Nagatsuki
Distant
Love is unbreakable. Sex is available.
|
Post by Nagatsuki on Jun 27, 2008 14:50:07 GMT 2
Jeg skubber døren op og trækker Toshi med mig ind. Straks efter lukker jeg døren og tænder lyset. Normalt lys er hvidt eller gult, men det her lys er en disko-blå farve, der får de blå totter i Toshis hår til nærmest at lyse op. Bag Toshi kan jeg se omridset af et bord og en stol, men det virker ikke umiddelbart som om, der er andet i lokalet. Jeg smiler lumsk og går tættere på Toshi. Jeg lader hånden hvile på hans bryst og kan mærke hans hjerte banke gennem trøjen. Med en let bevægelse skubber jeg ham op ad bordkanten og læner mig tæt ind til ham. Som han gjorde før, puster jeg ham let i ansigtet inden jeg lader mine læber røre hans. Små, hurtige sug kommer nede fra skridtet, men jeg vil vente lidt. Det skal endelig ikke blive alt for forhastet, det vil ingen kunne lide... Så hellere nyde det i fulde drag og måske lade det ske igen en anden gang.
|
|
|
Post by +'Toshi on Jun 27, 2008 14:58:41 GMT 2
Toshi går frivilligt efter Nagatsuki, mens nogle sitrende bevægelser kommer fra hans skridt. Han er virkelig tændt, den stakkels Toshi, han lider virkelig. Eller noget. Han vil ihvertfald lide, hvis Nagatsuki pludselig nægter at gøre noget med ham. Han ser sig rundt i rummet. Uhm, hyggeligt nok, han kan godt lide lyset fordi at det er blåt. Det er så.. uhm, sexet xD Han bliver vågnet af sit drømmeri, da Nagtsuki puffer ham, før han ramler imod et bord. Hans øjne spiles helt op, før de bliver rolige og forførende. Han mærker Nagatsukis krop imod sin egen og der går nogle stød igennem hans underliv. Der er ved at komme godt liv i det. Han sætter sig op på bordet, før han trækker Nagatsuki med sig op, for at sætte ham på sit skød. Uhmmn! Han smelter med ind i kysset, før han lader sin tunge glide henover den andens læber. Han har et forførende smil på sine læber, som berører og kærtegner Nagatsukis. Toshis hænder ligges rundt om Nagatsukis, trækker ham ind til sig.
|
|
Nagatsuki
Distant
|
Post by Nagatsuki on Jun 27, 2008 15:05:25 GMT 2
Jeg følger Toshis bevægelser og ender på skødet af ham. Varmen fra hans krop og - især - hans underliv sender igen nogle heftige stød gennem kroppen på mig, så jeg fornøjet fnyser og læner mig endnu længere ind mod ham, så der ikke er én centimeter mellem os. Jeg folder benene om livet på ham og presser mit underliv mod hans, mens jeg lader den ene hånd køre om i hans nakke igen. Den anden hånd er travlt beskæftiget med at få trøjen af ham, så jeg kan mærke hele hans vidunderlighed mod kroppen. Jeg slippet kysset og går i stå et øjeblik. Jeg ser lige ind i Toshis brune øjne og knapper min skjorte op uden at vige fra hans blik. Den sidste knap er for irriterende, så jeg river hele knappen af og lader den hvide skjorte falde mod gulvet. Jeg genoptager kysset og lader højre hånd glide mod Toshis skridt.
|
|
|
Post by +'Toshi on Jun 27, 2008 15:21:46 GMT 2
Toshi nyder at mærke vægten fra Nagatsuki på hans skød og hans ben og nyder endnu mere at mærke at de er så tæt på hinanden. Det er fuldstændig sindssygt behageligt og så fænomenalt ophidsende. Toshi kommer med et støn, da Nagatsuki folder sine ben om livet på ham og presser sit underliv imod hans. Han lukker nydende øjnene, han synes det er fantastisk at nogen kan tænde ham så meget. Det er sjældent at nogen tænder ham så meget. Han går bare i seng med dem, som kræver det eller ligger op til det. Toshis skjorte er åben, så knapperne skal ikke åbnes. Skjorten er oversprayet i alverdens farver og der er sat en masse sikkerhedsnåle i, som danner mønstre og så er der nogle nitter på skuldrene. Toshis skjorte falder snart til jorden, så hans pæne og spinkle overkrop bliver blottet. Der er ingen tegn på muskler, han er bare så tynd og spinkel. Da Nagatsuki slipper kysset og ser ham i øjnene, kommer han med en brummende lyd, halv utilfreds, halvt tilfreds. Da Nagatsukis overkrop bliver blottet, lader han sin ene finger nulrer hans nippel, forsigtigt og forførende. Han kysser let hans brystkasse, før at hans læber mødes med Nagatsukis, så herligt! Han kommer med en svag stønnen, da Nagatsukis hånd glider ned på hans skridt. Det er begyndt at rejse sig, det er overraskende hurtigt for Toshi. Han er ret så let at tænde, men at få hans lem til at stå op, dét er svært. Han lader sin tunge glide ind i Nagatsukis mund og kæle hans tunge.
