han ser lidt mod den anden også chaufføren. Han bed sig lidt i læben. ,, Gomen .. " mumlede han lidt.
|
|
+'Minori~
Shy
|
Post by +'Minori~ on Jul 29, 2008 20:05:57 GMT 2
Minori sidder bare og glor ud af vinduet. "Vi er hjemme ved mig lige om lidt.." Mumler Minori og piller lidt ved sit lilla hår. Han skuler imod manden ved sin side. Han har også en dejlig farve hår.. Meget dejlig, nærmest ligesom hans egen. Efter 10 minutter er de der. Han stiger ud af bilen og rækker chaufføren beløbet. Han går hen og åbner døren for Minoru, med et varmt smil. Han tager fat i hans hånd og knuger den forsigtigt.
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Jul 29, 2008 20:09:24 GMT 2
Tora træder ud og ser lidt på Minori. Han skæver lidt mod deres hænder. Tora bed sig igen i læben. ,, Der er noget jeg gerne vil sige.. " Mumled e han lavt.
|
|
+'Minori~
Shy
|
Post by +'Minori~ on Jul 29, 2008 20:13:10 GMT 2
"Og hvad er det så?" Spørger Minori halvkoldt, dog også varmt. Han vil ikke gøre manden alt for bange, selvom at han kan regne ud at han er skrækslagen, stakkels ham. MEN! Så kan han bare lade vær med at være så fucking forførende, nå --'
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Jul 29, 2008 20:20:40 GMT 2
,, Jeg ved ikke helt om det passer ind at sige det nu .. " Han så lidt væk. Hans tunge åndedrag kunne svagt høres. ,, Men .. De rive mærker du så, stammer fra en voldtægt.. Det er lang tid siden, men det påvirker mig stadig.. " Han blik flakkede lidt rundt. Hans øjne blev igen blanke, men han prøver denne gang at holde tilbage. Håber ikke han går sin vej, tænker han stille.
|
|
+'Minori~
Shy
|
Post by +'Minori~ on Jul 29, 2008 20:34:28 GMT 2
Minori venter nysgerrigt og spændt, men han er samtidig bekymret. Taxaen kører straks, mens at Minori beundrer manden. Hvor er han smuk. Minori slår forskrækket øjnene op, da han hører det. Er-Er det mon derfor.. At..At han er så bange, for at nogen rører ham? Minori træder et skridt tættere på Minoru og aer hans kind. Han har pludselig ikke lyst til ham mere, blot ae ham og fortælle ham hvor ondt han har af ham. Men, sådan er den rigtigt Minori ikke! Og sådan vil han aldrig blive. "Minoru.. Uhmn.." Siger han tøvende, mens at han bider sig kort i læben. "Jeg er ikke sådan en person, der har medfølelse, og hvis jeg har, plejer jeg normalt ikke at sige det.." Siger han hviskende og en anelse kærligt måske. "Men, Minoru.." Han ligger armene om den andens liv og krammer ham ind til sin krop. "Jeg.. Jeg har ondt af dig.. Undskyld, at jeg har været sådan en spade" Hvisker han kærligt i den andens øre. "Undskyld.."
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Jul 29, 2008 20:44:42 GMT 2
Tora så forsigtigt op på ham. Han trykkede sig ind til Minori's krop. ,, Jeg har ikke været sammen med nogen siden at det skete. " Tora lagde hoved mod hans bryst. Han lod sine arme glide om hans liv, dog tøvende denne gang.
|
|
+'Minori~
Shy
|
Post by +'Minori~ on Jul 29, 2008 20:47:24 GMT 2
Minori aer den andens baghoved, stryger ham over det smukke blålilla hår. "Minoru... Det.. Jeg skal ikke tvinge dig til noget.." Siger han varmt og omsorgsfuldt. Han lukker stille øjnene, han hader at have medfølelse, det føles forkert. Men, han føler virkelig med Minoru. Han vil så gerne trøste ham, men hvordan?
|
|
|
Post by Kagetora Minoru on Jul 29, 2008 20:55:33 GMT 2
Tora skævede op mod Minori. Han kyssede ham kort under hagen da han ikke vil rykke sig for at nå kinden. ,, Tak Minori.. " Tora hold et godt greb om hans liv. Tora kunne godt lide at stå tæt på ham nu.
|
|
+'Minori~
Shy
|
Post by +'Minori~ on Jul 29, 2008 21:03:44 GMT 2
Minori bliver overrasket, da manden kysser ham, dog på hagen. "Men.. Kom.." Siger han omsorgsfuldt. Han griber den andens hånd og begynder at gå, op imod lejligheden.
|
|