|
Post by Saruwatari Takumi on Jul 13, 2008 18:38:03 GMT 2
"Neheh." Takumi smilte da Masahiro smagte på isen, og han tog glad imod sin egen. da pengene var lagt følte han en smule skyldfølelse over at han ikke betalte for sin egen is, men hvis Masahiro ikke brokkede sig, så gjorde det vel heller ikke noget. Takumi fulgte efter Masahiro da de begyndte at gå væk fra boden, han spiste muntert af sin is, og fik en fortryllende smag af bubblegum is ind i munden. "fornuftigt og fornuftigt," han smilte imens han gumlede på noget mere af sin is, den blå og grønne agtige farve i isen fik hans øjne til at gå næsten i trance, men så slog han blikket op på Masahiro, "Jeg har læst en masse bøger, og så har jeg prøvet at falde af en hest," han smilte skævt.
|
|
|
Post by Masahiro on Jul 13, 2008 19:55:38 GMT 2
Masahiro smagte på isen med omhu - han holdt op med at give området rundt om dem så meget opmærksomhed, jo længere hen ad parkvejen de nåede. Mens Takumi snakkede lyttede han halvt om halvt til det stadig ikke helt dybe toneleje og selve ordene og deres betydninger. ,,Mmh.. en hest?" spurgte han og hævede øjenbrynene let. Den blåhårede til hest var svært at forestille sig; synet for sit indre fik ham til at smile. Under alle omstændigheder var Takumi nok bedre til det end han selv ville være ... Efterhånden, som de nåede ind mellem træerne, hørte parken op, og mens Takumi begyndte på sin uddybelse, forsvandt de i retning af villavejene.
|
|
|
Post by Saruwatari Takumi on Jul 13, 2008 20:11:00 GMT 2
Takumi spiste forsat af sin is, i en muntertone. "Mhmm - en hest." han smilte og grinte selv en lille smule af det. Han bemærkede selv at de kom længere og længere væk fra parken nu. han forstod at de sikkert var på vej hjem til Masahiro. "det var fordi jeg var oppe hos min ven, og han sagde jeg skulle ride på en af hans heste.." han smilte lidt, "og så faldt jeg af og fik et blåt mærke på armen.." han trak på skuldrene og forsatte med at spise isen, han fortalte videre imens de gik..
//out
|
|