|
|
Nagatsuki
Distant
|
Post by Nagatsuki on Jun 27, 2008 15:32:42 GMT 2
Jeg sukker tungt og lukker øjnene af nydelse, da Toshis tunge endelig indhylder min. Først nu opdager jeg det lille stykke metal i hans tunge, der blot tirrer mig mere end nødvendigt. Med en smule besvær på grund af lysten, får jeg endelig knappet Toshis bukser op, så jeg nu kan lade hånden komme ned. Jeg masserer ham let og smiler for mig selv, mens jeg skubber ham længere bagover og jeg er den øverste. Endnu engang er det mig, der lader kysset forgå, men denne gang holder jeg ikke helt op; jeg lader tungen køre ned ad halsen på ham og suger lidenskabeligt lige under øreflippen, så et stort sugemærke sikkert er tydeligt i morgen. Jeg lader den anden hånd køre blidt rundt på hans overkrop, indtil jeg finder hans brystvorte og tændt begynder at nulre den. Jeg kan mærke, hvordan mine bukser nu begynder at stramme og hvordan underlivet næsten skriger efter samvær med Toshis underliv. Dette gør mig blot endnu mere tændt, så mine bevægelser i bukserne på Toshi bliver en smule vildere, men stadig på et behageligt niveau.
|
|
|
Post by +'Toshi on Jul 2, 2008 21:23:34 GMT 2
Toshi kærtegner Nagatsukis tunge, intenst og ret så vildt. Det er da ihvertfald ikke kærligt og nussende, langt fra. Han kommer med et støn, da han mærker Nagatsukis hånd imod hans underliv. Han bliver ikke rigtigt forskrækket over det, han vidste jo at det ville komme på et eller andet tidspunkt. Han lukker øjnene i, nyder 'omsorgen' og opmærksomheden. Af og til kommer Toshi med et støn eller et gisp, når Nagatsuki rør de rigtige stedet. Umnh, Nagatsuki er en skøn sexslave xD Toshi kommer med en utilfreds brummen, da Nagatsuki slipper snaven, øw hvor irriterende, dybt uretfærdigt! Men, da han mærker hans læber imod hans egen hals, kommer han med et tilfredst smil. Han mærker tydeligt at han suger til, så der kommer jo sikkert nok et sugemærke imorgen. Han har ikke rigtigt noget imod det, det er jo Nagatsuki der laver det. Hvis det var en anden, en som krævede sex, ville han sikkert skælde ham ud for at ødelægge hans skønhed og bagefter forlade ham. Men, Nagatsuki tænder ham enormt og hvis Toshi skred nu, så ville han sikkert voldtage en tilfældig dreng på gaden. Og, Nagatsuki er speciel, på en skør måde. Toshis fingre begynder at fumle med Nagatsukis lynlås, for at lyne den op.
|
|
Nagatsuki
Distant
|
Post by Nagatsuki on Jul 2, 2008 21:30:42 GMT 2
Jeg gisper kort, lige så snart jeg kan mærke Toshis fingre ved lynlåsen. Jeg gør som han og fumler efter hans lynlås, får åbnet hans bukser og smiler tilfredst. Sådan skal det være! Sex i baglokaler er ikke ligefrem noget, der sker hver dag - slet ikke med sådan en fantastisk mand. Jeg læner mig igen ind over Toshi og slikker ham på halsen, som en sulten hund - eller en liderlig hankat. Jeg kunne bedst lide den sidste... Utålmodigheden stiger op i mig, så jeg tager selv fat i mine bukser og får dem åbnet hastigt, inden jeg igen ligger mig ind over Toshi og lidenskabeligt kysser hans brystkasse og nulrer hans brystvorter. Jeg sukker tungere og min vejrtrækning bliver også en smule tung i det.
