|
Post by Takaeshi on Jul 30, 2007 18:10:36 GMT 2
En sort Audi A8 kommer kørende hen af landevejen. ".... Dårlig vej..." mumler han over de mange huller i vejen. Han skæver lidt mod Keita, men retter så blikket ud af forruden igen
|
|
|
Post by Keita on Jul 30, 2007 18:12:39 GMT 2
" Tjae.. Men man tjener på det.." Mumler han lavt.. Ser ud af vinduet og lytter lidt til stilheden. Hvor kører han mig hen? Det her er da noget af en omvej for at tage til baren.. Hn stirrer på Takaeshi. " Det giver jeg dig ret i.. Den bumber meget."
|
|
|
Post by Takaeshi on Jul 30, 2007 18:15:54 GMT 2
"men den anden vej er spærret på grund af et trafikuheld med en mælkebil tidligere i dag... skide landbrug." halvvrænger han over den dårlige vej. Han ruller et vindue lidt ned for at få lidt luft ind... vejen er lang, og ser bare ud til at fortsætte i det uendelige.. han ser på sin gps, der sidder i forruden, og viser at han om 200 meter skal dreje til venstre.. problemet er så bare, at der ikke er nogen vej til venstre om 200 meter... "Gamle lort.." mumler han og prikker på skærmen med neglen. "Den påstår vi skal på terrankørselstur..." han sagtner farten i bilen.
|
|
|
Post by Keita on Jul 30, 2007 18:19:01 GMT 2
"Den kan bilen da ikke holde til..?" Han ser på skærmen.. Dumme mælkebil... Send en masse katte hen at drikke mælken så vi kan komme til baren.. Han prikker let på skærmen og ser ud over de mange marker.." Du har vel ikke tænkt dig at køre ud på en af dem der har du?" Han ser en smule nervøst på de bulende marker, ikke videre betrygget ved tanken om at sidde her ved siden f en hn først lige har mødt midt ude på 'Lars Tyndskids mark.'
|
|
|
Post by Takaeshi on Jul 30, 2007 18:22:48 GMT 2
"Nej for den da!" han ser undrende mod ham. "Bilen blir mudret til.." han standser helt op, fisker mobilen op af lommen, trækker et kort ud fra handskerummet henne foran Keita. han finder et telefonnummer på kortets første side, ringer det op fra mobilen... Han venter lidt inden der bliver taget telefonen. Han starter med at forklare personen i den anden ende, at hvor de holder og så videre... Nogle minutter efter lægger han på. "Okay så.... der bliver sendt nyt signal til gps'en omlidt... så kan vi køre videre.." siger han roligt og læner sig lidt tilbage, lægger lortet tilbage i handskerummet, og mobilen i lommen... Hvor irriterende! Godt man har forbindelser...
|
|
|
Post by Keita on Jul 30, 2007 18:27:23 GMT 2
Han smiler lettet. " Godt.. Det kunne være kønt hvis vibare kørte rundt uden at ane hvor vi endte.." Han betragtede Kei.. " Du er ikke sur....?Er du?" Han læner hovedet lidt på skrå og betragter den anden med en blnding af stille nysgerrighed og undren.. Hn må godt nok få en god løn siden han ar råd til sådan en bil, gps og moblil..
|
|
|
Post by Takaeshi on Jul 30, 2007 18:30:46 GMT 2
"sur? Over lortet ikke virker er jeg, men ellers ikke." han trækker bare på skuldrende... ikke længe efter, går skærmen i gps'en helt blank, og den starter op på ny. "Endelig..." mumler han for sig selv, trækker mussepennen fra gps'en, og indtaster en adresse på den.. hans hjemmeadresse.. så kommer han i hvert fald ind til byen, og kan jo sætte knægten af på vejen
|
|
|
Post by Keita on Jul 30, 2007 18:54:38 GMT 2
Han smiler stille. " Er du så bange for mig?" Spørger han drilskt, og prikker lidt til Kei´s ene skulder. " Jeg har jo ikke gjordt dig noget. Andet end at prikke og give dig din pung.." Han smiler og ser hen på et par køer der står og græsser på en mark nær dem.
|
|
|
Post by Takaeshi on Jul 30, 2007 18:58:15 GMT 2
Han ser mod ham, lidt undrende. "Bange? Hvorfor skulle jeg være det?" han trækker igen på skuldrende.. generelt virker Kei bare anspændt 24 timer i døgnet... han arbejder jo også næsten lige så lang tid. Han slipper koblingen igen da gpsen viser en ny retning. "Vi drejede forkert nede fra den anden markvej..." han ser bagud, sætter i bakgear og begynder at bakke den kilometer de har lagt bag sig, eftersom der ikke er plads til at vende. Han sidder drejer halvt og ser bagud.
|
|
|
Post by Keita on Jul 30, 2007 19:01:18 GMT 2
"Du virker bare anspændt som om ndu skal nskynde dig.Hvad er det du skal nå?" Han ligger hovedet på skrå og betragter bilens radio.
|
|
|
Post by Takaeshi on Jul 30, 2007 19:03:54 GMT 2
"Jeg har bare en masse arbejde... har aldrig fri.." han trækker let på skuldrende. "Men jeg er selvstændig, så mit hjem er min arbejdsplads...." han bakker fortsat.... "Det er stressende i længden." Har ikke tid til noget.. ikke rigtig tid til min søn, og slet ikke tid til, at jeg kunne finde mig en kæreste... well... trist, men sådan er livet.. tænker han for sig selv, uden at trække en mine
|
|
|
Post by Keita on Jul 30, 2007 19:17:37 GMT 2
" Er det hvad man kalder sort arbejde..? Af hvad jeg ved må man kun arbejde et vist antal timer om ugen..Ikke hele tiden.. Man skal jo have tid til familien også videre.." Han læner sig afslappet tilbage i sædet og begynder at nynne på sangen 'Hair' fra samme musical.
|
|
|
Post by Takaeshi on Jul 30, 2007 19:19:07 GMT 2
Han trækker bare på skuldrende.. jo.. han arbejder vel for meget..? Han hæver let øjnbrynet af ham da han begynder at synge, men koncentrere sig så om at bakke videre
|
|
|
Post by Keita on Jul 30, 2007 19:23:09 GMT 2
"Hvilken slgs musik lytter du til?" Spørger han stille da sangen er færdig. følger Keis blik på bakningen. " Minde rmig om enb tivolitur.." Griner han.
|
|
|
Post by Takaeshi on Jul 30, 2007 19:42:11 GMT 2
"Hører ikke andet end det der lige er i radioen.." svarer han bare let overvejende... Han har ikke nogen speciel musik smag. Endelig når de ud på den anden vej, og han drejer halvt, så de kører videre af den oprindelige landevej
|
|