|
Post by Admin Anna on May 25, 2007 8:20:48 GMT 2
Altså^^' Jeg tænkte bare på... Til J-popcon, i november, så kunne alle medlemmerne herindefra jo mødes, en af dagene, på et bestemt tidspunkt? - Hvad syntes i?
|
|
|
Post by Keita on May 25, 2007 9:53:50 GMT 2
Hmm.. Jeg tænker på hvor er det og hvornår er det helt præcist?
|
|
|
Post by Admin Gabriel on May 25, 2007 11:04:32 GMT 2
Perfekt idé, jeg er der nok bare desværre kun om lørdagen, men hvis vi nu arrangerer at møde i caféen eller oekaki caféen på det og det tidsunkt, så ville det jo være fint ^^
Keita>> Valby medborgerhus, første weekend i november. Medmindre de laver det fra sidste år.
|
|
|
Post by Keita on May 25, 2007 11:41:57 GMT 2
har de en hjemmeside? * at ej helt ane hvad det er * ^^" Men hvsi jeg tager en bus/ et tog til valby, tror jeg faktisk ligefrem godt jeg kan.. eftersom jeg flytter til Vejle og det gør at togbilletterne bliver hele 200 kr billigere.
|
|
|
Post by riku on May 25, 2007 12:10:10 GMT 2
Orh shit, det var meget ÔO Deres hjemmeside er ikke kommet op endnu, den kommer osm regel først op sådan et par måneder før. Men det er en anime/manga festival/kongres, hvor der vil være nogle´lange borde hvor nogle af de bedste tegnere her i danmark (Altå, til manga tegnestilen), sælger ud af sine tegninger, og så er der dealer rummet hvor der bliver solgt ting imporeteret fra japan og yaoi'er o.s.v, så er der en café som, sjovt nok, sælger mad, der er et game room hvor man kan spille alle mulige spil, der er biografer som kun viser anime og der er oekaki caéen hvor man kan sidde og tegne, og så er der nogen som ahr doneret deres mangaer til at folk kan sidde i en sofa og læse dem.
|
|
|
Post by Keita on May 25, 2007 12:12:55 GMT 2
uuuuh lyder spændende ^^
|
|
|
Post by Admin Anna on May 25, 2007 13:16:54 GMT 2
^^' Det kommer til at lyse fint! Og jeg kommer med GARANTI .'D
|
|
|
Post by Admin Gabriel on May 25, 2007 13:18:04 GMT 2
Der er ca. 98% chance for at jeg kommer lørdag og... 9% chance for at jeg kommer søndag. Det er kun hvis jeg finder nogen ejg kan overnatte hos og som jeg kan følges hjem med, eller er jeg der kun lørdag i år ;O;
|
|
|
Post by Admin Anna on May 25, 2007 13:29:00 GMT 2
Jeg ved ikke helt hvad jeg gør.. Overvejer seriøst at sove på det der hotel, med Michi og Nana, ellers må jeg se hvem der bor tættest på i min familie XD
|
|
|
Post by Admin Gabriel on May 25, 2007 13:51:04 GMT 2
Hehe XDD;; Mine forældre gider ikke betale for hotel eller bropenge to gange, og de vil kun være derovre en dag, så det er lidt trist. Men jeg komme rnok ikek lige når de åbner, jeg ksla lige ind i black no. one og kigge først.
|
|
|
Post by Admin Anna on May 25, 2007 13:55:07 GMT 2
BETALER DINE FORÆLDRE ,_, Fuck, hvor snyd. Jeg skal selv betale><
|
|
|
Post by Admin Gabriel on May 25, 2007 13:56:33 GMT 2
Nej, jeg skal selv betale for at komme ind på J-popcon, men de tager slev til københavn den weekend.
|
|
|
Post by Admin Anna on May 25, 2007 13:57:17 GMT 2
SNYYYD .____.
|
|
|
Post by Admin Anna on May 25, 2007 14:01:53 GMT 2
På den anden side, så behøver jeg ikke betale bropenge, så egentlig så er det ikke snyd oO Det er bare mig der er meget mærkelig idag og tygger på min halskæde og overvejer at lave varm kakao ^________^
|
|
|
Post by Admin Gabriel on May 25, 2007 15:11:38 GMT 2
Mhh... nu fik jeg lyst til varm kakao ;O;
|
|