|
|
|
Post by +'Toshi on Jul 3, 2008 8:54:40 GMT 2
Toshis vejrtrækninger er så tunge, at hver gang han trækker vejret, bliver det et form for støn eller gisp. Det er jo helt vanvittigt så meget denne dreng kan tænde ham. Toshi finder det uvirkeligt, men han ved at han ikke drømmer, da han aldrig drømmer. I hvertfald ikke hvad han selv ved af. Han kan se på Nagatsuki at det irritere ham, at han er så langsom med hans lynlås. Hah, han er utålmodig, hvor kært. Nagatsukis støn tænder blot Toshi endnu mere. Bliver endnu mere sulten, eller liderlig. Han blotter sin hals, ser bagud, da Nagatsuki slikker hans hals. Uhmn! Toshi aer let Nagatsukis hoved, ugler hans pæne hvide hår. Det er så blødt! Toshis hår er selv helt stift, af alt det voks og hårspray han bruger. Det er jo lissom nødvendigt, ellers kan hans hår jo ikke stritte ordentligt, altså. Toshi smiler tilfreds, da Nagatsuki selv åbner sine bukser, det er da utroligt, han er enormt utålmodig. Det er Toshi også en anelse, men han kan godt lide at drille, så bliver den anden bare endnu mere tændt også bliver det endnu mere behageligt. Vild sex styrer. Det er bedre en blid og kærlig sex.. Toshi kysser Nagatsuki på håret, da han begynder at kysse ham henover brystkassen og nulre hans nipples. Der er begyndt at komme voldsomt liv i Toshis bukser, men han skammer sig ikke over det, da han sagtens kan mærke hvor meget liv der er i Nagatsukis.
|
|
Nagatsuki
Distant
|
Post by Nagatsuki on Jul 3, 2008 19:35:49 GMT 2
Jeg smiler kort til Toshi, inden jeg trækker ned i hans bukser og let begynder at kysse ham dernede. Han er mindst lige så tændt som jeg, det har jeg rent faktisk beviser på! Jeg ligger hånden om hans pulserende lem og begynder at køre hånden op og ned ad skaftet, stadig samtidig med, jeg kysser rundt om. Det tænder ham sikkert mere, end det tænder mig, men jeg bliver alligevel revet med og begynder selv at gispe en smule, ryster næsten på hånden af liderlighed. Til sidst giver jeg op, jeg kan simpelthen ikke kæmpe imod, jeg må virkelig have Toshi lige nu! Jeg trækker mine bukser af, smiler hurtigt til Toshi, inden jeg bukker mig over ham og kysser ham på munden. Endnu engang sætter jeg mig på skødet af Toshi, denne gang måske en smule vildere end før, en smule mere liderlig. Jeg tager fat om hans pik og kører igen få gange hånden op og ned, mens jeg ligger mig over Toshi og kysser ham dybt.
|
|
|
Post by +'Toshi on Jul 3, 2008 19:48:49 GMT 2
Toshi skuler imod sine bukser, da de bliver revet en anelse af. Han kommer med et højt støn, da han begynder at kysse rundt om. Hans lem bliver blot endnu mere stivt og han kan næsten ikke klare det.. Så hurtigt som Nagatsuki tænder ham, så 'kommer' han jo nok snart. Det er alt for hurtigt, han må prøve at holde ud, ellers vil Nagatsuki bare tro at han er en slapsvans. Og, det vil Toshi ikke have noget af! Toshi stønner uafbrudt, da Nagatsuki begynder at bevæge hånden op og ned.. "Uhmm.." Han nyder det virkelig.. Selvom det er ret så anstrengende. Toshi ser undrende på Nagatsuki, da han standser med det. Det er jo ikke godt >< Men, han finder faktisk ud af, at det var for at tage sine bukser af. Han smiler forførende til Nagatsuki og spreder benene en anelse, bare for at hjælpe Nagatsuki lidt. Han mærker Nagatsukis vægt på sig, hans varme krop imod sig. Dejlige menneske! Han ser op på Nagatsuki, ser ham ind i hans smukke øjne. Han er tydeligvis ligeså tændt som ham selv, hvis ikke mere. Toshis åndedrag er tungt og gispende, han har faktisk svært ved at få vejret, det er anstrengende. Hans hånd glider henover Nagatsukis lem, for så at tage fat i det. Han laver også nogle glidebevægelser, øvet, da han jo er vant til denne situation. Dog er dette den bedste gang nogensinde! Toshi smelter i ét med Nagatsukis kys, mens hans ledige hånd glider op til Nagatsukis nakke.
