|
Post by Admin Gabriel on May 25, 2007 23:41:46 GMT 2
OPDATERING! Okay, så vil jeg gerne høre hvilken dag i ferien, der passer lige netop dig bedst! Fristen til at skrive er til den 31. juli, senest! Flere datoer ville være dejligt, men bare en dato eller en weekend ville være i orden.
Jeg ville lige høre hvor mange, der ville være interesseret i et jyllands træf. Jeg ved godt at vi ikke er så mange endnu, og at største delen nok er fra sjælland, men alligevel ville jeg lige høre hvor mange der ville, og hvor mange som havde mulighed,
Denne feeler vil være oppe i lang tid, så i behøver ikke svare med det samme. Hvis det bliver til noget, vil det nok blive her i sommerferien, emn jeg skal nok prøve at koordinere det så det passer for så mange som muligt.
Hvis nogen har mulighed sådan bare for at mødes for sjov, kan det også arrangeres, så send mig en PM, da jeg helst ikke vil have det her.
Regner med at træffet bliver i Århus, da der er masser af muligheder, for både shopping og aflsapning, og det er nemt at få noget at spise. man kunne også tage pap med til free hugs skilte, hvis nogen var interesseret, men det er ikke obligatorisk.
Jeg tænker noget i stil med; Vi mødes imellem bruuns og banegården, eller ude foran banegården, og jeg vil med glæde stille mig op med et skilt hvorpå der står 7th heaven, hvis folk vil vide hvor vi skal mødes. Så kan vi gå igennem bruuns, og ned ad strøget, hvorefter vi kan sætte os på en café eller tage noget takeaway som frokost. Så kan vi gå over i parken og slappe af og snakke sammen, og slutte af med aftensmad på en retaurant, eller en China box etc,.
|
|
|
Post by Admin Gabriel on May 26, 2007 0:37:40 GMT 2
Altså, når jeg skriver at i ikke behøver at svare nu, betyder det ikke at i ikke må...
|
|
|
Post by Chiaki on May 26, 2007 0:38:39 GMT 2
x'D fuhuh. jylland ligger nok lidt for langt væk fra mig O.o fyn ville nok være nemmere siden det ligger midt imellem det hele x'D
|
|
|
Post by asana on May 26, 2007 8:31:03 GMT 2
Jylland er for langt væk, og jeg gider altså ikke at bruge så mange penge på at møde nogen fra et rpg jeg har været på i 3-4 dage..
Synes godt vi kan vente lidt til vi kender hinanden bedre
|
|
|
Post by Kazumetzu on May 26, 2007 10:52:05 GMT 2
Århus?! >< det er sgu da langt væk, selv for mig Oo -som bor i jylland.... Hvad med.. Vejle?
|
|
|
Post by riku on May 26, 2007 10:53:31 GMT 2
Chiaki>> Nu kender jeg ikke fyn, så jeg ville ikke kunne arrangere noget der, men hvis det var, så kunne man godt.
Asana>> Hvis du nu kigger i toppen, så er det bare en feeler, altså ikke noget der bliver arrangeret lige med det samme, og forresten har jeg også skrevet at jeg godt vidste at vi ikke var så mange endnu, med det mener jeg at det var bedre at vente til vi havde flere medllemer.
|
|
|
Post by Admin Anna on May 26, 2007 21:01:06 GMT 2
Altså, i sommerferien syntes jeg (stadigvæk) er bedre XD For så kunne vi se hvor alle de forskellige mennesker (og andre skabninger herinde fra) skulle på ferie (i dette land XD) og så kunne vi evt. arrangere noget! Fx. VED jeg, at jeg skal til Jylland den næst-sidste uge i sommerferien (eller den sidste..). Dumdidumdidum, vi finder ud af noget til den tid^_^
|
|
|
Post by riku on May 26, 2007 21:06:40 GMT 2
Jeg ville bare gerne høre om nogen var interesserede, og om de måske havde mulighed, jeg regnede ikke med at folk ville sige at ej det er for langt væk. Sjælland er også meget langt væk fra mig, og siden jeg er en af administratorner, syntes jeg at jeg havde ret til at bestemme XDD; Men det kan være der senere bliver holdt et hvor Shiro er arrangør, på sjælland.
|
|
|
Post by naoshi on May 26, 2007 23:32:16 GMT 2
Oo' hold da op, du er tidligt ude..
|
|
|
Post by riku on May 26, 2007 23:35:16 GMT 2
I know honey Men som sgat er det ikke arrangeret, jeg vil bare høre om folk er interesseret id et, elelrs gider jeg ikke arrangere det. Jeg ved ikke hvor mange gange jeg skal sige det u den her tråd Owo
|
|
|
Post by Admin Anna on May 27, 2007 13:19:17 GMT 2
Jeg vil gerne stå for at arrangere, hvis det engang bliver på Sjælland^_^
|
|
|
Post by Admin Gabriel on May 27, 2007 13:42:12 GMT 2
´Jeg har kun mulighed for at komme på sjælland ca. 1 gang om året. 2 hvis jeg er heldig... Og den ene gang vælger jeg at bruge på J-popcon. Så må i holde et træf uden mig, hvis det er.
|
|
|
Post by Admin Anna on May 27, 2007 13:44:50 GMT 2
Æv>< Men ellers så kan du jo stå for at arrangere i jylland og jeg kan arrangere på sjælland?
|
|
|
Post by Admin Gabriel on May 27, 2007 15:04:11 GMT 2
Problemet er bare at der ikke er ret mange fra jylland, men tilgengæld mange fra sjælland. Så akn jeg sidde herovre emd et mini træf inde i parken, mens i render rundt i en stor flok i københavn eller noget i den stil. DEt er jo ldit ufedt. For når der er et både på sjælland og jylland, så skal man da nok sørge for at blive på sin halvdel.
|
|
|
Post by Admin Anna on May 27, 2007 15:07:25 GMT 2
Nårhja... Men jeg kan heller ikke rigtig komme til jylland, undtagen når jeg besøger familie?
|
|