Yamapi
Distant
I'm your sacrifice...
|
Post by Yamapi on Jun 19, 2008 16:39:02 GMT 2
Det fine bløde sand bliver mere fast ude ved vandkanten. vandet er meget tit dejlig varmt, bare ikke om vinteren. sandet er dog stadig blødt at sidde i.
|
|
Yamapi
Distant
I'm your sacrifice...
|
Post by Yamapi on Jun 19, 2008 16:41:11 GMT 2
Jeg sad ude ved vandkanten, og havde fødderne trukket godt til mig, så bølgerne ikke kunne nå mig. jeg bed mig let i læben, og så ned. "hydrofobi.." mumlede jeg stille. Jeg havde en lyst-shirt på med et par mørke tæt siddende bukser, som jeg havde trukket lidt op. jeg havde armene om mine ben, og så ud over vandet, med et opgivende og nedtrykt blik.
|
|
Ryo
Afraid
|
Post by Ryo on Jun 19, 2008 16:52:28 GMT 2
En høj mand kom traskende hen af strandens tørrer sand. Han mumlede og stoppede så op da vandet skvulpede op over hans ene fod. Ryo hævede sit øjenbryn og skævede hen imod vandet før han så, så hen over stranden og stoppede ved en dreng der sad ikke så langt fra hvor han stod, ved vandkanten.
|
|
Yamapi
Distant
I'm your sacrifice...
|
Post by Yamapi on Jun 19, 2008 16:57:13 GMT 2
jeg sukkede opgivende, og lagde min hage på mine knæ. jeg trak benene mere til mig, da jeg mærkede vandet komme tættere på mig. jeg så små nervøst ned på det. mit ansigt spejlede sig i vandet. jeg lignede Youji meget. alt for meget. hårdt slog jeg hånden ned i vadet mens jeg bandede lavmelt. "Jeg slår dig ihjel.." hviskede jeg stille og sammenbidt, da jeg ikke havde fået øje på manden ikke langt fra mig. en tåre trillede ned af min kind.
|
|
Ryo
Afraid
|
Post by Ryo on Jun 22, 2008 17:59:12 GMT 2
Ryo betragtede drengen der sad der og klemte øjnene sammen. Han så ud til at være trist.. Hans problem. Ryo vendte sig om og kiggede rundt, men var snart vendt tilbage til at stå og glo på drengen. Damn, han så virkelig trist ud. Ryo sukkede, droppede den kolde facade, og traskede hen imod ham. ,,Yo, knægt?.. Hvorfor er du trist?" Han dumpede ned at sidde i sandet ved siden af ham.
|
|
Yamapi
Distant
I'm your sacrifice...
|
Post by Yamapi on Jun 22, 2008 18:05:00 GMT 2
jeg så forskrækket op da jeg hørte en anden mands stemme. jeg bed mig let i læben, og så så ned igen. "tja.. bare familie problemer.." sukkede jeg tungt og så ned. jeg bed mig i læben og så ud over vandet. jeg bakkede lidt tilbage, da vandet kom tættere på. jeg flakkede let med blikket, og så så hurtigt ned på vandet igen. jeg ville under ingen omstændigheder kommei kontakt med det.
|
|
Ryo
Afraid
|
Post by Ryo on Jun 22, 2008 18:15:55 GMT 2
Ryo hævede sit ene øjenbryn. Han ville nu have skudt på kærestesorger men familie problemer var der også mange af ,,Hvad er der sket?" Spurgte han så stille. Han kunne godt forstå hvis drengen ikke vilel fortælle ham det.. Når alt kom til alt så var Ryo komplet fremmet for knægten der sad ved siden af ham. ,,Jeg hedder forresten Ryo Nobuyuki" Mumlede han så og skævede hen imod vandet, for at se havd det var drengen skar så onde blikke imod. Men der var kun vand.
|
|
Yamapi
Distant
I'm your sacrifice...
|
Post by Yamapi on Jun 22, 2008 18:28:36 GMT 2
"Yamapi." svarede jeg stille og så ned. "tja.. bare mine brødre.." mumlede jeg stille og så væk. jeg bed mig i læben, og knugede let mine hænder. Jeg sukkede tungt og opgivende, mens jeg skævede over imod Ryo. jeg lagde mig bagover og lod min venstre arm hvile over mine lukkede øjne.
|
|
Ryo
Afraid
|
Post by Ryo on Jun 22, 2008 20:49:15 GMT 2
Ryo nikkede kort og hævede sit ene bryn ,,Dine brødrer?" Han nikkede og så væk ,,Du skal bare sige til hvis jeg stiller.. For mange spørgsmål.. Men uhm.. Hvad er der sket med dine brødrer?" Han smilede kort.. Han vidste godt at han kunne være irriterende, og det ville være helt naturligt hvis Yamapi fandt ham irriterende.
|
|
Yamapi
Distant
I'm your sacrifice...
|
Post by Yamapi on Jun 22, 2008 20:52:37 GMT 2
"bare en slåskamp.." sagde jeg stille og så ned. jeg bed mig hårdt i underlæben og så ned. jeg havde ikke i sinde om at fortælle hele historien. og da slet ikke det med at Yusu lå på hospitalet i koma. jeg rystede let ved tanken og rystede så på hovedet. jeg sendte et varmt smil til ryo.
|
|
Ryo
Afraid
|
Post by Ryo on Jun 24, 2008 16:57:49 GMT 2
,,Aha.." Svarede Ryo mumlende og lagde hovedet på skrå. han gættede at det var endt op med at en af hans brødrer, eller dem begge, nu lå på hospitalet. Han gengældte smilet forsigtigt og lagde hovedet på skrå ,,Bor du her alene, eller sådan noget?" Spurgte han så.
|
|
|
Post by kakihara on Jun 25, 2008 21:26:20 GMT 2
Kakihara gik langs vandkanten, vandet gik ham til anklerne, men var ikke næ hans shorts der gik til midt på skinnebenet. Han havde (som sædvanligvis) en hvid skjorte på, men i stedet for en t-shirt havde han en hvid tanktop på. Han gik smilende i sine egne tanker og ænsede egentlig ikke noget omkring ham.
|
|
|
Post by aoi on Jun 25, 2008 21:44:32 GMT 2
Efter arbejdet den dag var jeg i rigtig dårligt humør (det sædvanlige pjat med nærgående kunder og chef der holder med dem), så gik ikke direkte tilbage kollegiet. Der var for meget larm sådan et sted. Godt jeg snart skulle flytte. Valgte at tage en omvej over stranden, sand er simpelthen fantastisk at løbe i. gik ned til vandkanten og lagde mine sko og strømper i tasken. Så begyndte jeg at løbe hen langs stranden helt nede i vandet. wauw! Det er køligt! virkelig afslappende, så så ikke hvor jeg løb.
|
|
|
Post by kakihara on Jun 25, 2008 21:47:23 GMT 2
Samler en sten op fra sandet (der var meget få sten) vender mig mod havt og kaster den så langt jeg kan. Okay det var pænt langt Står derefter bare og kigger ud på de resterende cirkler stenen havde lavet i vandet, der langsomt forsvandt.
|
|
|
Post by aoi on Jun 25, 2008 21:52:11 GMT 2
Efterhånden som jeg havde varmet op løb jeg hurtigere. Følte næsten jeg fløj, lukkede øjnene og satte farten op. to sekunder efter løb jeg direkte ind i en eller anden idiot der stod og gloede, tabte balancen og satte mig med et bump i det våde sand.
|
|