|
|
Nagatsuki
Distant
|
Post by Nagatsuki on Jul 3, 2008 20:03:55 GMT 2
Toshis stønnen tænder mig virkelig, de små sug fra underlivet før er nu blevet til alvorlige kramper. Min liderlighed kan ikke beskrives på nuværende tidspunkt, jeg er et stort, pulserende liderligheds-væsen. Da Toshi griber fat om mit lem, stønner jeg højlydt ind i hans mund og må trække mig ud af kysset for at få vejret. To dybe indåndinger, så er det overstået, tilbage til Toshis elskværdige tunge og mund. Toshis bevægelser og hans tunge, hans krop, hans varme, det hele tænder mig som bare sindsygt. Jeg løfter underkroppen en smule fra Toshis skød og glider ned over hans penis (XD) i et højlydt støn. "N-nuhn...!" lyder det fra mig, lige så snart han er inde i mig. Jeg sukker tungt og ser tilfreds på Toshi inden jeg begynder at vugge roligt frem og tilbage på ham.
|
|
|
Post by +'Toshi on Jul 3, 2008 20:17:09 GMT 2
Toshis lem er snart helt stivt og det pulsere enormt. Han føler sig godt til mode og sex er lige hans element! Han er meget liderlig, men han tager det roligt for at tirre Nagatsuki. Hans håndbevægelser på hans lem er rolige og ikke ret vilde, men det er blot for at tirre Nagatsuki. Han kunne sagtens opfører sig meget slemmere, hvis han gad. Men, det gider han ikke, han vil have noget sjov ud af det. Toshi smiler forførende, da Nagatsuki stønner ind i hans mund. Nagatsuki er ikke spor beroligende, han er enormt liderligheds'gørende. Toshi studere hans øjne. Uhmn, dem ville han gerne se ind i hver dag. Han smelter ind i kysset og indhylder sin tunge i Nagatsukis. Hans bevægelser på Nagatsukis lem, bliver vildere og vildere, da Toshi ikke snart kan holde det ud mere. Da han mærker noget udover sit lem, kommer han med et hårdt støn og hans lem bliver fuldstændig hårdt og stivt. "Hng!" Kommer det stønende fra Toshi. Han nyder det og han begynder selv at følge Nagatsukis bevægelser, ret så voldsomt.
|
|
Nagatsuki
Distant
|
Post by Nagatsuki on Jul 3, 2008 20:27:01 GMT 2
Da Toshi stønner næsten højere end jeg, smiler jeg stort og charmerende og bukker mig ind over ham. "Ja, jeg er ganske vist ikke verdensmester," siger jeg med besvær på grund af både bevægelserne og stønnen. "Men jeg vil da meget gerne være kandidat i dine bukser!" Netop som jeg siger det sidste, stønner jeg igen ret højt, da Toshi bevæger sig vildere end jeg. Toshis bevægelser geare mig helt op, jeg kan næsten ikke styre det mere. Jeg bevæger mig hurtigere og må slippe kysset med Toshi og tager fat i bordkanten for ikke at vælte ned. "H-haa, argh, HNG...!" kommer det anstrengt fra mig, mens jeg bevæger mig hurtigere frem og tilbage. Jeg kaster hovedet tilbage for at få endnu mere fart på og stønner igen meget højlydt. Nu kommer jeg snart!
|
|
|
Post by +'Toshi on Jul 3, 2008 20:34:17 GMT 2
Toshi smiler forførende og charmerende, da han siger noget. "Det.. Er du mere end.. Velkommen til.. Kære.. Nagatsuki!" Kommer med stønnende fra Toshi. Han kan virkelig ikke klare det mere. Det er uudholdeligt, Nagatsuki tænder ham alt for meget. Derfor, bliver hans bevægelser, både med hånden og røven, vildere og voldsommere og tager slet ikke hensyn til Nagatsuki. Toshi ser op på Nagatsuki, han er meget tændt! Toshi læner sig, med stor besvær, fremover for at begynde at kysse Nagatsukis lem. Han kysser det tirrende for oven og længere nede på det, bevæger han sin hånd voldsomt. Toshi kan godt mærke at han snart kommer, derfor slikker han et par gange på Nagatsukis lem, før at han læner sig tilbage og stopper bevægelserne.. Han må komme inde i Toshi XD
|
|
Nagatsuki
Distant
|
Post by Nagatsuki on Jul 3, 2008 20:41:53 GMT 2
Hvis det er muligt, stønner jeg endnu mere, da Toshi begynder at kysse mit lem, kører hurtigere med hånden og så slikker mig. Jeg gisper tungt, stønner og hiver efter vejret i et forgæves forsøg på at få vejrtrækning under kontrol. Satans svært at have noget som helst under kontrol i Toshis nærvær! Jeg rykker hurtigt en gang frem igen, men så er det for sent. Toshis bevægelser, hans ord og varme, det hele er overvældende og resulterer i en kæmpe orgasme fra min side. En stråle hvid sæd flyver gennem luften og rammer Toshi på hagen. Forpustet, men nydende, ser jeg på Toshi og bevæger mig igen frem og tilbage for hans skyld.
|
|